52 min
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
2 uri
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
2 uri
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 2
2 uri
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
2 uri
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
3 ure
Ko se upokoji vodja gradnje
4 ure
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
4 ure
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
5 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
5 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
6 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
6 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
6 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
7 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
7 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
7 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
7 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
8 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
8 ur
Cene industrijskih proizvodov mesečno malenkost gor, na letni ravni navzdol
8 ur
Kakšna bo slovenska zgodba najbolj razkošne škode

Strani: 1

anon-93129 sporočil: 2.117
[#2742095] 13.11.18 05:50
Odgovori   +    2
Ta motor bo zanimiv za spremljati kako se bo obnašal v vsakdanjem življenju.
anon-181718 sporočil: 149
[#2742100] 13.11.18 07:38 · odgovor na: anon-93129 (#2742095)
Odgovori   +    4
Res bo zanimivo spremljati razvoj tega motorja, vendar kot sem že večkrat omenil: bencinski motorji bodo zelo kmalu postali podobni dizelskim. Že sedaj imajo skoraj vsi turbine. S prihodom visoko kompresijskih agregatov, kjer je temperatura v komori izgorevanja višja, pa bo prišlo do problema z nastajanjem višjih emisij NOx. In ravno te (poleg PM) so glavni krivec za udrihanje po dizelskih motorjih. Torej v prihodnosti bo benskinski motor:
a) podobno zapleten (beri high tech) kot dizelski - vprašanje bo življenska doba
b) podobno drag za nakup (posledica točke a)
c) podobno drag za vzdrževanje (posledica a)
č) podobno neugoden za zdravje ljudi

Čez nekaj let se bomo res vprašali o tem kakšna je razlika med agregati. Ker kot rečeno, cene bodo tam tam, onesnaženje tudi. Res bo zanimivo opazovati tole zgodbo.
gora sporočil: 558
[#2742101] 13.11.18 07:42 · odgovor na: anon-181718 (#2742100)
Odgovori   +    1
Nekdo že danes dela samo električne in to izjemno uspešno.

Mazda snuje, da bi čez 12 let imela deleže 5%:95%.
philips sporočil: 6.715
[#2742104] 13.11.18 07:51 · odgovor na: gora (#2742101)
Odgovori   +    3
[gora]
Nekdo že danes dela samo električne in to izjemno uspešno.

Mazda snuje, da bi čez 12 let imela deleže 5%:95%.
Uspešno?
gobim sporočil: 583
[#2742114] 13.11.18 08:40 · odgovor na: gora (#2742101)
Odgovori   +    2
[gora]
Nekdo že danes dela samo električne in to izjemno uspešno.
Res? Kdo pa? Kako pa meriš uspešnost?
berneticd sporočil: 603
[#2742196] 13.11.18 12:38 · odgovor na: anon-181718 (#2742100)
Odgovori   +    0
čudi me, da se vsi izogibajo vozilom na LNG. Mreža polnilnic (vsaj po Italiji) je kr dobra.
anon-202165 sporočil: 970
[#2742198] 13.11.18 12:47 · odgovor na: berneticd (#2742196)
Odgovori   +    0
[berneticd]
čudi me, da se vsi izogibajo vozilom na LNG. Mreža polnilnic (vsaj po Italiji) je kr dobra.
Večini ljudi težki tovornjaki niso najbolj praktični. Verjetno imaš v mislih CNG, za katerega je pa mreža polnilnic v Italiji res spodobno razvita.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2742443] 14.11.18 12:54 · odgovor na: anon-202165 (#2742198)
Odgovori   +    0
Jaz bi pa rekel, da misli LPG.
anon-202165 sporočil: 970
[#2742526] 15.11.18 07:20 · odgovor na: anon-154083 (#2742443)
Odgovori   +    0
Jah, ne vem kaj je mislil. Se tudi ni nič izjasnil. Ker je omenjal Italijo predvidevam da metan, ker je ta tam precej popularen. Ampak LNG je kolikor vem trenutno v uporabi za tovornjake, CNG pa bolj razširjen.

Strani: 1