Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Zakaj Teslov model 3 tako zažiga
Strani: 1
sporočil: 5.775
Prodaja 2015 US: Tesla 26566, MB S class 21934, BMW 6 in 7 17400,
Audi A7 7720. Dragi nemci: zaspali ste na polno in Tesla je vaše
kosilo. Če mu uspe vsaj približno izpolnit dobave, je za nemško
"elito" game over. Denar za nakup katerekoli nemške firme ne bo
noben problem.
Dvomim da bo tale stric spodaj s plešo in belimi brki sposoben obrnit svoje prepričanje in naredit resen E avto. Pa tudi BMW s pravljicami o porabi 2,1l pri moči 362KM bi lahko nehal, saj se mu poleg krav smejijo že tudi kamele. Poleg tega imajo v US zadnjih nekaj let sloves pokvarljivih in precej predragih avtomobilov.
Dvomim da bo tale stric spodaj s plešo in belimi brki sposoben obrnit svoje prepričanje in naredit resen E avto. Pa tudi BMW s pravljicami o porabi 2,1l pri moči 362KM bi lahko nehal, saj se mu poleg krav smejijo že tudi kamele. Poleg tega imajo v US zadnjih nekaj let sloves pokvarljivih in precej predragih avtomobilov.
sporočil: 524
O tem sem tudi jaz govoril, pa so me gladko zatolkli. Sem pa
prepričan da Nemci še niso rekli zadnje besede. Skratka nadejam se
da bodo uspeli v tem letu in pol do prihoda Tesle 3 spravit nek
konkreten električni avto vkup, ki ga prej niso mogli od leta 1900.
Podobno je naredil BMW z i3, ki je izšel zgolj nekaj mesecev za
električnim Renault Zoe, čeprav so tega napovedovali Francozi že
nekaj let vnaprej, Bavarci pa so svojo idejo predstavili le pol
leta vnaprej pred dejansko prodajo.
Boste videli sedaj kaj vse se da narediti če se hoče. Nekaj električnih avtomobilov Nemci že imajo, samo še doseg je treba povečat in zbit ceno. Bomo videli.
Boste videli sedaj kaj vse se da narediti če se hoče. Nekaj električnih avtomobilov Nemci že imajo, samo še doseg je treba povečat in zbit ceno. Bomo videli.
sporočil: 6.570
[0817Suhad]Nemci imajo velike tovarne motorjev z notranjim izgorevanjem, milijarde vložene v njihov nadaljnji razvoj in še kaj bi se našlo, na drugi strani pa pritisk delničarjev po dobičku vsako četrtletje.
Boste videli sedaj kaj vse se da narediti če se hoče. Nekaj električnih avtomobilov Nemci že imajo, samo še doseg je treba povečat in zbit ceno. Bomo videli.
Ob tem, da so njihova že lansirana električna vozila bolj ali manj prodajna polomija.
Po moje je še zmeraj težava z "hoče" v povezavi z "upa", do takrat, ko bodo to dilemo rešili, pa bo Tesli že uspelo.
Dejstvo je tudi, da so v avtomobilskem poslu še precejšnje rezerve v stroških, glede katerih se Tesla tudi dobro znajde - in bi bil težava za konkurenco, tudi če bi proizvajal bencinske avtomobile...
sporočil: 524
Zadnja sprememba: anon-130092 07.04.2016 07:46
No, če Nemcem preboj nebo uspel, potem upam da se zavedate, da je
tudi Slovenska ekonomija, oz. kar Evropska močno ogoržena.Ker tole kar se sedaj dogaja bi lahko potegnili vzporednice z Nokio in Applom.
sporočil: 230
Zadnja sprememba: anon-391350 07.04.2016 07:54
[0817Suhad]V trenutku, ko bi nemška avto industrija začela resno padati, bi EU prepovedala subvencije na električne avte in zahtevala EU-wide trošarine na elektriko v nekem sorazmerju s trošarinami na fosilna goriva (ker tudi elektriko pridobivamo v veliki meri na fosilna goriva). V sekundi bi bila Tesla v Evropi mrtva. Na daljši rok pa se še vedno lahko cela evropska avtoindustrija poveže in z megainvesticijami, ki jim Tesla nikoli ne bo kos, zgazi konkurenta. Poleg tega so Chrysler, Ford, GM in še kakšen ameriški proizvajalec (da ne omenjam japonskih) v istem čolnu kot evropski.
No, če Nemcem preboj nebo uspel, potem upam da se zavedate, da je tudi Slovenska ekonomija, oz. kar Evropska močno ogoržena.
Ker tole kar se sedaj dogaja bi lahko potegnili vzporednice z Nokio in Applom.
Prosim ne pametujte preveč. Tehnologija še nikoli ni porazila strateške politike. Posamezne bitke pa niso vojna.
sporočil: 11.068
[0817Suhad]Nikakor. Tesla tudi s tem novim modelom ne bo premikal razmerij v avtomobilski industriji. Tudi če jih proizvedejo 300.000 je to v svetovni proizvodnji kaplja v morje. Fenomen Tesle je v napovedi trendov, v katero se bo gibal razvoj v tej panogi v bodoče. Čedalje več električnih vozil in avtomatizacija vožnje. V to smer vliki proizvajalci seveda že usmerjajo svoj razvoj in verjetno zaradi Tesle niso tako zelo močno presenčni kot zgleda na prvi pogled.
No, če Nemcem preboj nebo uspel, potem upam da se zavedate, da je tudi Slovenska ekonomija, oz. kar Evropska močno ogoržena.
Ker tole kar se sedaj dogaja bi lahko potegnili vzporednice z Nokio in Applom.
Majšne številke prodanih električnih avtomobilov premijskih nemških znamk pa ne pomnenijo veliko. Cene za te nišne modele so izjemno visoke in čez čas, ko se bodo odločili za večje serije modelov s srejemljivo ceno, bo situacija izgledala popolnoma drugače. Končno, Nemci so vendrle iznašli avto.
sporočil: 1.205
Tesla morda čez 5 do 7 let. Resna opcija po 2020 ali 2023.
Trenutno je nafta poceni.
Teslo 3 moraš vplačati danes, in jo dobiš morda 2018. Druge avte vplačaš danes 30%, jih odpelješ danes. Ostalo pa odplačaš na 0 do 1% kredit oz. leasing.
Za Teslo bo čas še prišel. Ni pa še. In zakondaja mora rajasniti čigavi so podatki, ki jih nabirajo proizvajaci avtov. Ne samo Teasla, vsi.
Trenutno je nafta poceni.
Teslo 3 moraš vplačati danes, in jo dobiš morda 2018. Druge avte vplačaš danes 30%, jih odpelješ danes. Ostalo pa odplačaš na 0 do 1% kredit oz. leasing.
Za Teslo bo čas še prišel. Ni pa še. In zakondaja mora rajasniti čigavi so podatki, ki jih nabirajo proizvajaci avtov. Ne samo Teasla, vsi.
sporočil: 1.010
Dokler še bo Tesla 3 naprodaj bodo tudi nemci že pripravili boljše
in cenovno dostopne modele. BMW je nekako najbližje temu, zato mene
osebno sploh ne "skrbi" za nemško avto industrijo. Sicer pa ima
Tesla 3 še precej minusov za odpravit (prtljažnik, notranjost).
sporočil: 6.570
[1215DELOI16]Je evropska strateška politika že kdaj zmagala?
V trenutku, ko bi nemška avto industrija začela resno padati, bi EU prepovedala subvencije na električne avte in zahtevala EU-wide trošarine na elektriko v nekem sorazmerju s trošarinami na fosilna goriva (ker tudi elektriko pridobivamo v veliki meri na fosilna goriva). V sekundi bi bila Tesla v Evropi mrtva. Na daljši rok pa se še vedno lahko cela evropska avtoindustrija poveže in z megainvesticijami, ki jim Tesla nikoli ne bo kos, zgazi konkurenta. Poleg tega so Chrysler, Ford, GM in še kakšen ameriški proizvajalec (da ne omenjam japonskih) v istem čolnu kot evropski.
Prosim ne pametujte preveč. Tehnologija še nikoli ni porazila strateške politike. Posamezne bitke pa niso vojna.
sporočil: 129
čas vnosa: 07.04.16 08:54
V trenutku, ko bi nemška avto industrija začela resno padati, bi EU
prepovedala subvencije na električne avte in zahtevala EU-wide
trošarine na elektriko v nekem sorazmerju s trošarinami na fosilna
goriva (ker tudi elektriko pridobivamo v veliki meri na fosilna
goriva).
Po vaši logiki bi torej zaradi električnih avtomobilov vsa gospodinjstva v Evropi plačevala dražjo elektriko,saj je nemogoče ločiti porabo elektrike namenjene pogonu na elektriko gnanih avtomobilov od porabe za gospodinjstvo?Malo morgen!Si predstavljate kakšno ceno bi plačevala gospodinjstva za elektriko,če bi hoteli ves izpad od davščin na fosilna goriva obesiti na ceno električne energije?Tudi vgradnja toplotnih črpalk za ogrevanje (in hlajenje) bivalnih in proizvodnih površin in sanitarne vode,ki je danes nekaj samoumevnega in bistveno vpliva na zmanjšanje porabe kurilnega olja,ni "kaznovana" z dodatnimi davščinami in se še vedno subvencionira.Ko bo doseg povprečnega električnega vozila dosegel tistega z motorjem z notranjim izgorevanjem ,bo zgodba zaključena.V ostalih parametrih (pospešek,navor,moč glede na velikost motorja in porabo energije,glasnost...)so prvi že danes v prednosti.In Nemci to dobro vedo.Predstavnik BMW-ja na ženevskem avtomobilskem salonu v dve ure dolgem govoru o prihodnjih načrtih družbe niti enkrat ni omenil dizelskega motorja.Že ve zakaj.
Po vaši logiki bi torej zaradi električnih avtomobilov vsa gospodinjstva v Evropi plačevala dražjo elektriko,saj je nemogoče ločiti porabo elektrike namenjene pogonu na elektriko gnanih avtomobilov od porabe za gospodinjstvo?Malo morgen!Si predstavljate kakšno ceno bi plačevala gospodinjstva za elektriko,če bi hoteli ves izpad od davščin na fosilna goriva obesiti na ceno električne energije?Tudi vgradnja toplotnih črpalk za ogrevanje (in hlajenje) bivalnih in proizvodnih površin in sanitarne vode,ki je danes nekaj samoumevnega in bistveno vpliva na zmanjšanje porabe kurilnega olja,ni "kaznovana" z dodatnimi davščinami in se še vedno subvencionira.Ko bo doseg povprečnega električnega vozila dosegel tistega z motorjem z notranjim izgorevanjem ,bo zgodba zaključena.V ostalih parametrih (pospešek,navor,moč glede na velikost motorja in porabo energije,glasnost...)so prvi že danes v prednosti.In Nemci to dobro vedo.Predstavnik BMW-ja na ženevskem avtomobilskem salonu v dve ure dolgem govoru o prihodnjih načrtih družbe niti enkrat ni omenil dizelskega motorja.Že ve zakaj.
sporočil: 129
čas vnosa: 07.04.16 07:32
"Za udobje so poskrbeli s pomikom prednje vrste sedežev
naprej"
O.K.Ali sem kaj zamudila?Kateri avto pa tega nima!?V mojem se pomikajo celo naprej IN nazaj.Ali je posebnost tudi to ,da zavija levo IN desno...?Revolucionarno,res...
O.K.Ali sem kaj zamudila?Kateri avto pa tega nima!?V mojem se pomikajo celo naprej IN nazaj.Ali je posebnost tudi to ,da zavija levo IN desno...?Revolucionarno,res...
sporočil: 32.303
Zadnja sprememba: najobj 07.04.2016 09:44
... Kdo bi si mislil, da lahko podobno evforijo sproži -
avto. ...... eh, če Tesla plača vsaj toliko kot Apple, potem res ne vem, zakaj ne bi bilo velikanskega zanimanja javnosti, neštetih tvitov in vročih debat, predvsem pa nepregledne vrste ljudi pred prodajnimi saloni po vsem svetu kot ob začetku prodaje novega Applovega mobilnika za nekaj sto evrov ...
P.S.: meni je hecno, da novinarji še vedno mislijo, da samo oni lahko oblikujejo javno mnenje ...
sporočil: 129
čas vnosa: 07.04.16 09:46
V trenutku, ko bi nemška avto industrija začela resno padati, bi EU
prepovedala subvencije na električne avte in zahtevala EU-wide
trošarine na elektriko v nekem sorazmerju s trošarinami na fosilna
goriva (ker tudi elektriko pridobivamo v veliki meri na fosilna
goriva).
Po vaši logiki bi torej zaradi električnih avtomobilov vsa gospodinjstva v Evropi plačevala dražjo elektriko,saj je nemogoče ločiti porabo elektrike namenjene pogonu na elektriko gnanih avtomobilov od porabe za gospodinjstvo?Malo morgen!Si predstavljate kakšno ceno bi plačevala gospodinjstva za elektriko,če bi hoteli ves izpad od davščin na fosilna goriva obesiti na ceno električne energije?Tudi vgradnja toplotnih črpalk za ogrevanje (in hlajenje) bivalnih in proizvodnih površin in sanitarne vode,ki je danes nekaj samoumevnega in bistveno vpliva na zmanjšanje porabe kurilnega olja,ni "kaznovana" z dodatnimi davščinami in se še vedno subvencionira.Ko bo doseg povprečnega električnega vozila dosegel tistega z motorjem z notranjim izgorevanjem ,bo zgodba zaključena.V ostalih parametrih (pospešek,navor,moč glede na velikost motorja in porabo energije,glasnost...)so prvi že danes v prednosti.In Nemci to dobro vedo.Predstavnik BMW-ja na ženevskem avtomobilskem salonu v dve uri dolgem govoru o prihodnjih načrtih družbe niti enkrat ni omenil dizelskega motorja.Že ve zakaj.
Po vaši logiki bi torej zaradi električnih avtomobilov vsa gospodinjstva v Evropi plačevala dražjo elektriko,saj je nemogoče ločiti porabo elektrike namenjene pogonu na elektriko gnanih avtomobilov od porabe za gospodinjstvo?Malo morgen!Si predstavljate kakšno ceno bi plačevala gospodinjstva za elektriko,če bi hoteli ves izpad od davščin na fosilna goriva obesiti na ceno električne energije?Tudi vgradnja toplotnih črpalk za ogrevanje (in hlajenje) bivalnih in proizvodnih površin in sanitarne vode,ki je danes nekaj samoumevnega in bistveno vpliva na zmanjšanje porabe kurilnega olja,ni "kaznovana" z dodatnimi davščinami in se še vedno subvencionira.Ko bo doseg povprečnega električnega vozila dosegel tistega z motorjem z notranjim izgorevanjem ,bo zgodba zaključena.V ostalih parametrih (pospešek,navor,moč glede na velikost motorja in porabo energije,glasnost...)so prvi že danes v prednosti.In Nemci to dobro vedo.Predstavnik BMW-ja na ženevskem avtomobilskem salonu v dve uri dolgem govoru o prihodnjih načrtih družbe niti enkrat ni omenil dizelskega motorja.Že ve zakaj.
sporočil: 14.456
[Miricamb]Najbrž gre za malce okoren a čisto nič zmoten prevod in zelo gorečniško razumevanje zapisanega. Rekel bi, da gre enostavno za "cab forward design", kakorkoli bi se temu reklo v deželi.
"Za udobje so poskrbeli s pomikom prednje vrste sedežev naprej"
Kateri avto pa tega nima!?V mojem se pomikajo celo naprej IN nazaj.
sporočil: 230
[jani1974]V Evropi je. Celo nad lastnimi prebivalci. Npr. kakšen delež ljudi je želel sprejeti milijone migrantov iz Maroka in Afganistana in kakšen je bil delež politikov z enakim mnenjem in delovanjem?
> [1215DELOI16]
> V trenutku, ko bi nemška avto industrija začela resno padati, bi EU prepovedala subvencije na električne avte in zahtevala EU-wide trošarine na elektriko v nekem sorazmerju s trošarinami na fosilna goriva (ker tudi elektriko pridobivamo v veliki meri na fosilna goriva). V sekundi bi bila Tesla v Evropi mrtva. Na daljši rok pa se še vedno lahko cela evropska avtoindustrija poveže in z megainvesticijami, ki jim Tesla nikoli ne bo kos, zgazi konkurenta. Poleg tega so Chrysler, Ford, GM in še kakšen ameriški proizvajalec (da ne omenjam japonskih) v istem čolnu kot evropski.
>
> Prosim ne pametujte preveč. Tehnologija še nikoli ni porazila strateške politike. Posamezne bitke pa niso vojna.
Je evropska strateška politika že kdaj zmagala?
Mednarodno je zmagala npr. tudi v letih po 1492, ko je zavzela celo Ameriko. Pa kolonizirala 90% sveta vse do WW2. Bo dovolj?
sporočil: 230
Zadnja sprememba: anon-391350 07.04.2016 11:49
[Miricamb]Lastništvo (in uporabništvo) vozil je vodeno centralno, ne moreš mu ubežati. Torej z lahkoto obremenijo s trošarinami samo lastnike e-avtomobilov. Tudi, če je lastnik leasing - ta bo stroške prevalil na uporabnika, če ne bo država samodejno nabila davke uporabnikov vozil na leasing.
Po vaši logiki bi torej zaradi električnih avtomobilov vsa gospodinjstva v Evropi plačevala dražjo elektriko,saj je nemogoče ločiti porabo elektrike namenjene pogonu na elektriko gnanih avtomobilov od porabe za gospodinjstvo?Malo morgen!Si predstavljate kakšno ceno bi plačevala gospodinjstva za elektriko,če bi hoteli ves izpad od davščin na fosilna goriva obesiti na ceno električne energije?Tudi vgradnja toplotnih črpalk za ogrevanje (in hlajenje) bivalnih in proizvodnih površin in sanitarne vode,ki je danes nekaj samoumevnega in bistveno vpliva na zmanjšanje porabe kurilnega olja,ni "kaznovana" z dodatnimi davščinami in se še vedno subvencionira.Ko bo doseg povprečnega električnega vozila dosegel tistega z motorjem z notranjim izgorevanjem ,bo zgodba zaključena.V ostalih parametrih (pospešek,navor,moč glede na velikost motorja in porabo energije,glasnost...)so prvi že danes v prednosti.In Nemci to dobro vedo.Predstavnik BMW-ja na ženevskem avtomobilskem salonu v dve ure dolgem govoru o prihodnjih načrtih družbe niti enkrat ni omenil dizelskega motorja.Že ve zakaj.
Glede fosilnih goriv: ne vem sicer, ali gre izključno za administrativni poseg, a Elektro Celje uporablja (vsaj na računu) večinoma elektriko iz ne-fosilnih virov. Torej tu davka ne bi mogli nabiti. Če pa bi lastniki e-vozil masovno šaltali na Elektro Celje, pa ta ne bi mogel več zagotoviti "čiste" elektrike, torej bi bil davek neizogiben.
Sicer pa, tudi jaz imam TČ, a sem fleksibilen in dovolj pameten, da se znam izogniti davkom, ki sem jim da legalno izogniti.
Sicer pa nikjer ne pišem, da e-vozila nimajo prihodnosti. Le da Tesla ne bo kar tako harala po svetu, brez da bi konkurenca pripravila ustrezne odgovore. Več njih.
sporočil: 2.730
[PyotrNovak]Tvojemu mnenju bi pritrdil, če bi navedel, za koliko se je zmanjšala prodaja Mercedesa S, ali Audija A7 ali BMW 6 in 7 potem, ko je prišel na trg Tesla.
Prodaja 2015 US: Tesla 26566, MB S class 21934, BMW 6 in 7 17400, Audi A7 7720. Dragi nemci: zaspali ste na polno in Tesla je vaše kosilo. Če mu uspe vsaj približno izpolnit dobave, je za nemško "elito" game over. Denar za nakup katerekoli nemške firme ne bo noben problem.
Dvomim da bo tale stric spodaj s plešo in belimi brki sposoben obrnit svoje prepričanje in naredit resen E avto. Pa tudi BMW s pravljicami o porabi 2,1l pri moči 362KM bi lahko nehal, saj se mu poleg krav smejijo že tudi kamele. Poleg tega imajo v US zadnjih nekaj let sloves pokvarljivih in precej predragih avtomobilov.
Ali je primerjava sploh umestna? Na prvi pogled se mi zdi, da so celo različni kupci. En športen avto ali potovalna limuzina gornjega razreda.
Mogoče isti kupci kupijo svoj drugi avto Tesla za vožnjo v firmo, za daljšo službeno pot sedejo v Mercedes?
sporočil: 5.775
www.forbes.com/sites...afd7eb53a6
www.dailykos.com/sto...her-losses
VSI s padcem, 5 -16%, Tesla z 43% rastjo.
In an age of internet, ignorance is choice.
www.dailykos.com/sto...her-losses
VSI s padcem, 5 -16%, Tesla z 43% rastjo.
In an age of internet, ignorance is choice.
sporočil: 420
[alfa55]Bolj pomembno je vprašanje, koliko lahko pade prodaja Daimlerju, BMW in VW preden amortizirajo obstoječo tehnologijo. Tesla ima vse milijarde invetirane v prihodnost in propade lahko samo, če zamoči pri realizaciji. Si lahko Nemci privoščijo samo 10% padec prodaje? VW ne, sploh ne od afere dalje. Daimler in BMW mogoče. Če bi stavil, bi stavil na Daimler, da bo preživel. So investirali v Teslo pravočasno in imajo nek know-how.
Tvojemu mnenju bi pritrdil, če bi navedel, za koliko se je zmanjšala prodaja Mercedesa S, ali Audija A7 ali BMW 6 in 7 potem, ko je prišel na trg Tesla.
Strani: 1