9 ur
Najbolj brani članki danes
10 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
11 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
12 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
12 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
12 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
12 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
13 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
14 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
14 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
15 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
15 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
15 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
16 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
16 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
16 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
17 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
17 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
17 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
18 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Brez mestnih terencev nam živeti ni

Strani: 1

Froc sporočil: 2.006
[#2681082] 27.10.17 07:30
Odgovori   +    9
Jap, je že tako, da je večina mest leži v težje dostopnih terenih v klancu, z makadamskimi in slabše vzdrževanimi cestami in so taki avti potrebni.
FIN-379669 sporočil: 7.959
[#2681085] 27.10.17 07:44 · odgovor na: Froc (#2681082)
Odgovori   +    7
Zadnja sprememba: FIN-379669 27.10.2017 08:01
En plus teh "švoh terenskih" avtov je, da so po defaultu malo bolj robustni (da jih vsak pločnik ali ležeči policaj ne zjebe) in da se vanje usedeš in iz njega izstopiš v dokaj naravni legi telesa. V sodobne limuzine se pa stisneš in dobesedno uležeš. In če imaš kaj bolj tesnega oblečeno, moraš zelo paziti, kaj delaš - da kaj ne razparaš po šivu. Pa še hrbtenica je bolj hvaležna, če vstopaš v avto z višjo lego.

Vse, kar je pri mestnem terencu minus, sta slabša lega na cesti in nekoliko večja poraba. Če to odmisliš (kar naredi večina voznikov), je pač to hvaležno vozilo.

(Sem imetnik SUVa in te razumem. Še danes trdim, da so Subaru Outback in podobna vozila najboljši kompromis. Ampak razvoj gre nezadržno dalje.)
anon-360327 sporočil: 66
[#2681090] 27.10.17 07:59 · odgovor na: FIN-379669 (#2681085)
Odgovori   +    3
[]
En plus teh "švoh terenskih" avtov je, da so po defaultu malo bolj robustni (da jih vsak pločnik ali ležeči policaj ne zjebe) in da se vanje usedeš in iz njega izstopiš v dokaj naravni legi telesa. V sodobne limuzine se pa stisneš in dobesedno uležeš. In če imaš kaj bolj tesnega oblečeno, moraš zelo paziti, kaj delaš - da kaj ne razparaš po šivu. Pa še hrbtenica je bolj hvaležna, če vstopaš v avto z višjo lego.

Vse, kar je pri mestnem terencu minus, je slabša lega na cesti in nekoliko večja poraba. Če to odmisliš (kar naredi večina voznikov), je pač to hvaležno vozilo.

(Sem imetnik SUVa in te razumem. Še danes trdim, da so Subaru Outback in podobna vozila najboljši kompromis. Ampak razvoj gre nezadržno dalje.)
In, če vzameš PHEV verzijo Volva XC90 /XC60 ali celo XC40 odpade ne le argument o višji porabi, temveč celo tista nebuloza o slabši legi na cesti, saj je za renault, peugeot, škodo in podobno mrgolazen izmislil in stabilnost in agilnost takisto. nje™.

LP shaman
Froc sporočil: 2.006
[#2681100] 27.10.17 08:57 · odgovor na: anon-360327 (#2681090)
Odgovori   +    1
Tudi meni so bližje višje od tal povzdignjeni avti, večja kolesa, udobno vstopanje in izstopanje, a mi je bližje limuzinsko / karavanska oblika in način notranje razporeditve kot "džipovske".
anon-304487 sporočil: 967
[#2681103] 27.10.17 09:14
Odgovori   +    6
čas vnosa: 27.10.17 00:18
"Brez mestnih terencev nam živeti ni!"

Če si tipična slovenceljska ovca, potem res ne...
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2681110] 27.10.17 09:37 · odgovor na: (#2681107)
Odgovori   +    4
[ales16]
> [Froc]
> Tudi meni so bližje višje od tal povzdignjeni avti, večja kolesa, udobno vstopanje in izstopanje, a mi je bližje limuzinsko / karavanska oblika in način notranje razporeditve kot "džipovske".

Vpraš kakšno damo v "miniki" kako težko se vstopi v terenca ?
Če je terenec taprave sorte (mislim, ne neki tam poceni surogat) bo smuknila notri jadrno kot srnica ;)
moon sporočil: 1.623
[#2681116] 27.10.17 10:38 · odgovor na: (#2681107)
Odgovori   +    1
[ales16]
> [Froc]
> Tudi meni so bližje višje od tal povzdignjeni avti, večja kolesa, udobno vstopanje in izstopanje, a mi je bližje limuzinsko / karavanska oblika in način notranje razporeditve kot "džipovske".

Vpraš kakšno damo v "miniki" kako težko se vstopi v terenca ?
Meni je tole o lazjem vsedanju v visoke sedeze malo mimo.. sploh ce pomislis na sedeze z visokimi robovi, na katere je potrebno dobesedno splezati (imam 180 cm, pa vedno uporabljam rocaj na sprednjem stebricku, da se dvignem na sedez), pri izstopu pa obvezno s hlacami obrisem kromirane stopnice. Kupe je zakon, se eostavno vlezes v sedez (pogoj so dovolj velika vrata in avtomatsko dvizen volan).
anon-360327 sporočil: 66
[#2681124] 27.10.17 11:31 · odgovor na: Froc (#2681100)
Odgovori   +    0
[Froc]
Tudi meni so bližje višje od tal povzdignjeni avti, večja kolesa, udobno vstopanje in izstopanje, a mi je bližje limuzinsko / karavanska oblika in način notranje razporeditve kot "džipovske".
Volvo V90/V60 PHEV je idealen odgovor na tvoja pričakovanja.

Bombi od avtov. Sploh v Cross country [robustni] izvedbi. 50 km na elektriko, vrhunska notranjost in form factor karavana, pri čemer je višina vstopa v cross country izvedbi skoraj enaka tisti v SUV. Kdor išče elegantne karavane v PHEV izvedbi, ne rabi gledat drugam.

Limuzine so moj prvi izbor ker so elegantne, sam potem pa jaz hočem lepoto in eleganco Aston Martin Rapide, prihajajočega novega Bentley Flying Spur na platformi Porsche; Rolls Royce Wraith in Dawn, ali pa zadnja generacija Jaguar XJ Daimlerjev (Upam, da nekaj podbnega Jaguar spet začne delati, ko se opasulji, da mu kopiranej Nemcev baš ni neka dobra strategija,

... lahko tudi prihajajoči Mercedes CLS zlasti AMG izvedenke, predvsem zato, ker imajo opcijo pogona na vse 4 kolesa in vrhunsko varnost.

Nikoli pa e pa tote škatle a la BMW 7, Audi A7 in podbne dolgočasne nemške škatletine. Ogabno! Sedmica je meni prav ena taka v iber vulgarna nemška škatletina! Volvo V90 recimo izgleda bistveno bolj elegantno kot BMW 7. Pa je slednji limuzina Volvo pa karavan. Kje je tu logika?!

Novi Audi A8 je tudi precej dolgočasen, ampak ajde, ker ima toliko novih tehnologij / quattro in ker je škatla v bistvu tradicionalna in konzervativna pa vseeno ne toliko ekstremno nemško oglata i škatlasta kot BMW7, naj jim bo, totega bi/bom za služben avto vzel.

LP shaman

Strani: 1