31 min
Ko se upokoji vodja gradnje
1 ura
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier 2
2 uri
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
2 uri
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
2 uri
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
2 uri
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
3 ure
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov
3 ure
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
4 ure
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
4 ure
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
4 ure
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
5 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
5 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
5 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
5 ur
Cene industrijskih proizvodov mesečno malenkost gor, na letni ravni navzdol
5 ur
Kakšna bo slovenska zgodba najbolj razkošne škode
6 ur
Policija danes poostreno nadzira prekoračitve hitrosti
7 ur
Kako smo razglasili ESG-prvaka 2024 in zakaj so udeleženci (tudi nam) tako ploskali
7 ur
Sedež združene NKBM in SKB bo v Ljubljani; Se bo izpraznila še ena velika bančna stavba v prestolnici? 1
8 ur
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu? (Oglas)

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

ivon sporočil: 1.349
Zadnja sprememba: ivon 24.11.2017 18:56
Dva tira, posodobljenega starega in novega vzporednega, skupaj s 4km (vleka) ali 5km (lokomotiva) in enojnim dvocevnim predorom lahko dobimo že čez 4 leta in to za polovico cene (800 mio) le enega(!) podzemnega tira vladnega drugega tira (1400 mio, čez 7 let in še nujno posodobitvijo starega tira) - oboje predstavlja dvotirno železnico. Meh je na Poptv manipuliral, kajti drugi tir je le enojni tir, to pa pomeni, da bo tudi po 7 letih enojnega novega podzemnega tira treba uporabljati še vedno tudi star tir z vsemi problemi - zastarel, požari in druge nevarnosti.

V primeru dveh podzemnih tirov, pa bo treba zgraditi oba tira (2-3 mrd), pa še posodobiti star tir, saj pred letom 2032 drugi tir ob drugem tiru ne bo dokončan. In še, vsaj 2 leti bodo še raziskovali teren!

Drugače pa nam SMC ekipa napoveduje srečo, kdaj že???

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen