22 min
Mars bo do konca 2026 v svoje evropske tovarne vložil milijardo evrov
42 min
Predsednik NS Krke ostaja Jože Mermal
46 min
Podatkovni centri Pošte Slovenije – temelj varne digitalne prihodnosti (Oglas)
49 min
EU se bo z Veliko Britanijo in Kanado pogovarjala o sodelovanju v obrambnem posojilnem programu
2 uri
Po kitajski prepovedi uporabe Nvidiinih dražje delnice azijskih proizvajalcev čipov
2 uri
Vino tedna: Franc Kačičnik sauvignon selekcija 2022, posestvo Bela gora
2 uri
Fedovo znižanje obrestnih mer potisnilo azijske delnice večinoma navzgor
2 uri
Kitajska med trgovinskimi pogajanji z ZDA opušča preiskavo Googla
7 ur
Kdo je po Erjavčevo najboljši slovenski politik in s kom bi šel na pijačo
7 ur
TOP IKT: Kdo so največja in najboljša podjetja v panogi IT
7 ur
TOP IKT: V telekomunikacijah povprečen čisti dobiček višji za skoraj trikrat
7 ur
Kako so pionirji robotskega čiščenja digitalizirali B2B-prodajo
12 ur
Slovenci bi kupovali nove avte, pogosteje bi jih plačevali z gotovino 1
13 ur
Za volanom – kako je Scania pocenila in umirila novi petvaljni dizel v super 11 1
14 ur
Fed znižal obrestne mere za četrt točke in odprl vrata za nova nižanja 7
14 ur
Najbolj brani članki danes
14 ur
Kakšna je »mobilnost za vse« v tednu mobilnosti Sloveniji?
14 ur
Deutsche Bank podpira ustanovitev globalne banke za obrambne projekte 1
15 ur
Trgovci z obveznicami stavijo, da bo Fed vsaj enkrat letos obrestne mere znižal za 50 točk
15 ur
ECB vs. Fed: kakšne so obrestne mere na evrskem območju, kakšne v ZDA

Strani: 1

FIN-467473 sporočil: 2.686
[#3036995] 23.02.24 22:19
Odgovori   +    3
Samo še železna cesta jim manjka.
Endimion sporočil: 11.026
[#3037048] 25.02.24 10:53 · odgovor na: FIN-467473 (#3036995)
Odgovori   +    3
Predvsem železnica je tu cokla razvoja Reke.

Imajo dve povezavi. Ena je enotirna, elektrificirana do Kozine. In druga gre do Ogulina, je ravno tako enotirna, in NI elektrificirana.

1 mio TEU je dejansko 500.000 40ft kontejnerjev. To je 500.000 tovornjakov letno. Ali 1300 tovornjakov na dan. To je precej za 2 terminala, ki sta praktično sredi mesta.

Tudi Luka Koper ne spi. Pred kratkim so podaljšali južni del 1. Pomola za 100m. V javnem razpisu je razširitev severnega dela 1. Pomola, kar bo pridobilo novih 380m operativne obale (priveznih mest), ter za dobrih 10.000m2 povečalo kapaciteto skladiščenj zabojnikov. 2 tir bo zaključen 2026, kar bo kapaciteto kompozicij povečalo z 95 dnevno na 205 dnevno. Ko pa bo zaključen še drugi tir na novi trasi, pa bo skupna kapaciteta okoli 230 kompozicij dnevno. Leta 2019 se je Vlada pametno odločila, da projekt 2TDK spremeni v delu, kjer se en od dveh servisnih tunelov naredi enakih dimenzij, kot je glavni tunel za progo. Tako da je nekako 60% "drugega drugega tira" že narejeno skupaj s "prvim drugim tirom". To je bila smiselna odločitev, če že v štartu nismo šli gradit dvotirne proge. Mimogrede, čas potovanja se z novo traso skrajša za 45 minut.

Strani: 1