Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Brez mestnih terencev nam živeti ni
Strani: 1
sporočil: 2.028
Jap, je že tako, da je večina mest leži v težje dostopnih terenih v
klancu, z makadamskimi in slabše vzdrževanimi cestami in so taki
avti potrebni.
sporočil: 7.967
Zadnja sprememba: FIN-379669 27.10.2017 08:01
En plus teh "švoh terenskih" avtov je, da so po defaultu malo bolj
robustni (da jih vsak pločnik ali ležeči policaj ne zjebe) in da se
vanje usedeš in iz njega izstopiš v dokaj naravni legi telesa. V
sodobne limuzine se pa stisneš in dobesedno uležeš. In če imaš kaj
bolj tesnega oblečeno, moraš zelo paziti, kaj delaš - da kaj ne
razparaš po šivu. Pa še hrbtenica je bolj hvaležna, če vstopaš v
avto z višjo lego.Vse, kar je pri mestnem terencu minus, sta slabša lega na cesti in nekoliko večja poraba. Če to odmisliš (kar naredi večina voznikov), je pač to hvaležno vozilo.
(Sem imetnik SUVa in te razumem. Še danes trdim, da so Subaru Outback in podobna vozila najboljši kompromis. Ampak razvoj gre nezadržno dalje.)
sporočil: 66
[]In, če vzameš PHEV verzijo Volva XC90 /XC60 ali celo XC40 odpade ne le argument o višji porabi, temveč celo tista nebuloza o slabši legi na cesti, saj je za renault, peugeot, škodo in podobno mrgolazen izmislil in stabilnost in agilnost takisto. nje™.
En plus teh "švoh terenskih" avtov je, da so po defaultu malo bolj robustni (da jih vsak pločnik ali ležeči policaj ne zjebe) in da se vanje usedeš in iz njega izstopiš v dokaj naravni legi telesa. V sodobne limuzine se pa stisneš in dobesedno uležeš. In če imaš kaj bolj tesnega oblečeno, moraš zelo paziti, kaj delaš - da kaj ne razparaš po šivu. Pa še hrbtenica je bolj hvaležna, če vstopaš v avto z višjo lego.
Vse, kar je pri mestnem terencu minus, je slabša lega na cesti in nekoliko večja poraba. Če to odmisliš (kar naredi večina voznikov), je pač to hvaležno vozilo.
(Sem imetnik SUVa in te razumem. Še danes trdim, da so Subaru Outback in podobna vozila najboljši kompromis. Ampak razvoj gre nezadržno dalje.)
LP shaman
sporočil: 2.028
Tudi meni so bližje višje od tal povzdignjeni avti, večja kolesa,
udobno vstopanje in izstopanje, a mi je bližje limuzinsko /
karavanska oblika in način notranje razporeditve kot "džipovske".
sporočil: 967
čas vnosa: 27.10.17 00:18
"Brez mestnih terencev nam živeti ni!"
Če si tipična slovenceljska ovca, potem res ne...
Če si tipična slovenceljska ovca, potem res ne...
sporočil: 13.528
[ales16]Če je terenec taprave sorte (mislim, ne neki tam poceni surogat) bo smuknila notri jadrno kot srnica ;)
> [Froc]
> Tudi meni so bližje višje od tal povzdignjeni avti, večja kolesa, udobno vstopanje in izstopanje, a mi je bližje limuzinsko / karavanska oblika in način notranje razporeditve kot "džipovske".
Vpraš kakšno damo v "miniki" kako težko se vstopi v terenca ?
sporočil: 1.623
[ales16]Meni je tole o lazjem vsedanju v visoke sedeze malo mimo.. sploh ce pomislis na sedeze z visokimi robovi, na katere je potrebno dobesedno splezati (imam 180 cm, pa vedno uporabljam rocaj na sprednjem stebricku, da se dvignem na sedez), pri izstopu pa obvezno s hlacami obrisem kromirane stopnice. Kupe je zakon, se eostavno vlezes v sedez (pogoj so dovolj velika vrata in avtomatsko dvizen volan).
> [Froc]
> Tudi meni so bližje višje od tal povzdignjeni avti, večja kolesa, udobno vstopanje in izstopanje, a mi je bližje limuzinsko / karavanska oblika in način notranje razporeditve kot "džipovske".
Vpraš kakšno damo v "miniki" kako težko se vstopi v terenca ?
sporočil: 66
[Froc]Volvo V90/V60 PHEV je idealen odgovor na tvoja pričakovanja.
Tudi meni so bližje višje od tal povzdignjeni avti, večja kolesa, udobno vstopanje in izstopanje, a mi je bližje limuzinsko / karavanska oblika in način notranje razporeditve kot "džipovske".
Bombi od avtov. Sploh v Cross country [robustni] izvedbi. 50 km na elektriko, vrhunska notranjost in form factor karavana, pri čemer je višina vstopa v cross country izvedbi skoraj enaka tisti v SUV. Kdor išče elegantne karavane v PHEV izvedbi, ne rabi gledat drugam.
Limuzine so moj prvi izbor ker so elegantne, sam potem pa jaz hočem lepoto in eleganco Aston Martin Rapide, prihajajočega novega Bentley Flying Spur na platformi Porsche; Rolls Royce Wraith in Dawn, ali pa zadnja generacija Jaguar XJ Daimlerjev (Upam, da nekaj podbnega Jaguar spet začne delati, ko se opasulji, da mu kopiranej Nemcev baš ni neka dobra strategija,
... lahko tudi prihajajoči Mercedes CLS zlasti AMG izvedenke, predvsem zato, ker imajo opcijo pogona na vse 4 kolesa in vrhunsko varnost.
Nikoli pa e pa tote škatle a la BMW 7, Audi A7 in podbne dolgočasne nemške škatletine. Ogabno! Sedmica je meni prav ena taka v iber vulgarna nemška škatletina! Volvo V90 recimo izgleda bistveno bolj elegantno kot BMW 7. Pa je slednji limuzina Volvo pa karavan. Kje je tu logika?!
Novi Audi A8 je tudi precej dolgočasen, ampak ajde, ker ima toliko novih tehnologij / quattro in ker je škatla v bistvu tradicionalna in konzervativna pa vseeno ne toliko ekstremno nemško oglata i škatlasta kot BMW7, naj jim bo, totega bi/bom za služben avto vzel.
LP shaman
Strani: 1