2 uri
Kaj bo za odjemalce drugače po novem aktu o omrežninah? 1
8 ur
Francoski premier posvaril, "da Francijo lahko čaka usoda Grčije". Najavil je milijardne varčevalne ukrepe 2
9 ur
Sprejet je podnebni zakon, od leta 2027 do 2032 dobimo dve milijardi evrov 1
9 ur
Najbolj brani članki danes
10 ur
Reuters: Putin, ki ga Trump ne moti, bi lahko zavzel še več Ukrajine 1
10 ur
Slovenija z novim razpisom za subvencioniranje letalskih povezav
11 ur
Pričakovano: predlog NSi glede normirancev ni bil sprejet 1
11 ur
Potrjen je zakon o uporabi konoplje v medicinske namene; alkohola se na veselicah še ne bo smelo točiti na dvoriščih sicer zaprtih šol 1
11 ur
Kdo bo lahko dostopal do registra dejanskih lastnikov?
12 ur
Top službe: NLB, evropska komisija, Intesa Sanpaolo, Hisense ...
13 ur
Vložena obtožnica zoper avstrijskega nepremičninarja Reneja Benka
13 ur
Zunanji ministri EU brez dogovora o ukrepanju proti Izraelu 3
14 ur
Ameriška inflacija junija v skladu s pričakovanji na 2,7 odstotka
14 ur
Trump v intervjuju za BBC: Sem razočaran nad Putinom, a z njim še nisem opravil
14 ur
Dinamično omejevanje hitrosti – kakšna neumnost! 6
15 ur
Država dokapitalizirala invalidsko podjetje CSS
15 ur
Na Hrvaškem na vidiku že prve težave v zvezi z elektronskim cestninjenjem
15 ur
FMCG konferenca 2025: Prodaja in marketing pred izzivi nove realnosti
15 ur
Vrednost gradbenih del: rast v primerjavi z aprilom in lanskim majem
15 ur
Ljubljanska borza ob 13.30: delnice večinoma navzgor

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Endimion sporočil: 10.953
Predvsem železnica je tu cokla razvoja Reke.

Imajo dve povezavi. Ena je enotirna, elektrificirana do Kozine. In druga gre do Ogulina, je ravno tako enotirna, in NI elektrificirana.

1 mio TEU je dejansko 500.000 40ft kontejnerjev. To je 500.000 tovornjakov letno. Ali 1300 tovornjakov na dan. To je precej za 2 terminala, ki sta praktično sredi mesta.

Tudi Luka Koper ne spi. Pred kratkim so podaljšali južni del 1. Pomola za 100m. V javnem razpisu je razširitev severnega dela 1. Pomola, kar bo pridobilo novih 380m operativne obale (priveznih mest), ter za dobrih 10.000m2 povečalo kapaciteto skladiščenj zabojnikov. 2 tir bo zaključen 2026, kar bo kapaciteto kompozicij povečalo z 95 dnevno na 205 dnevno. Ko pa bo zaključen še drugi tir na novi trasi, pa bo skupna kapaciteta okoli 230 kompozicij dnevno. Leta 2019 se je Vlada pametno odločila, da projekt 2TDK spremeni v delu, kjer se en od dveh servisnih tunelov naredi enakih dimenzij, kot je glavni tunel za progo. Tako da je nekako 60% "drugega drugega tira" že narejeno skupaj s "prvim drugim tirom". To je bila smiselna odločitev, če že v štartu nismo šli gradit dvotirne proge. Mimogrede, čas potovanja se z novo traso skrajša za 45 minut.