Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Groznik: Če drugega tira ne bo, do leta 2055 izgubimo od dve do tri milijarde evrov
Strani: 1
sporočil: 30.415
Kaj so povedali mojstri na konferenci? Ne rabimo šparat, naj stane
kolikor hoče, zgraditi ga moramo.
sporočil: 1.067
Če drugega tira ne bo, do leta 2055 izgubimo od dve do tri milijarde evrovČe pa bo, jih bomo izgubili že bistveno prej ;)
sporočil: 27.324
V pogovoru s Petrom Franklom je poudaril še, da razvoj infrastrukture in logistike ne bi smel biti odvisen od političnega dogajanja.zavzel se je tudi za mir na svetu in lepo vreme :)
sporočil: 1.582
Garancija na materiale in kakovost izdelave. Plačilo sproti po
opravljenem delu.
Cel svet to zna, a pri nas se TEŠ podraži za 100% mimogrede.
Cel svet to zna, a pri nas se TEŠ podraži za 100% mimogrede.
sporočil: 31.987
[shevchenko]... čuj, Cerar je lepo povedal www.rtvslo.si/sloven...dje/414651 , da bomo leta 2050 vsi Slovenci srečni in če mene kaj vprašaš, bomo tudi tistih dodatnih pet let še nekako zdržali ... OK, za sebe sicer nisem glih najbolj ziher, ampak jaz nisem pomemben, Slovenija je pomembna ...
ja glih ti ves, kaj bo leta 2055....se za jutri ne ves...jao jao...
sporočil: 258
Ti saturacija je prosotna ze danes. Samo poglejte ladje ki cakajo
plv koprskem zalivu. Luka koper nima ne prostora ne ljudi za
potrebno delo.
sporočil: 4.301
Groznik: Če drugega tira ne bo, do leta 2055 izgubimo od dve do tri milijarde evrovče ne zgradimo, morda izgubimo 2-3mlr€, če pa zgradimo pa zagotovo izgubimo 2-3mlr€...
:-)))
lpA
sporočil: 2.998
Popoln larifari, kot da ne bi mogli tovora peljati tudi po
italijanski strani, kjer je vse že zgrajeno. Seveda, od Italije pa
ne bo nihče dobil provizij ..
sporočil: 5.683
[FIN-311684]Sami si naj zgradijo zaradi mene pet tirov. Za leto 2055 napovedovat so pa dokazal da so bumbarji na kvadrat.
Kaj so povedali mojstri na konferenci? Ne rabimo šparat, naj stane kolikor hoče, zgraditi ga moramo.
sporočil: 4.493
Ni mi jasno zakaj vsi okoli nas lahko vlagajo v zeleznice samo mi
se delamo nore in enostavno pustimo da nam propada infrastruktura.
sporočil: 4.493
Pol raje javno povejte eu in predvsem bulcevi da denarja za to pri
nas ni. Ne da delajo brezveze reklamo za evropski denar in nas
sramotijo, ker nocemo dat lastnega vložka. Pritisk iz Eu se
stopnjuje odziv pri nas pa mrtvega konja.
sporočil: 4.493
[Micare]Tega ni zeleznica kriva ampak sistem, ki to omogoca. Ko so se delale AC se noben ni vprasal kaksna bo koncna cena. Slovenija bo edini otok kjer je zeleznica nebodigatreba.
Garancija na materiale in kakovost izdelave. Plačilo sproti po opravljenem delu.
Cel svet to zna, a pri nas se TEŠ podraži za 100% mimogrede.
sporočil: 30.415
Zadnja sprememba: anon-317028 24.11.2017 18:38
[Micare]Sliši se, da Dragonji in "drugem tiru" že svetuje šaleški lobi - Branko Sevčnikar, Uroš Rotnik, Borut Meh, Srečko Meh, Matej Lahovnik, Borut Pahor...Nekateri prave, da Dragonja želi v ekipi še Zidarja, ki ima izkušnje z aneksi pri gradnji Šentviškega tunelskega cestnega tira...Tako od oka, če vsi našteti sodelujejo pri gradnji, bo cena drugega tira vsaj 5 milijard.
Garancija na materiale in kakovost izdelave. Plačilo sproti po opravljenem delu.
Cel svet to zna, a pri nas se TEŠ podraži za 100% mimogrede.
sporočil: 1.349
Zadnja sprememba: ivon 24.11.2017 18:56
Dva tira, posodobljenega starega in novega vzporednega, skupaj s
4km (vleka) ali 5km (lokomotiva) in enojnim dvocevnim predorom
lahko dobimo že čez 4 leta in to za polovico cene (800 mio) le
enega(!) podzemnega tira vladnega drugega tira (1400 mio, čez 7 let
in še nujno posodobitvijo starega tira) - oboje predstavlja
dvotirno železnico. Meh je na Poptv manipuliral, kajti drugi tir je
le enojni tir, to pa pomeni, da bo tudi po 7 letih enojnega novega
podzemnega tira treba uporabljati še vedno tudi star tir z vsemi
problemi - zastarel, požari in druge nevarnosti.V primeru dveh podzemnih tirov, pa bo treba zgraditi oba tira (2-3 mrd), pa še posodobiti star tir, saj pred letom 2032 drugi tir ob drugem tiru ne bo dokončan. In še, vsaj 2 leti bodo še raziskovali teren!
Drugače pa nam SMC ekipa napoveduje srečo, kdaj že???
sporočil: 1.734
[Inside]in zakaj ne enega izvoznega tira za cca 150 mio €, kot so nemci predlagali. Pa povečate kapaciteto KP-divaca na povsem potrebno stopnjo?
Ni mi jasno zakaj vsi okoli nas lahko vlagajo v zeleznice samo mi se delamo nore in enostavno pustimo da nam propada infrastruktura.
Aja, pol se ne da zapravt 2 milijarde davkoplačevalskega denarja za nek "projekt". O železnicah pa ne bi. Jim malo poznam pa mi gre na bruhanje
Strani: 1