Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Ali veste, kdaj je dovoljena uporaba meglenk?
Strani: 1 2
sporočil: 961
čas vnosa: 03.11.14 14:57
napravite en krog po Ljubljani dopoldan-popoldan-zvečer pa vam bo
zmanjkalo papirja koliko se jih vozi z prižganimi meglenkam tako
spredaj kot nekateri z zadnjimi.
še bolje bi bilo ljudi ozavestit kako se uporablja nožna stopalka za zavore ko stojimo pred križiščem in čakamo na zeleni val. v mraku in nočnem času vam oči ven padejo kaj vse takrat počnejo vozniki z njo pa jih tega niso učili v avtošolah!!!!
še bolje bi bilo ljudi ozavestit kako se uporablja nožna stopalka za zavore ko stojimo pred križiščem in čakamo na zeleni val. v mraku in nočnem času vam oči ven padejo kaj vse takrat počnejo vozniki z njo pa jih tega niso učili v avtošolah!!!!
sporočil: 2.989
Še bolje bi bilo ljudi ozavestit kako se uporablja nožna stopalka za zavore ko stojimo pred križiščem in čakamo na zeleni val. v mraku in nočnem času vam oči ven padejo kaj vse takrat počnejo vozniki z njo pa jih tega niso učili v avtošolah!!!!Mogoče imajo avtomatike, z njimi je to kar pogosta praksa.
sporočil: 6.570
[chef]Tudi lastnike avtomatikov bi morali naučiti, da ves čas stati na zavori ni najboljše za menjalnik oziroma sklopko.
Mogoče imajo avtomatike, z njimi je to kar pogosta praksa.
sporočil: 206
[jani1974]Avtomatiki nimajo sklopk.... sploh pa ne vem zakaj je potrebno zijat direktno v zavorne luči?
> [chef]
> Mogoče imajo avtomatike, z njimi je to kar pogosta praksa.
Tudi lastnike avtomatikov bi morali naučiti, da ves čas stati na zavori ni najboljše za menjalnik oziroma sklopko.
sporočil: 3.061
Enkrat me je en besen ćapac prisilno ustavil na tržaški in me
skoraj prefukal, ker sem imel prižgano zadnjo meglenko v ne prehudi
megli. Od takrat 2x premislim, če je res potrebna :)
sporočil: 48.253
[chef]to je edini mozen nacin vozje z avtomatikom po mestu, razen ce noces res nadpovprecno zmatrati mehanizma za "prestavljanje". Edina dovoljena prestava v kateri smes popustiti zavoro je namrec P.
>Še bolje bi bilo ljudi ozavestit kako se uporablja nožna stopalka za zavore ko stojimo pred križiščem in čakamo na zeleni val. v mraku in nočnem času vam oči ven padejo kaj vse takrat počnejo vozniki z njo pa jih tega niso učili v avtošolah!!!!
Mogoče imajo avtomatike, z njimi je to kar pogosta praksa.
sporočil: 3.976
[bc123a]Lahko tudi N, pa ročna. Ampak ne vem če je dobro tolikokrat drkat šalthebl, se strinjam z bc-jem.
> [chef]
> >Še bolje bi bilo ljudi ozavestit kako se uporablja nožna stopalka za zavore ko stojimo pred križiščem in čakamo na zeleni val. v mraku in nočnem času vam oči ven padejo kaj vse takrat počnejo vozniki z njo pa jih tega niso učili v avtošolah!!!!
>
> Mogoče imajo avtomatike, z njimi je to kar pogosta praksa.
to je edini mozen nacin vozje z avtomatikom po mestu, razen ce noces res nadpovprecno zmatrati mehanizma za "prestavljanje". Edina dovoljena prestava v kateri smes popustiti zavoro je namrec P.
Tudi sam vozim avtomatika in tisti ki na semaforju stojijo za mano, se bodo pač morali lepo navaditi na moje štoplampe. Sicer pa bi lahko tudi držali malo več razdalje...
sporočil: 3.976
[jani1974]To ni nič hudega, ne vem kdo ti je to nakladal. Edino kar pa res škodi, pa je če ustaviš sredi klanca navzgor, pa avto držiš na mestu ne z zavoro, temveč z rahlim dodajanjem gasa - to pa lahko pregreje pretvornik navora* in posledično poškoduje menjalnik.
> [chef]
> Mogoče imajo avtomatike, z njimi je to kar pogosta praksa.
Tudi lastnike avtomatikov bi morali naučiti, da ves čas stati na zavori ni najboljše za menjalnik oziroma sklopko.
Velja za klasični menjalnik s pretvornikom navora; pri npr DSGju pa prekuriš sklopko.
sporočil: 2.300
čas vnosa: 03.11.14 19:04
No,no ,no.
Ali veste koliko je najvišja dovoljena višina meglenk od tal.
A veste kolika je kombinacija dodatnih meglenk in olgih luči.
In npr kakšne so lahko kombinacije strešnih dljincecv in meglenk po TUV u?
In še nekaj pred divjadjoi vas neboo rešilemeglenke pačpa daljinski žarometi.
Divjad navano luči zmedejo.
Glede letnega časa pa tole listje je nevarno še bolj nevarna pa je cesta po otaljenju slane v osojo,ko je še mokra -kot poledica.
Lep primer tega je cesta Kamnik -Vransko v zimskem času zelo varljiva in za tepčke z Benfli huda past pri dokazovanju zmogljivosti in superiornosti.
Ali veste koliko je najvišja dovoljena višina meglenk od tal.
A veste kolika je kombinacija dodatnih meglenk in olgih luči.
In npr kakšne so lahko kombinacije strešnih dljincecv in meglenk po TUV u?
In še nekaj pred divjadjoi vas neboo rešilemeglenke pačpa daljinski žarometi.
Divjad navano luči zmedejo.
Glede letnega časa pa tole listje je nevarno še bolj nevarna pa je cesta po otaljenju slane v osojo,ko je še mokra -kot poledica.
Lep primer tega je cesta Kamnik -Vransko v zimskem času zelo varljiva in za tepčke z Benfli huda past pri dokazovanju zmogljivosti in superiornosti.
sporočil: 3.976
Zadnja sprememba: anon-20668 03.11.2014 20:10
[alek14]Tole je najmanj netočno. Sklopki v DSGju sta ali obe suhi ali pa obe v oljni kopeli, odvisno od izvedbe DSGja.
Najprej: vsi avtomatiki imajo celo po več sklopk. DSG imajo po 2 suhi, 8-st. hidravljični pretvorniki pa parav tako dve (eno suho, in eno hidravljično).
Kaj si mislil s "8-st. hidravljični pretvorniki", mi tudi ni jasno, ampak klasični avtomatiki nimajo sklopke, temveč pretvornik navora (torque converter) in nobene suhe sklopke (razen če misliš na lock-up clutch, ki pa je nekaj drugega kot običajna sklopka).
Poglej "torque converter" na wikipediji, pa na Youtubu "how torque converters work"
sporočil: 3.976
Pa še malo o osnovni temi članka, o meglenkah. Jaz res ne vem, komu
gredo te meglenke (govorim o prednjih) tako v nos, mene še nikoli
niso motile, me pa dostikrat motijo običajni halogenski žarometi,
če so napačno poravnani in svetijo v luft.
Zadnje rdeče meglenke so pa moteče, ja.
Katere so imeli v mislih vrli pisci članka?
Zadnje rdeče meglenke so pa moteče, ja.
Katere so imeli v mislih vrli pisci članka?
sporočil: 3.152
[alek14]To je primer totalne birokratske neumnosti. Kako boš vedel, če je vidljivost 50 metrov, ko stopi v veljavo max. možna omejitev ali mogoče 51 metrov, ko tega še ni? Povrhu vsega se vidljivost ves čas spreminja.
>•Takoj, ko preidemo v območje megle, moramo zmanjšati hitrost vožnje in jo prilagoditi trenutnim vremenskim razmeram. Če je vidljivost samo 50 metrov, je lahko naša hitrost največ 50 kilometrov na uro.
?? A ma kdo občutek koliko je 50 metrov? Se pravi ponoči na avtocesti, ko je vidljivost (doseg žarometa) 50 m je...?
Pot ustavljanja 50m je pri 80 km/h.
sporočil: 3.152
[matjazfinance]Mene npr. sprednje meglenke zelo motijo in onemogočajo normalno vožnjo. Na naših podeželskih ozkih cestah v primeru mokre ceste za nekaj trenutkov zaradi meglenk (vožnja nasproti) ne vidiš vozišča in lahko padeš v luknjo v bankini, ki jih je polno. Zdaj če živiš v mestu ali na območju javne razsvetljave, tega ne boš opazil.
Pa še malo o osnovni temi članka, o meglenkah. Jaz res ne vem, komu gredo te meglenke (govorim o prednjih) tako v nos, mene še nikoli niso motile, me pa dostikrat motijo običajni halogenski žarometi, če so napačno poravnani in svetijo v luft.
Sicer pa bi ti že zdrav razum moral povedati, da sprednja meglenka večino časa uporabe nima smisla, saj v reakcijskem času narediš daljšo pot kot je dodatno vidno polje.
sporočil: 247
čas vnosa: 03.11.14 22:35
[bc123a]Bulšit.
> [chef]
> >Še bolje bi bilo ljudi ozavestit kako se uporablja nožna stopalka za zavore ko stojimo pred križiščem in čakamo na zeleni val. v mraku in nočnem času vam oči ven padejo kaj vse takrat počnejo vozniki z njo pa jih tega niso učili v avtošolah!!!!
>
> Mogoče imajo avtomatike, z njimi je to kar pogosta praksa.
to je edini mozen nacin vozje z avtomatikom po mestu, razen ce noces res nadpovprecno zmatrati mehanizma za "prestavljanje". Edina dovoljena prestava v kateri smes popustiti zavoro je namrec P.
BMW avtomatik z avtostopom ostane lep ugasnjen, dokler ne pritisneš na gas.
VW je malo bolj butast in motor ugasne, dokler držiš zavoro, če jo spustiš motor zalaufa, a je v prostem teku, avto pa stoji na mestu zaradi avto holda.
sporočil: 2.300
čas vnosa: 03.11.14 21:27
[chef]ZA BUTLE,ki skurijo sklopko zato ,ker so BUTLI!
>Še bolje bi bilo ljudi ozavestit kako se uporablja nožna stopalka za zavore ko stojimo pred križiščem in čakamo na zeleni val. v mraku in nočnem času vam oči ven padejo kaj vse takrat počnejo vozniki z njo pa jih tega niso učili v avtošolah!!!!
Mogoče imajo avtomatike, z njimi je to kar pogosta praksa.
sporočil: 18.363
[matjazfinance]
> [jani1974]
> > [chef]
> > Mogoče imajo avtomatike, z njimi je to kar pogosta praksa.
>
> Tudi lastnike avtomatikov bi morali naučiti, da ves čas stati na zavori ni najboljše za menjalnik oziroma sklopko.
To ni nič hudega, ne vem kdo ti je to nakladal. Edino kar pa res škodi, pa je če ustaviš sredi klanca navzgor, pa avto držiš na mestu ne z zavoro, temveč z rahlim dodajanjem gasa - to pa lahko pregreje pretvornik navora* in posledično poškoduje menjalnik.
Velja za klasični menjalnik s pretvornikom navora; pri npr DSGju pa prekuriš sklopko.
Če imaš Hill Holder pol ni treba nič dodajat gasa, po pritisku na zavoro, ki jo potem spustiš, držiš le sklopko in ni nobene štop lučke in nobenega gasa. Lep dan.
sporočil: 2.989
Seveda hill holder zavore ne drži nedogled, ampak le nekaj sekund.
Če recimo na zeleno čakaš naprej od Prulskega mosta proti tunelu,
pozabi na HH. Ob speljevanju pa je seveda krasna zadeva.
sporočil: 247
čas vnosa: 04.11.14 11:29
[alek14]
> BMW avtomatik z avtostopom ostane lep ugasnjen, dokler ne pritisneš na gas.Zanimivo, moj je bil drugačen...
Imam najnovejšega BMW avtomatika in je ugasnjen (start-stop) dokler držim nogo na zavori; ko jo dam stran se prižge.
sporočil: 18.363
[chef]To ni res chef. Hh drži tako dolgo dokler ti ne zmanjka bencina. Vsaj moj. Lep dan.
Seveda hill holder zavore ne drži nedogled, ampak le nekaj sekund. Če recimo na zeleno čakaš naprej od Prulskega mosta proti tunelu, pozabi na HH. Ob speljevanju pa je seveda krasna zadeva.
sporočil: 2.989
Meni pa je še pri vsakem po nekaj sekundah avtomatska zavora
popustila in avto se je začel pomikati nazaj. Lahko pa poveš, kaj
imaš (lahko tudi po emailu, ker me zanima, hvala)
sporočil: 48.253
[prda]Lepo da vemo, da vozis BMWja, jaz ga ne. In to kar sem napisal je zapisano v uporabniskem prirocniku za moj avto.
> [bc123a]
> > [chef]
> > >Še bolje bi bilo ljudi ozavestit kako se uporablja nožna stopalka za zavore ko stojimo pred križiščem in čakamo na zeleni val. v mraku in nočnem času vam oči ven padejo kaj vse takrat počnejo vozniki z njo pa jih tega niso učili v avtošolah!!!!
> >
> > Mogoče imajo avtomatike, z njimi je to kar pogosta praksa.
>
> to je edini mozen nacin vozje z avtomatikom po mestu, razen ce noces res nadpovprecno zmatrati mehanizma za "prestavljanje". Edina dovoljena prestava v kateri smes popustiti zavoro je namrec P.
Bulšit.
BMW avtomatik z avtostopom ostane lep ugasnjen, dokler ne pritisneš na gas.
sporočil: 1.214
sprednje meglenke na suhi cesti niso problem, na mokri v dežju so
pa veliko sr..... za nasproti vozeče.
sporočil: 1.623
[chef]MB ima HOLD. Ko se ustaviš, še malo pritisneš zavorni pedal, vklopiš hold in ta drži, dokler ne pritisneš stopalke za plin. To ima že 11 let star E.
Meni pa je še pri vsakem po nekaj sekundah avtomatska zavora popustila in avto se je začel pomikati nazaj. Lahko pa poveš, kaj imaš (lahko tudi po emailu, ker me zanima, hvala)
sporočil: 1.195
[ctx]Jaz sem očitno butl, ker vedno držim sklopko stisnjeno v križiščih. Trenutni avto ima še prvo sklopko, pa bo ta mesec presegel 300k km ;) Do sedaj sklopke še nisem nikoli menjal na nobenem avtu.
ZA BUTLE,ki skurijo sklopko zato ,ker so BUTLI!
Če bi bili vsi pripravljeni na zeleno, ne bi bilo toliko gužve :) zdaj pa jih pol potrebuje vsaj 20 s, da tist kurčev hebl premakmnejo v prvo, pol pa še ene 2 sekundi podrsavabnja sklopke ob speljevanju in hop, je že rdeča spet :lol:
sporočil: 6.570
[matjazfinance]To bo spet ena debata v smislu petnajst do tri ali deset do dveh? Prepričani v eno prepričujemo prepričane v drugo in obratno?
> [jani1974]
> > [chef]
> > Mogoče imajo avtomatike, z njimi je to kar pogosta praksa.
>
> Tudi lastnike avtomatikov bi morali naučiti, da ves čas stati na zavori ni najboljše za menjalnik oziroma sklopko.
To ni nič hudega, ne vem kdo ti je to nakladal. Edino kar pa res škodi, pa je če ustaviš sredi klanca navzgor, pa avto držiš na mestu ne z zavoro, temveč z rahlim dodajanjem gasa - to pa lahko pregreje pretvornik navora* in posledično poškoduje menjalnik.
Velja za klasični menjalnik s pretvornikom navora; pri npr DSGju pa prekuriš sklopko.
Tudi če ne dodajaš plina, se pri položaju D in pritisnjeni zavori olje v klasičnem avtomatskem menjalniku greje. Seveda se greje še bolj, če avto s plinom tako držiš na mestu v klancu, ampak to ne pomeni, da je na ravnini vseeno.
Ker Lublana ni tako velika kot Njujork ali vroča kot Bangkok, lahko to seveda počneš in krajši interval za menjavo olja v avtomatskem menjalniku izpostavljenem večjim obremenitvam bo dovolj, da se izogneš resnim težavam, ampak to ne pomeni, da delaš prav.
Tako kot je kolega zgoraj napisal, kljub nonstop držanju sklopke (pri ročnih menjalnikih na semaforjih) mu je še ni bilo treba nikoli zamenjati. Ja, ampak to tudi ne pomeni, da je nonstop držanje sklopke pravilno. So samo avtomobili dovolj kvalitetni in število kilometrov mestne vožnje v tistih 300.000 km dovolj majhno, da je šlo skozi.
sporočil: 1.493
Eh, saj to jih bo pa slej ali prej naučil avto sam - samo zadosti
dolgo bodo morali stati na pedalih.
sporočil: 1.195
Zadnja sprememba: anon-166099 05.11.2014 12:42
Moje znanje strojništa mi pravi, da se sklopka ne obrablja, če je
pedal stisnjen do konca. Edini element, ki pri tem "trpi" je
potisni ležaj in morda vzmet. Drži?
sporočil: 6.570
[Plavi]Točno, lamela se ne obrablja. Ampak zamenjava potisnega ležaja je enako zahtevna in vsak mehanik ti bo predlagal, da hkrati zamenjaš tudi lamelo sklopke. Tako da bo rezultati isti.
Moje znanje strojništa mi pravi, da se sklopka ne obrablja, če je pedal stisnjen do konca. Edini element, ki pri tem "trpi" je potisni ležaj in morda vzmet. Drži?
sporočil: 1.195
Lahko ti postrežem s statistiko če vzamem zadnje leto okvare
sklopka in potisni ležaj:
92,45 % sklopka
7,55 % potisni ležaj
lp
ps: mešane znamke, zajeto iz malo pod 10.000 okvar, kar mislim, da je dovolj za realno sliko.
92,45 % sklopka
7,55 % potisni ležaj
lp
ps: mešane znamke, zajeto iz malo pod 10.000 okvar, kar mislim, da je dovolj za realno sliko.
sporočil: 6.570
[Plavi]To pomeni, da zelo malo voznikov pri čakanju v križiščih drži pritisnjen pedal sklopke?
Lahko ti postrežem s statistiko če vzamem zadnje leto okvare sklopka in potisni ležaj:
92,45 % sklopka
7,55 % potisni ležaj
lp
ps: mešane znamke, zajeto iz malo pod 10.000 okvar, kar mislim, da je dovolj za realno sliko.
Strani: 1 2