Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Zakaj Teslov model 3 tako zažiga
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
sporočil: 129
čas vnosa: 07.04.16 09:46
V trenutku, ko bi nemška avto industrija začela resno padati, bi EU
prepovedala subvencije na električne avte in zahtevala EU-wide
trošarine na elektriko v nekem sorazmerju s trošarinami na fosilna
goriva (ker tudi elektriko pridobivamo v veliki meri na fosilna
goriva).
Po vaši logiki bi torej zaradi električnih avtomobilov vsa gospodinjstva v Evropi plačevala dražjo elektriko,saj je nemogoče ločiti porabo elektrike namenjene pogonu na elektriko gnanih avtomobilov od porabe za gospodinjstvo?Malo morgen!Si predstavljate kakšno ceno bi plačevala gospodinjstva za elektriko,če bi hoteli ves izpad od davščin na fosilna goriva obesiti na ceno električne energije?Tudi vgradnja toplotnih črpalk za ogrevanje (in hlajenje) bivalnih in proizvodnih površin in sanitarne vode,ki je danes nekaj samoumevnega in bistveno vpliva na zmanjšanje porabe kurilnega olja,ni "kaznovana" z dodatnimi davščinami in se še vedno subvencionira.Ko bo doseg povprečnega električnega vozila dosegel tistega z motorjem z notranjim izgorevanjem ,bo zgodba zaključena.V ostalih parametrih (pospešek,navor,moč glede na velikost motorja in porabo energije,glasnost...)so prvi že danes v prednosti.In Nemci to dobro vedo.Predstavnik BMW-ja na ženevskem avtomobilskem salonu v dve uri dolgem govoru o prihodnjih načrtih družbe niti enkrat ni omenil dizelskega motorja.Že ve zakaj.
Po vaši logiki bi torej zaradi električnih avtomobilov vsa gospodinjstva v Evropi plačevala dražjo elektriko,saj je nemogoče ločiti porabo elektrike namenjene pogonu na elektriko gnanih avtomobilov od porabe za gospodinjstvo?Malo morgen!Si predstavljate kakšno ceno bi plačevala gospodinjstva za elektriko,če bi hoteli ves izpad od davščin na fosilna goriva obesiti na ceno električne energije?Tudi vgradnja toplotnih črpalk za ogrevanje (in hlajenje) bivalnih in proizvodnih površin in sanitarne vode,ki je danes nekaj samoumevnega in bistveno vpliva na zmanjšanje porabe kurilnega olja,ni "kaznovana" z dodatnimi davščinami in se še vedno subvencionira.Ko bo doseg povprečnega električnega vozila dosegel tistega z motorjem z notranjim izgorevanjem ,bo zgodba zaključena.V ostalih parametrih (pospešek,navor,moč glede na velikost motorja in porabo energije,glasnost...)so prvi že danes v prednosti.In Nemci to dobro vedo.Predstavnik BMW-ja na ženevskem avtomobilskem salonu v dve uri dolgem govoru o prihodnjih načrtih družbe niti enkrat ni omenil dizelskega motorja.Že ve zakaj.
Vse ocene tega sporočila:
Ni nobene :(