Zasebnost
8 min
Na upravni enoti Ljubljana ni več naročanja, stranke morajo v vrsto, delajo pa v »upočasnjenem ritmu«
15 min
Pozor! V zakonu o davčnem postopku bo določena solidarna odgovornost pri plačilu naknadno ugotovljenih davkov
29 min
Na GZS so nagradili najboljše mlade računalničarje in informatike
30 min
IFO: Poslovna klima nemški avtomobilski industriji se je maja poslabšala
41 min
Krčev Gratel v stečaj
1 ura
Hrvati vpisali za več kot 900 milijonov evrov ljudskih zakladnih menic; prihodnji mesec nove obveznice
1 ura
Proizvodnja tesle model Y na Kitajskem upada drug mesec zapored
2 uri
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
2 uri
Za glasovanje zunaj okraja stalnega prebivališča se je treba prijaviti - čas je še danes in jutri
2 uri
Skrajno desna AFD tik pred evropskimi volitvami z najnižjo podporo v zadnjem letu, skrajno leva Sahra Wagenknecht gor
3 ure
5. industrijska revolucija v kmetijstvu: SlopeHelper in AgileHelper (Oglas)
3 ure
Danes se je začelo predčasno glasovanje - kje lahko glasujete
4 ure
Delničarji Triglava potrdili dividendo, znaša 1,75 evra bruto na delnico
4 ure
Nemška vlada prodala delnice Telekoma: denar bodo vložili v železnice
4 ure
Toyota, Mazda, Honda in drugi pod drobnogledom oblasti zaradi goljufij pri homologacijah
6 ur
Ljudje si te zapomnijo po nepozabnem doživetju in avtentičnosti
7 ur
Za volanom BMW 5 touring - karavan še zdaleč ni za odpis
7 ur
Žito: Močnejši s prestrukturiranjem in obsežnimi vlaganji
8 ur
Grashka: razvijali bodo fermentirane baze in izdelke za največja evropska podjetja
9 ur
Kaj prinaša prenovljeni NEPN? 5

Strani: 1

anon-93129 sporočil: 2.117
[#2742095] 13.11.18 05:50
Odgovori   +    2
Ta motor bo zanimiv za spremljati kako se bo obnašal v vsakdanjem življenju.
anon-181718 sporočil: 149
[#2742100] 13.11.18 07:38 · odgovor na: anon-93129 (#2742095)
Odgovori   +    4
Res bo zanimivo spremljati razvoj tega motorja, vendar kot sem že večkrat omenil: bencinski motorji bodo zelo kmalu postali podobni dizelskim. Že sedaj imajo skoraj vsi turbine. S prihodom visoko kompresijskih agregatov, kjer je temperatura v komori izgorevanja višja, pa bo prišlo do problema z nastajanjem višjih emisij NOx. In ravno te (poleg PM) so glavni krivec za udrihanje po dizelskih motorjih. Torej v prihodnosti bo benskinski motor:
a) podobno zapleten (beri high tech) kot dizelski - vprašanje bo življenska doba
b) podobno drag za nakup (posledica točke a)
c) podobno drag za vzdrževanje (posledica a)
č) podobno neugoden za zdravje ljudi

Čez nekaj let se bomo res vprašali o tem kakšna je razlika med agregati. Ker kot rečeno, cene bodo tam tam, onesnaženje tudi. Res bo zanimivo opazovati tole zgodbo.
gora sporočil: 558
[#2742101] 13.11.18 07:42 · odgovor na: anon-181718 (#2742100)
Odgovori   +    1
Nekdo že danes dela samo električne in to izjemno uspešno.

Mazda snuje, da bi čez 12 let imela deleže 5%:95%.
philips sporočil: 6.715
[#2742104] 13.11.18 07:51 · odgovor na: gora (#2742101)
Odgovori   +    3
[gora]
Nekdo že danes dela samo električne in to izjemno uspešno.

Mazda snuje, da bi čez 12 let imela deleže 5%:95%.
Uspešno?
gobim sporočil: 583
[#2742114] 13.11.18 08:40 · odgovor na: gora (#2742101)
Odgovori   +    2
[gora]
Nekdo že danes dela samo električne in to izjemno uspešno.
Res? Kdo pa? Kako pa meriš uspešnost?
berneticd sporočil: 603
[#2742196] 13.11.18 12:38 · odgovor na: anon-181718 (#2742100)
Odgovori   +    0
čudi me, da se vsi izogibajo vozilom na LNG. Mreža polnilnic (vsaj po Italiji) je kr dobra.
anon-202165 sporočil: 970
[#2742198] 13.11.18 12:47 · odgovor na: berneticd (#2742196)
Odgovori   +    0
[berneticd]
čudi me, da se vsi izogibajo vozilom na LNG. Mreža polnilnic (vsaj po Italiji) je kr dobra.
Večini ljudi težki tovornjaki niso najbolj praktični. Verjetno imaš v mislih CNG, za katerega je pa mreža polnilnic v Italiji res spodobno razvita.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2742443] 14.11.18 12:54 · odgovor na: anon-202165 (#2742198)
Odgovori   +    0
Jaz bi pa rekel, da misli LPG.
anon-202165 sporočil: 970
[#2742526] 15.11.18 07:20 · odgovor na: anon-154083 (#2742443)
Odgovori   +    0
Jah, ne vem kaj je mislil. Se tudi ni nič izjasnil. Ker je omenjal Italijo predvidevam da metan, ker je ta tam precej popularen. Ampak LNG je kolikor vem trenutno v uporabi za tovornjake, CNG pa bolj razširjen.

Strani: 1