Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2685663] 24.11.17 14:52
Odgovori   +    17
Kaj so povedali mojstri na konferenci? Ne rabimo šparat, naj stane kolikor hoče, zgraditi ga moramo.
shevchenko sporočil: 21.898
[#2685665] 24.11.17 15:01
Odgovori   +    18
ja glih ti ves, kaj bo leta 2055....se za jutri ne ves...jao jao...
anon-124722 sporočil: 1.067
[#2685666] 24.11.17 15:03
Odgovori   +    29
Če drugega tira ne bo, do leta 2055 izgubimo od dve do tri milijarde evrov
Če pa bo, jih bomo izgubili že bistveno prej ;)
crt sporočil: 27.122
[#2685675] 24.11.17 15:25
Odgovori   +    37
V pogovoru s Petrom Franklom je poudaril še, da razvoj infrastrukture in logistike ne bi smel biti odvisen od političnega dogajanja.
zavzel se je tudi za mir na svetu in lepo vreme :)
Micare sporočil: 1.582
[#2685679] 24.11.17 15:31 · odgovor na: anon-317028 (#2685663)
Odgovori   +    16
Garancija na materiale in kakovost izdelave. Plačilo sproti po opravljenem delu.

Cel svet to zna, a pri nas se TEŠ podraži za 100% mimogrede.
najobj sporočil: 31.870
[#2685683] 24.11.17 15:38 · odgovor na: shevchenko (#2685665)
Odgovori   +    6
[shevchenko]
ja glih ti ves, kaj bo leta 2055....se za jutri ne ves...jao jao...
... čuj, Cerar je lepo povedal www.rtvslo.si/sloven...dje/414651 , da bomo leta 2050 vsi Slovenci srečni in če mene kaj vprašaš, bomo tudi tistih dodatnih pet let še nekako zdržali ... OK, za sebe sicer nisem glih najbolj ziher, ampak jaz nisem pomemben, Slovenija je pomembna ...
imocl sporočil: 258
[#2685686] 24.11.17 15:42
Odgovori   +    1
Ti saturacija je prosotna ze danes. Samo poglejte ladje ki cakajo plv koprskem zalivu. Luka koper nima ne prostora ne ljudi za potrebno delo.
bobek13 sporočil: 4.301
[#2685696] 24.11.17 16:15
Odgovori   +    22
Groznik: Če drugega tira ne bo, do leta 2055 izgubimo od dve do tri milijarde evrov
če ne zgradimo, morda izgubimo 2-3mlr€, če pa zgradimo pa zagotovo izgubimo 2-3mlr€...

:-)))

lpA
anon-198668 sporočil: 2.998
[#2685700] 24.11.17 16:51
Odgovori   +    7
Popoln larifari, kot da ne bi mogli tovora peljati tudi po italijanski strani, kjer je vse že zgrajeno. Seveda, od Italije pa ne bo nihče dobil provizij ..
slovenecnb1 sporočil: 5.591
[#2685707] 24.11.17 17:17 · odgovor na: anon-317028 (#2685663)
Odgovori   +    13
[FIN-311684]
Kaj so povedali mojstri na konferenci? Ne rabimo šparat, naj stane kolikor hoče, zgraditi ga moramo.
Sami si naj zgradijo zaradi mene pet tirov. Za leto 2055 napovedovat so pa dokazal da so bumbarji na kvadrat.
anon-61428 sporočil: 4.493
[#2685712] 24.11.17 17:34
Odgovori   +    1
Ni mi jasno zakaj vsi okoli nas lahko vlagajo v zeleznice samo mi se delamo nore in enostavno pustimo da nam propada infrastruktura.
anon-61428 sporočil: 4.493
[#2685715] 24.11.17 17:42 · odgovor na: (#2685713)
Odgovori   +    0
Pol raje javno povejte eu in predvsem bulcevi da denarja za to pri nas ni. Ne da delajo brezveze reklamo za evropski denar in nas sramotijo, ker nocemo dat lastnega vložka. Pritisk iz Eu se stopnjuje odziv pri nas pa mrtvega konja.
anon-61428 sporočil: 4.493
[#2685718] 24.11.17 17:56 · odgovor na: Micare (#2685679)
Odgovori   +    0
[Micare]
Garancija na materiale in kakovost izdelave. Plačilo sproti po opravljenem delu.

Cel svet to zna, a pri nas se TEŠ podraži za 100% mimogrede.
Tega ni zeleznica kriva ampak sistem, ki to omogoca. Ko so se delale AC se noben ni vprasal kaksna bo koncna cena. Slovenija bo edini otok kjer je zeleznica nebodigatreba.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2685729] 24.11.17 18:36 · odgovor na: Micare (#2685679)
Odgovori   +    9
Zadnja sprememba: anon-317028 24.11.2017 18:38
[Micare]
Garancija na materiale in kakovost izdelave. Plačilo sproti po opravljenem delu.

Cel svet to zna, a pri nas se TEŠ podraži za 100% mimogrede.
Sliši se, da Dragonji in "drugem tiru" že svetuje šaleški lobi - Branko Sevčnikar, Uroš Rotnik, Borut Meh, Srečko Meh, Matej Lahovnik, Borut Pahor...Nekateri prave, da Dragonja želi v ekipi še Zidarja, ki ima izkušnje z aneksi pri gradnji Šentviškega tunelskega cestnega tira...Tako od oka, če vsi našteti sodelujejo pri gradnji, bo cena drugega tira vsaj 5 milijard.
ivon sporočil: 1.349
[#2685732] 24.11.17 18:47
Odgovori   +    6
Zadnja sprememba: ivon 24.11.2017 18:56
Dva tira, posodobljenega starega in novega vzporednega, skupaj s 4km (vleka) ali 5km (lokomotiva) in enojnim dvocevnim predorom lahko dobimo že čez 4 leta in to za polovico cene (800 mio) le enega(!) podzemnega tira vladnega drugega tira (1400 mio, čez 7 let in še nujno posodobitvijo starega tira) - oboje predstavlja dvotirno železnico. Meh je na Poptv manipuliral, kajti drugi tir je le enojni tir, to pa pomeni, da bo tudi po 7 letih enojnega novega podzemnega tira treba uporabljati še vedno tudi star tir z vsemi problemi - zastarel, požari in druge nevarnosti.

V primeru dveh podzemnih tirov, pa bo treba zgraditi oba tira (2-3 mrd), pa še posodobiti star tir, saj pred letom 2032 drugi tir ob drugem tiru ne bo dokončan. In še, vsaj 2 leti bodo še raziskovali teren!

Drugače pa nam SMC ekipa napoveduje srečo, kdaj že???
anon-235506 sporočil: 1.734
[#2685794] 25.11.17 12:40 · odgovor na: anon-61428 (#2685712)
Odgovori   +    1
[Inside]
Ni mi jasno zakaj vsi okoli nas lahko vlagajo v zeleznice samo mi se delamo nore in enostavno pustimo da nam propada infrastruktura.
in zakaj ne enega izvoznega tira za cca 150 mio €, kot so nemci predlagali. Pa povečate kapaciteto KP-divaca na povsem potrebno stopnjo?

Aja, pol se ne da zapravt 2 milijarde davkoplačevalskega denarja za nek "projekt". O železnicah pa ne bi. Jim malo poznam pa mi gre na bruhanje

Strani: 1