Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Slovenci premalo hipsterski za ponyje
Strani: 1 2
sporočil: 11.068
Zadnja sprememba: anon-182066 15.08.2018 12:48
Ideja oživitve blagovne zname Pony seveda ni bila napačna. Nikakor
pa ni bilo dobro, da je projekt prevzelo Gorenje, ki je znano po
proizvodnji gospodinjskih aparatov, niti pod razno pa Gorenja trg
ne povezuje s prozvodnjo koles.Seveda je tudi javnost dobro vedela, da se kolo ne proizvaja v Sloveniji, da gre za poceni izdelek narejen na Kitajskem, z nalepko blagovne znamke Gorenje. In ker je bila cena tudi konkretno visoka, projekt seveda ni mogel biti uspešen. Primerjava obujanja blagovne znamke Pony kolesa s
s volkswagnovim Hroščem ali Minijem BMW-ja je pa prej bolana šala kot resna izjava.
sporočil: 6.570
To je čudovita študija primera, kako se stvari sfižijo, čeprav se
gre v projekt "po vseh predpisih".
In kako malo posledično pomaga študij ekonomije, če manjka zdrave kmečke pameti.
In kako malo posledično pomaga študij ekonomije, če manjka zdrave kmečke pameti.
sporočil: 4.340
Saj tako ali tako večino koles proizvedejo na Kitejskem (nižji
cenovni razred) in na Tajvanu (višji cenovni razred), nekaj pa tudi
v Evropi v manj razvitih državah (Bolgarija). Rog bi lahko bila
lokalna blagovna znamka, ki bi na obstoječe dizajne OEM
proizvajalcev dal svojo znamko, svojo barvno shemo in potem ta
kolesa distribuiral po razumni ceni na lokalnem trgu. Mogoče bi se
izšlo, čeprav je Slovenija precej majhen trg. Da pa gredo sami
nekaj razvijati, se pa ne more iziti. Sploh pa obujanje ponija - to
je tako, kot bi obujali jugota. Radi smo ga imeli, ker nam kaj
boljšega ni bilo dostopno, smo pa vedeli, da obstaja.
sporočil: 10.844
Kaj drugega pa ste pričakovali od "Pjevača Šlagera", zvezanega z
UDBO Isajlovičem.
To da je potopil en "poni kolo" je ena malenkost v primerjavi s potopom Gorenja.
To da je potopil en "poni kolo" je ena malenkost v primerjavi s potopom Gorenja.
sporočil: 6.525
Predrag je bil. PA čakalna doba predolga. Sicer bi ga verjento
marsikdo kupil, nostalgija se prodaja vendar ne za 700 €.
sporočil: 10
Večina ex-Yu blagovnih znamk je propadlo, ker to v resnici niso
bile oz. so bile prepoznavne samo v ožjem prostoru nekdanje države
kjer pa je trg tako ali tako vse pokupil. Ohranile so se povečini
tiste, kjer gre za potrošno blago ( cockta, cedevita, vegeta itn..
).
Če ni izvoza na večje tuje trge potem zadeva razen butične prodaje in proizvodnje ne bo obstala. Luka Mesec Maduro se s tezo izvoza ne bo strinjal po njegovi teoriji ekonomije bi moralo gospodarstvo temeljiti na večanju domače porabe to pomeni, da bi vsaka Slo. družina morala imeti vsaj eno Pony kolo pa bi zadeva pila vodo. To me spominja na neke sive pretekle čase kjer je bilo vse več ali manj zapovedano in prepovedano.
Če ni izvoza na večje tuje trge potem zadeva razen butične prodaje in proizvodnje ne bo obstala. Luka Mesec Maduro se s tezo izvoza ne bo strinjal po njegovi teoriji ekonomije bi moralo gospodarstvo temeljiti na večanju domače porabe to pomeni, da bi vsaka Slo. družina morala imeti vsaj eno Pony kolo pa bi zadeva pila vodo. To me spominja na neke sive pretekle čase kjer je bilo vse več ali manj zapovedano in prepovedano.
sporočil: 3.465
Zadnja sprememba: anon-49383 15.08.2018 15:56
Poučna zgodba. Ko bo kdo spet začel bluzit o dobrih blagovnih
znamkah, ki so jih "vsi" kupovali in so jih tajkuni uničili. Tomos,
Mehano, ...Enkrat je Češko rekel, da je 10 mio EUR izgubil pri lansiranju kolesa na globalni trg.
Aja. Najbrz se bo na čiščenje v Velenju treba navadit. To je samo zacetek.
sporočil: 21.898
[janeztomazic]spet zavajajoca interpretacija
Poučna zgodba. Ko bo kdo spet začel bluzit o dobrih blagovnih znamkah, ki so jih "vsi" kupovali in so jih tajkuni uničili. Tomos, Mehano, ...
Enkrat je Češko rekel, da je 10 mio EUR izgubil pri lansiranju kolesa na globalni trg.
Aja. Najbrz se bo na čiščenje v Velenju treba navadit. To je samo zacetek.
pony se ni prodajal, ker je bil predrag. jaz bi si ga kupil, ampak ni pod razno me ne bodo imeli za idiota.
sporočil: 21.898
[FIN-209516]je seveda narobe, ampak se bolj motece (vsaj meni) je to, da drzave niso popolnoma urejene po abecedi.
Kakšen smisel ima Afganistan kot izbor države, če povpraševanje delam v slovenščini?
sporočil: 3.248
[shevchenko]Vzorec sicer ni bogvekaj (shevchenko, janeztomazic, prerok), toda kaže da:
> [janeztomazic]
> Poučna zgodba. Ko bo kdo spet začel bluzit o dobrih blagovnih znamkah, ki so jih "vsi" kupovali in so jih tajkuni uničili. Tomos, Mehano, ...
>
> Enkrat je Češko rekel, da je 10 mio EUR izgubil pri lansiranju kolesa na globalni trg.
>
> Aja. Najbrz se bo na čiščenje v Velenju treba navadit. To je samo zacetek.
spet zavajajoca interpretacija
pony se ni prodajal, ker je bil predrag. jaz bi si ga kupil, ampak ni pod razno me ne bodo imeli za idiota.
- 33% ljudi meni, da Pony ni blagovna znamka
- 100% ljudi ne bi kupilo Ponya
:)
Problem Ponya je enostaven - predrag je. Govoriti o blagovni znamki, ko je na trgu en sam artikel je pa deplasirano. Korelacija pač ni kavzalnost. In kdor stavi na korelacijo, se igra z ogenjem.
sporočil: 11.068
Se strinjam, seveda. Ni pa nujno, da bi bilo s konceptom
zložljivega kolesa karkoli narobe. Mislim, da je bil Rog takrat s
Ponyijem pred večino proizvajalev koles tudi v svetu. Model je zelo
zanimiv za vsakodnevno vožnjo po mestu in tudi za otroke, seveda pa
to ni specialka.
sporočil: 6.570
[FIN-209516]Ah, simpatično, res.
urbancycling.it/8754...graziella/
osebno mi je tale zelo šik
media-redlive.s3.ama...lla014.jpg
In ista cena kot Pony.
Ja, jebat ga, Bobinac, brez muje se še čevelj ne obuje.
sporočil: 6.525
[janeztomazic]Govoriš na pamet. Tomos se še vedno prodaja po svetu (tudi v ZDA), mehano prav tako. In ja, tajkuni so mnarsikaj uničili ali pa spravili v tuje roke. Verjamem sicer, da v ideološki zaslepljenosti za katero trpite na Financah, ob neuspehu Ponija doživljate orgazme, pa je vseeno to žalostno.
Poučna zgodba. Ko bo kdo spet začel bluzit o dobrih blagovnih znamkah, ki so jih "vsi" kupovali in so jih tajkuni uničili. Tomos, Mehano, ...
Enkrat je Češko rekel, da je 10 mio EUR izgubil pri lansiranju kolesa na globalni trg.
Aja. Najbrz se bo na čiščenje v Velenju treba navadit. To je samo zacetek.
sporočil: 22
Nimaš povsem prav. Rogov PONY I. generacije je bil takšen:
starodobnik.net/foru...3029-5jpg/
Rogov PONY II. generacije je bil takšen (vem, ker sem ga imel in ga še imam): www.google.com/searc...91&bih=982
In kaj je narobe s kopijami? "stara Juga" je bila nabita z prvovrstnimi oblikovalci, katerih posledice so bili modularni kioski, "fitipaldi" telefoni, da ne omenjamo legende g. Nika Kralja in njegove kolekcije REX-ov. Japonci so "gor zrastli" na kopijah.
Torej, nimaš parav.
Kar pa je edino res, ne da nismo dovolj hipsterski, nismo dovolj butasti, da bi kupovali "kitajsko šmafu skup zmetano robo", ki se diči z nalepko ROG in PONY za željeno ceno. Ko sem "kitajski PONY bicikel" prvič videl in videl sestavne dele ter končno ceno, sem dejal NO GO! In ni šlo.
Pa, kaj bi o tem. Imamo tudi odlično "kitajsko ISKRA" električno orodje ... pa nikome ništa.
:)
Bil je cenen in predrag! Novi Pony namreč.
Rogov PONY II. generacije je bil takšen (vem, ker sem ga imel in ga še imam): www.google.com/searc...91&bih=982
In kaj je narobe s kopijami? "stara Juga" je bila nabita z prvovrstnimi oblikovalci, katerih posledice so bili modularni kioski, "fitipaldi" telefoni, da ne omenjamo legende g. Nika Kralja in njegove kolekcije REX-ov. Japonci so "gor zrastli" na kopijah.
Torej, nimaš parav.
Kar pa je edino res, ne da nismo dovolj hipsterski, nismo dovolj butasti, da bi kupovali "kitajsko šmafu skup zmetano robo", ki se diči z nalepko ROG in PONY za željeno ceno. Ko sem "kitajski PONY bicikel" prvič videl in videl sestavne dele ter končno ceno, sem dejal NO GO! In ni šlo.
Pa, kaj bi o tem. Imamo tudi odlično "kitajsko ISKRA" električno orodje ... pa nikome ništa.
:)
Bil je cenen in predrag! Novi Pony namreč.
sporočil: 3.465
[rx170]Počasi:
> [janeztomazic]
> Poučna zgodba. Ko bo kdo spet začel bluzit o dobrih blagovnih znamkah, ki so jih "vsi" kupovali in so jih tajkuni uničili. Tomos, Mehano, ...
>
> Enkrat je Češko rekel, da je 10 mio EUR izgubil pri lansiranju kolesa na globalni trg.
>
> Aja. Najbrz se bo na čiščenje v Velenju treba navadit. To je samo zacetek.
Govoriš na pamet. Tomos se še vedno prodaja po svetu (tudi v ZDA), mehano prav tako. In ja, tajkuni so mnarsikaj uničili ali pa spravili v tuje roke. Verjamem sicer, da v ideološki zaslepljenosti za katero trpite na Financah, ob neuspehu Ponija doživljate orgazme, pa je vseeno to žalostno.
Tomosu zelim sreco, a je zgodba podobna. Enostavno ne mores naredit tega v srednji Evropi in vlagat v globalno znsmko. Hisense je najbrž v fuzbal v rusiji vlozil vec kot v nakup celega Gorenja.
Kje pa si razbral, da se jaz osebno veselim neuspeha poniya?
sporočil: 9
Svašta...
Zdaj smo pa Slovenci krivi, ker nismo padli na drago kvazi kopijo kvazi "najbolj popularnega" bicikla iz bivše Juge. Ker nismo dovolj hipsterski ?!?!?!?
Kdo bo kupil kitajsko sranje s Pony nalepkami za ceno konkretnega bicikla, lepo prosim ?!?!?!
Pač spet en poskus Slovencev, da bi na hitro zaslužili s kitajsko robo...
Zdaj smo pa Slovenci krivi, ker nismo padli na drago kvazi kopijo kvazi "najbolj popularnega" bicikla iz bivše Juge. Ker nismo dovolj hipsterski ?!?!?!?
Kdo bo kupil kitajsko sranje s Pony nalepkami za ceno konkretnega bicikla, lepo prosim ?!?!?!
Pač spet en poskus Slovencev, da bi na hitro zaslužili s kitajsko robo...
sporočil: 6.570
[rx170]Zgodba tajkunov iz Hidrie in Tomosa je precej žalostna, trenutna situacija pa katastrofalna, kljub občasni propagandi na televiziji s pomočjo Elen Batista Štader.
Govoriš na pamet. Tomos se še vedno prodaja po svetu (tudi v ZDA), mehano prav tako. In ja, tajkuni so mnarsikaj uničili ali pa spravili v tuje roke.
Ampak kot je rekla Cerarjeva mama, ni vsaka svinjarija že tudi kriminal.
Še posebej v Sloveniji ne, kjer smo v vrhu lestvic korupcije in na dnu lestvic kriminala.
Še dobro, da je za Svetlikove vsaj zrasla palica v obliki Petričev.
sporočil: 1.616
Slovenija je še vedno periferična in preveč sama vase
zagledana.
Jugoslavija nas je razvajala in nam dajala vtis, da smo veliko več kot v resnici smo.
Osamosvojitev in kasnejši propad gospodarstva bi nas morala streznit, pa nas nista.
Pony je zapuščina Jugo miselnosti.
Pony je precenjeno kolo in je bilo že tedaj kopija italijanske Grazielle.
Copyright v tistih časih na tej strani "zidu" ni veljal.
it.wikipedia.org/wik...icicletta)
Jugoslavija nas je razvajala in nam dajala vtis, da smo veliko več kot v resnici smo.
Osamosvojitev in kasnejši propad gospodarstva bi nas morala streznit, pa nas nista.
Pony je zapuščina Jugo miselnosti.
Pony je precenjeno kolo in je bilo že tedaj kopija italijanske Grazielle.
Copyright v tistih časih na tej strani "zidu" ni veljal.
it.wikipedia.org/wik...icicletta)
sporočil: 14.456
[vrac]Si tega Ponyja videl v živo, ga malo otipal ali se peljal z njim? Meni se ni zdel kot "poceni izdelek narejen na Kitajskem". Nič bolj kot večina biciklov na našem trgu. Cena je bila problem. Tiste v Mercatorjevi akciji so menda precej hitro razprodali.
Seveda je tudi javnost dobro vedela, da se kolo ne proizvaja v Sloveniji, da gre za poceni izdelek narejen na Kitajskem, z nalepko blagovne znamke Gorenje. In ker je bila cena tudi konkretno visoka, projekt seveda ni mogel biti uspešen.
Primerjava obujanja blagovne znamke Pony kolesa s volkswagnovim Hroščem ali Minijem BMW-ja je pa prej bolana šala kot resna izjava.Zakaj?
sporočil: 14.456
Zadnja sprememba: pobalin 16.08.2018 17:40
[rename]Če nisi bil zelo dobro plačal študentski težak, je ta tvoja izkušnja v nasprotju z mojo. Ko sem si cca 1979 kupil Rogovo najbolj navadno moško kolo s kontro in brez prestav (turist ali touring, kaj vem), je stalo čez palec 1/7-1/5 povprečne plače, Pony pa je bil malo dražji. Kdor je takrat kupoval športno kolo s prestavami, pa je največkrat izbral češki Favorit. Ampak to je bilo davno in se lahko tudi motim.
Pony je bila nekoc blagovna znamka; oz. prepoznavno ime v Yugi. In kot se spomnim, sploh ni bil drag.
Ce je 700€,to danes pomeni minimalno placo, v 70-ih je bil morda 1/10. Spomnim se, da sem si Rogovo kolo na prestave kupil po 2 tednih pocitniskega dela (zlagal robo na palete), pa se nekaj mi je ostalo za na morje.
Sicer je pa glavna zabloda tukaj, da je bil Pony nekakšna univerzalna pangeneracijska legenda. Ni bil. Pony je bil predvsem bicikel za otroke/najstnike, ker je rasel z nami. Odrasli si jih praviloma niso kupovali. Tudi zložljivost je bila bolj poza kot resna potreba. Prav je prišla bolj za spravljanje v klet kot pa v avto. Bejbibumerji, ki smo zrasli na Ponyjih, smo jih seveda gonili še v odraslih letih, ali pa so ostali v krogu familije ali prijateljev. Ker so enostavni in trpežni in jih je bilo veliko, se jih vidi še zdaj.
Namišljena legendarnost Ponyja (ali Grazielle ali Puchovega Picnica ipd.) je predvsem v tem, da se mi starci spominjamo svojega otroštva in mladosti, kot se marsikdo spominja svojega prvega avta kot "legendarnega" fička, spačka ali katrce. Le zakaj ni Gorenje naredilo "legendarnega" štedilnika in pralnega stroja?! Zato, ker nihče od nas ne bo točil solz ob pranju perila in prestavljanju piskrov "kot v mladih letih". In zato, ker so stroji takrat morali zdržati čim dlje, zdaj pa morajo programirano razpasti.
Največja legenda je itak belosvetski pozer Bobinac s svojo domačijsko rokovnjaško ekipo.
sporočil: 14.456
[FIN-209516]Kopija že, ne vemo pa, koliko nesramna. Tisto so bili drugačni časi, kopiranja, sodelovanja, licenciranja, barteriranja... Kdor je hotel delati posel v manj razvitih državah, se je moral prilagoditi. Puch je takrat delal Pic Nic, Pony pa mu je bil bolj podoben kot italijanski Grazielli. Je Puch kopiral Italijane? Rog je definitivno sodeloval s Puchom, saj so bili tudi motorji za Pony Express na začetku Puchovi. Da je Tomos nastal iz kopije Pucha, je pa itak jasno.
Kot mnogo jugo produktov je bil nesramna kopija zahodnih proizvodov
sporočil: 14.456
[rx170]A ti pa ne na pamet? Kje pa živiš? Kdo je zdaj lastnik Tomosa (mopedi), koliko in kam prodaja, kako posluje?
Govoriš na pamet. Tomos se še vedno prodaja po svetu (tudi v ZDA), mehano prav tako. In ja, tajkuni so mnarsikaj uničili ali pa spravili v tuje roke. Verjamem sicer, da v ideološki zaslepljenosti za katero trpite na Financah, ob neuspehu Ponija doživljate orgazme, pa je vseeno to žalostno.
Mehano-tehnika se ti je očitno zataknila v glavi v otroških letih. Poguglaj malo. Za začetek pa se lahko soočiš s kruto resnico, da naše najbolj progresivne igrače iz Izole, ki so imele isto ime kot firma, niso bile plod genialnih slovenskih/jugoslovanskih inženirjev in pedagogov, ampak samo kopije angleških, francoskih, čeških, nemških... igrač izpred 2. svetovne in 1. jugoslovanske/slovenske državljanske vojne.
en.wikipedia.org/wiki/Meccano
fr.wikipedia.org/wiki/Meccano
cs.wikipedia.org/wik...tavebnice)
de.wikipedia.org/wik...lbaukasten
sporočil: 14.456
[Johan52]Ta je bil taprav, ker je masiven okvir prtljažnika zdržal vse sedeče in stoječe potnike. :-)
Nimaš povsem prav. Rogov PONY I. generacije je bil takšen: starodobnik.net/foru...3029-5jpg/
sporočil: 6.570
[pobalin]Najprej je bila čisto prava licenca.
Da je Tomos nastal iz kopije Pucha, je pa itak jasno.
sporočil: 14.456
[rename]Ja, Favorit je bil za nas takrat kar mašina. Kdor je bil motorist, je pa s Tomosa napredoval na vzhodnonemški MZ, ki je bil v moji fari bolj obrajtan kot češki ČZ in Jawa. Tale MZ seveda ni bil v konkurenci, Trophy je bil samo za zarukance. :-)
Imas prav, ceski favorit na 10 prestav sem si kupil.
www.realclassic.co.u..._shop.html
sporočil: 30.415
Zadnja sprememba: anon-317028 18.08.2018 19:57
[rename]Čez eno leto bodo vprašali Šarca kako je postal slovenski premier. Večino časa sem bil pijan ali nafiksan, bo odgovoril kot Tyrion Lannister iz HBO nadaljevanke »Igra prestolov«.
No evo, ravnokar pri dnevniku: pony je stal vcasih 1/5 povprecne place.
Strani: 1 2