Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Brez mestnih terencev nam živeti ni

Strani: 1

Froc sporočil: 1.999
[#2681082] 27.10.17 07:30
Odgovori   +    9
Jap, je že tako, da je večina mest leži v težje dostopnih terenih v klancu, z makadamskimi in slabše vzdrževanimi cestami in so taki avti potrebni.
FIN-379669 sporočil: 7.929
[#2681085] 27.10.17 07:44 · odgovor na: Froc (#2681082)
Odgovori   +    7
Zadnja sprememba: FIN-379669 27.10.2017 08:01
En plus teh "švoh terenskih" avtov je, da so po defaultu malo bolj robustni (da jih vsak pločnik ali ležeči policaj ne zjebe) in da se vanje usedeš in iz njega izstopiš v dokaj naravni legi telesa. V sodobne limuzine se pa stisneš in dobesedno uležeš. In če imaš kaj bolj tesnega oblečeno, moraš zelo paziti, kaj delaš - da kaj ne razparaš po šivu. Pa še hrbtenica je bolj hvaležna, če vstopaš v avto z višjo lego.

Vse, kar je pri mestnem terencu minus, sta slabša lega na cesti in nekoliko večja poraba. Če to odmisliš (kar naredi večina voznikov), je pač to hvaležno vozilo.

(Sem imetnik SUVa in te razumem. Še danes trdim, da so Subaru Outback in podobna vozila najboljši kompromis. Ampak razvoj gre nezadržno dalje.)
anon-360327 sporočil: 66
[#2681090] 27.10.17 07:59 · odgovor na: FIN-379669 (#2681085)
Odgovori   +    3
[]
En plus teh "švoh terenskih" avtov je, da so po defaultu malo bolj robustni (da jih vsak pločnik ali ležeči policaj ne zjebe) in da se vanje usedeš in iz njega izstopiš v dokaj naravni legi telesa. V sodobne limuzine se pa stisneš in dobesedno uležeš. In če imaš kaj bolj tesnega oblečeno, moraš zelo paziti, kaj delaš - da kaj ne razparaš po šivu. Pa še hrbtenica je bolj hvaležna, če vstopaš v avto z višjo lego.

Vse, kar je pri mestnem terencu minus, je slabša lega na cesti in nekoliko večja poraba. Če to odmisliš (kar naredi večina voznikov), je pač to hvaležno vozilo.

(Sem imetnik SUVa in te razumem. Še danes trdim, da so Subaru Outback in podobna vozila najboljši kompromis. Ampak razvoj gre nezadržno dalje.)
In, če vzameš PHEV verzijo Volva XC90 /XC60 ali celo XC40 odpade ne le argument o višji porabi, temveč celo tista nebuloza o slabši legi na cesti, saj je za renault, peugeot, škodo in podobno mrgolazen izmislil in stabilnost in agilnost takisto. nje™.

LP shaman
Froc sporočil: 1.999
[#2681100] 27.10.17 08:57 · odgovor na: anon-360327 (#2681090)
Odgovori   +    1
Tudi meni so bližje višje od tal povzdignjeni avti, večja kolesa, udobno vstopanje in izstopanje, a mi je bližje limuzinsko / karavanska oblika in način notranje razporeditve kot "džipovske".
anon-304487 sporočil: 967
[#2681103] 27.10.17 09:14
Odgovori   +    6
čas vnosa: 27.10.17 00:18
"Brez mestnih terencev nam živeti ni!"

Če si tipična slovenceljska ovca, potem res ne...
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2681110] 27.10.17 09:37 · odgovor na: (#2681107)
Odgovori   +    4
[ales16]
> [Froc]
> Tudi meni so bližje višje od tal povzdignjeni avti, večja kolesa, udobno vstopanje in izstopanje, a mi je bližje limuzinsko / karavanska oblika in način notranje razporeditve kot "džipovske".

Vpraš kakšno damo v "miniki" kako težko se vstopi v terenca ?
Če je terenec taprave sorte (mislim, ne neki tam poceni surogat) bo smuknila notri jadrno kot srnica ;)
moon sporočil: 1.623
[#2681116] 27.10.17 10:38 · odgovor na: (#2681107)
Odgovori   +    1
[ales16]
> [Froc]
> Tudi meni so bližje višje od tal povzdignjeni avti, večja kolesa, udobno vstopanje in izstopanje, a mi je bližje limuzinsko / karavanska oblika in način notranje razporeditve kot "džipovske".

Vpraš kakšno damo v "miniki" kako težko se vstopi v terenca ?
Meni je tole o lazjem vsedanju v visoke sedeze malo mimo.. sploh ce pomislis na sedeze z visokimi robovi, na katere je potrebno dobesedno splezati (imam 180 cm, pa vedno uporabljam rocaj na sprednjem stebricku, da se dvignem na sedez), pri izstopu pa obvezno s hlacami obrisem kromirane stopnice. Kupe je zakon, se eostavno vlezes v sedez (pogoj so dovolj velika vrata in avtomatsko dvizen volan).
anon-360327 sporočil: 66
[#2681124] 27.10.17 11:31 · odgovor na: Froc (#2681100)
Odgovori   +    0
[Froc]
Tudi meni so bližje višje od tal povzdignjeni avti, večja kolesa, udobno vstopanje in izstopanje, a mi je bližje limuzinsko / karavanska oblika in način notranje razporeditve kot "džipovske".
Volvo V90/V60 PHEV je idealen odgovor na tvoja pričakovanja.

Bombi od avtov. Sploh v Cross country [robustni] izvedbi. 50 km na elektriko, vrhunska notranjost in form factor karavana, pri čemer je višina vstopa v cross country izvedbi skoraj enaka tisti v SUV. Kdor išče elegantne karavane v PHEV izvedbi, ne rabi gledat drugam.

Limuzine so moj prvi izbor ker so elegantne, sam potem pa jaz hočem lepoto in eleganco Aston Martin Rapide, prihajajočega novega Bentley Flying Spur na platformi Porsche; Rolls Royce Wraith in Dawn, ali pa zadnja generacija Jaguar XJ Daimlerjev (Upam, da nekaj podbnega Jaguar spet začne delati, ko se opasulji, da mu kopiranej Nemcev baš ni neka dobra strategija,

... lahko tudi prihajajoči Mercedes CLS zlasti AMG izvedenke, predvsem zato, ker imajo opcijo pogona na vse 4 kolesa in vrhunsko varnost.

Nikoli pa e pa tote škatle a la BMW 7, Audi A7 in podbne dolgočasne nemške škatletine. Ogabno! Sedmica je meni prav ena taka v iber vulgarna nemška škatletina! Volvo V90 recimo izgleda bistveno bolj elegantno kot BMW 7. Pa je slednji limuzina Volvo pa karavan. Kje je tu logika?!

Novi Audi A8 je tudi precej dolgočasen, ampak ajde, ker ima toliko novih tehnologij / quattro in ker je škatla v bistvu tradicionalna in konzervativna pa vseeno ne toliko ekstremno nemško oglata i škatlasta kot BMW7, naj jim bo, totega bi/bom za služben avto vzel.

LP shaman

Strani: 1