53 min
Kaj se zgodi s cenami, ko se v Ljubljani zgradi šest tisoč novih stanovanj? 1
53 min
Deset točk pokojninske reforme: kdaj in kako v penzijo po novem 3
2 uri
Na kontejnerskem terminalu London Gateway bodo zgradili mali jedrski reaktor
2 uri
Po uvedbi 39-odstotnih carin za Švico: izvoz v ZDA avgusta glede na julij upadel za petino
2 uri
Rheinmetall prevzema Naval Vessels Lürssen in prihaja na Reko
3 ure
Kdo je ustvaril najboljši digitalni projekt leta? GoDigital 2025 išče zmagovalca, prijavite se! (Oglas)
3 ure
Predlog: hiše, zgrajene pred letom 2003, bodo dobile uporabno dovoljenje. A to ne bo povsem enostavno 1
3 ure
Avgusta rekorden izvoz redkih zemeljskih kovin iz Kitajske
3 ure
Vodnik po romunskem kapitalskem trgu: državna podjetja na borzo
3 ure
ANKETA Ali se vam zdi delnica Krke precenjena?
3 ure
Roche za 3,5 milijarde dolarjev kupuje ameriško biotehnološko podjetje 89bio
4 ure
Z leti iz Hamburga zna biti problem, letališču zmanjkuje goriva 1
4 ure
Nvidia bo v Intel vložila 5 milijard dolarjev; v načrtu skupen razvoj čipov
4 ure
Marjan Osvald ostaja na vrhu Svetovne poštne zveze
4 ure
Domnevna ponudba Slovenije za gradnjo nuklearke je razbesnila Hrvaško 2
5 ur
Delnica Novo Nordiska poskočila po objavi rezultatov kliničnih preizkušanj tablet wegovy
5 ur
Evropa v primežu kibernetskih napadov 1
5 ur
Britanska centralna banka obrestne mere ohranila na štirih odstotkih
5 ur
Golobove obvezne božičnice do polovice minimalne plače 21
5 ur
Vladni zasuk: normiranci so zdaj hrbtenica gospodarstva 17

Strani: 1

FIN-467473 sporočil: 2.686
[#3036995] 23.02.24 22:19
Odgovori   +    3
Samo še železna cesta jim manjka.
Endimion sporočil: 11.027
[#3037048] 25.02.24 10:53 · odgovor na: FIN-467473 (#3036995)
Odgovori   +    3
Predvsem železnica je tu cokla razvoja Reke.

Imajo dve povezavi. Ena je enotirna, elektrificirana do Kozine. In druga gre do Ogulina, je ravno tako enotirna, in NI elektrificirana.

1 mio TEU je dejansko 500.000 40ft kontejnerjev. To je 500.000 tovornjakov letno. Ali 1300 tovornjakov na dan. To je precej za 2 terminala, ki sta praktično sredi mesta.

Tudi Luka Koper ne spi. Pred kratkim so podaljšali južni del 1. Pomola za 100m. V javnem razpisu je razširitev severnega dela 1. Pomola, kar bo pridobilo novih 380m operativne obale (priveznih mest), ter za dobrih 10.000m2 povečalo kapaciteto skladiščenj zabojnikov. 2 tir bo zaključen 2026, kar bo kapaciteto kompozicij povečalo z 95 dnevno na 205 dnevno. Ko pa bo zaključen še drugi tir na novi trasi, pa bo skupna kapaciteta okoli 230 kompozicij dnevno. Leta 2019 se je Vlada pametno odločila, da projekt 2TDK spremeni v delu, kjer se en od dveh servisnih tunelov naredi enakih dimenzij, kot je glavni tunel za progo. Tako da je nekako 60% "drugega drugega tira" že narejeno skupaj s "prvim drugim tirom". To je bila smiselna odločitev, če že v štartu nismo šli gradit dvotirne proge. Mimogrede, čas potovanja se z novo traso skrajša za 45 minut.

Strani: 1