Strani: 1 2

anon-196006 sporočil: 6
[#2660277] 23.06.17 06:57
Odgovori   +    27
Ja, tisti ki se več vozi naj več plača. Na prvi pogled logično. Sprašujem pa se ali ne gre večino pobranega denarja od cestnin (vinjet) za poplačilo posojil, ki jih je najel DARS za izgradnjo cest? Smo potem tisti, ki se več vozimo in bomo potem (in smo tudi že pred vinjetami) več plačevali tudi imeli večji "delež v lastništvu" avtocest? Zakaj pa se nihče ne razburja za letno nadomestilo za uporabo cest ob registraciji vozil, ki je po višini podobna ceni letne vinjete? Potem bi tudi to morali ukiniti in plačevati po prevoženih kilometrih kajne, tudi to je potem logično. In ko že omenjate telekomunikacijski trg, velika večina ponudbe se je iz plačila po porabi spremenila v pakete z vključenimi količinami....Se mi zdi da je v ozadju samo delo za (pre)prodajalce opreme, ki se bo potrebovala za cetnjinjenje, zaradi dodatnih stroškov vzdrževanja sistemov pa bodo cene nedvomno lahko samo višje kot bi bile z vinjetami.
FIN-454644 sporočil: 10.895
[#2660278] 23.06.17 07:34 · odgovor na: anon-196006 (#2660277)
Odgovori   +    13
Novinarkina vprasanja so odlicna, vsebinska, odgovori pa katastrofalni. Namesto, da bi sel denar od cestninjenja (vinjet) v obnovo cest, se bodo na denarju pasli paraziti vseh sort. Predvsem pa NOR NADZOR. Totalen nadzor. Desetletje so razpravljali o varstvu osebnih podatkov, pa pride ena Bulcevka pa vse razsuje. In posameszne drzave bodo pravicno cestninjenje subvencionirale z nasim denarjem? Kaj pa smo dosegli? Res,ogromno denarja za nov sistem (ki verjetno nikoli ne bo deloval, pozrl pa ogromno denarja) nove zaposlitve za dodeljevanje denarja tistim, ki se morajo voziti na delo? Itak se vozijo po avtocestah tisti, ki se morajo. A misli Bulcevka, da se ljudje vsedejo v avto, pa krozijo po obvoznici kar tako, za hec? Ker nimajo bolj pametnega dela? Ce je namen placilo po prevozenih kilometrih, naj to bo. Ne pa: AMPAK, IN. Bravo novinarka.Da ne govorim, da bo z izenacenjem plac unicila vse avtoprevoznike v Sloveniji in podobnih drzavah.
anon-196006 sporočil: 6
[#2660280] 23.06.17 07:49 · odgovor na: (#2660279)
Odgovori   +    6
Glede na količino denarja ki sem ga že in še bom porabil za plačilo avtocest je vprašanje kdo tu komu kaj plača?
To da se eni zadevi reče davek in eni vinjeta po namenu pa sta podobni (vsaj morali bi biti, samo da se je prispevek v večini kanaliziral na železnice!!!) pa ne opravičuje tega da je eden samoumeven drugi pa ne.
Glede cene se strinjam da je previsoka, je pa oblikovana glede na dosedanjo količino uporabe in "potrebe" DARS-a da lahko odplačuje posojila ki jih je najel za izgradnjo. Žal.
Froc sporočil: 2.028
[#2660282] 23.06.17 07:59
Odgovori   +    8
Zadnja sprememba: Froc 23.06.2017 08:17
»Novo politiko glede cestinjenja je potrebno pogledati v širšem kontekstu. Sistem ustvarja ljudem bolj prijazno okolje in učinkovito upravljanje negativnih posledic prometa, kar so predvsem vplivi na zdravje, izguba prostega časa in ustvarjalih ur v cestnih zamaških, ter povečuje varnost v cestnem prometu. Upam, da bomo z dodatnimi finančnimi sredstvi tudi vzpodbudili uporabo novih modelov mobilnosti, sodelovalne ekonomije in pospešili razvoj javnega prometa.«

No, če to razumem, naj me brcne koklja. Najprej smo zgradili avtoceste z našim denarjem in krediti, ki jih še plačujemo, da smo kot družba uspeli sprocesirati povečan promet, sedaj nam pa to še dodatno zaračunavajo. Poslali bodo promet nazaj na stare, slabo vzdrževane in tudi sicer preobremenjene ceste, po avtocesti pa se bodo še vedno valile kolone, saj promet narašča in bo še. Prav vseeno ji je kako rešiti problem naraščajočega prometa, ukvarja se s tem, kako ga zaračunati. Tu je pravi razlog kjer si gospa obeta čudovit neusahljiv vir prihodkov in si zagotavlja plačo in potem pokojnino višjo od – karikiram – pol parlamenta.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2660283] 23.06.17 07:59
Odgovori   +    2
Rekla je, da se v finančno konstrukcijo gradnje drugega tira povabi institucionalne ali zasebne investitorje, z zelo jasno opredeljenimi izhodnimi strategijami, ki delujejo s transparentnimi pogoji poslovanja. Dobro, zasebni investitorji so podjetja v zasebni lasti. So mogoče to tudi države? Če so, odkdaj so države, razen slovenske, ki je v zasebni lasti sindikatov javnega sektorja, v zasebni lasti? Kaj so institucionalni investitorji? Kdo so institucionalni investitorji z jasno opredeljenimi izhodnimi strategijami, kdo so pa brez jasno opredeljenih izhodnih strategijah? Kdo so institucionalni investitorji z jasno opredeljenimi izhodnimi strategijami, kdo so pa brez jasno opredeljenih izhodnih strategijah, ki delujejo s transparentnimi pogoji poslovanja? Kdo so institucionalni investitorji z jasno opredeljenimi izhodnimi strategijami, kdo so pa brez jasno opredeljenih izhodnih strategijah, ki ne delujejo s transparentnimi pogoji poslovanja?...Vprašanj je še. Kako razumeti to kar je povedala o drugem tiru? Je sploh kaj povedala, razen, da evropskega denarja ne bo?
anon-196006 sporočil: 6
[#2660284] 23.06.17 08:03 · odgovor na: (#2660281)
Odgovori   +    3
Glede zdravstva se strinjam.
Razlika pri vinjeti je ta da se lahko odločiš in je ne kupiš in potem ne uporabljaš AC. Do sedaj z vozilom brez vinjete še nikoli nisem imel težav da ne bi mogel priti na katerikoli cilj, kot praviš ti, da si brez vinjete omejen, kje se lahko voziš.
Pred vinjeto pa je bil precejšen del AC sistema brezplačen, stroške smo seveda krili ostali uporabniki.
bc123a sporočil: 48.253
[#2660292] 23.06.17 08:41 · odgovor na: FIN-454644 (#2660278)
Odgovori   +    20
[FIN-454644]
Da ne govorim, da bo z izenacenjem plac unicila vse avtoprevoznike v Sloveniji in podobnih drzavah.
Avtoprevozniki bistveno premalo placajo glede na obrabo cest v primerjavi z osebnimi avtomobili.

Razlika pri obrabi sleper:osebni avto je 40:1. Torej gre za prikrito subvencioniranje prevoznikov, ki so na taksen nacin cenejsi od zeleznice.
FIN-454644 sporočil: 10.895
[#2660295] 23.06.17 08:49 · odgovor na: bc123a (#2660292)
Odgovori   +    7
Nisva se dobro razumela. Stevilo tovornjakov je za elektronsko cestninjenje obvladljivo in smiselno. In prav je, da placajo. Jaz ugovarjam ambiciji Bulcevke, da kreira poslovno in placno politiko avtoprevoznikov in se cmeri ob ubogih nomadih, ki jim bo zrihtala pocitek in podobne nebuloze. Place v razlicnih drzavah so razlicne, niso primerljive in ce bo slovenski avtoprevoznik moral placati soferju nemsko placo niti pod razno ne more biti konkurencen.Bulcevka, se vtika v stvari, ki niso njena pristojnost. Sindikalne pravice itd.
FIN-454644 sporočil: 10.895
[#2660296] 23.06.17 08:52 · odgovor na: (#2660293)
Odgovori   +    1
Julci me je skenslala in ne morem brati njenih sporocil. Slutim, na kaj ji odgovarjas. Ce kalimeriramo, kaj je pravicno in kaj je krivica, potem: placajmo zdravnika in zobozdravnika po porabi. A je to point?
Endimion sporočil: 10.312
[#2660389] 23.06.17 18:07 · odgovor na: anon-196006 (#2660277)
Odgovori   +    4
Je razlika.

Ceste skozi mesta in vasi so defacto in deiure last drzave v vseh svojih razlicicah (obcina, drzava, mesto, etc...)

Avtoceste pa so last podjetja. Luka Koper je koncesionar. Zemljisce kjer stoji luka ni od podjetja Luka Koper. Je pa vsa luska infrastruktura od Luke Koper.

Slovenske zeleznice upravljajo zeleznisko omrezje v RS. Niso pa njen lastnik. Lastnik je RS.

DARS pa ni le upravljavec AC omrezja. Je njegov lastnik. Skup z zemljo pod asfaltom. To je se ena od boljsih zamisli ene vlade med letoma 2004 in 2008.

Tako da ti lepo placujes z vinjeto v bistvu uporabnino za uporabo premozenja neke gospodarske druzbe. Tako kot placas A1 ali Telekomu za uporabo njihovega omrezja. RS lahko DARS tudi proda. Sicer za 1€ ce novi lastnik prevzame jamstva za terjatve EIB do DARS-a, a potem bi bilo pa kaj drugace?
FIN-454644 sporočil: 10.895
[#2660394] 23.06.17 18:39 · odgovor na: (#2660365)
Odgovori   +    1
Se mi je zdelo, da je tako. Logicno. Ampak Julci laja v luno. Ker so ji tako narocili. Logike pa nima nobene.
FIN-466864 sporočil: 3.316
[#2660423] 24.06.17 06:49 · odgovor na: Endimion (#2660389)
Odgovori   +    4
čas vnosa: 23.06.17 19:26
[Endimion]
Je razlika.

Ceste skozi mesta in vasi so defacto in deiure last drzave v vseh svojih razlicicah (obcina, drzava, mesto, etc...)

Avtoceste pa so last podjetja. Luka Koper je koncesionar. Zemljisce kjer stoji luka ni od podjetja Luka Koper. Je pa vsa luska infrastruktura od Luke Koper.

Slovenske zeleznice upravljajo zeleznisko omrezje v RS. Niso pa njen lastnik. Lastnik je RS.

DARS pa ni le upravljavec AC omrezja. Je njegov lastnik. Skup z zemljo pod asfaltom. To je se ena od boljsih zamisli ene vlade med letoma 2004 in 2008.

Tako da ti lepo placujes z vinjeto v bistvu uporabnino za uporabo premozenja neke gospodarske druzbe. Tako kot placas A1 ali Telekomu za uporabo njihovega omrezja. RS lahko DARS tudi proda. Sicer za 1€ ce novi lastnik prevzame jamstva za terjatve EIB do DARS-a, a potem bi bilo pa kaj drugace?
Evo recim, da imaš službo c Celju
Vsak dan
22. delovnih 60x0,08=4,2 v eno smer
8,4 na dan
Cca. 160 eur/mes.
Sleba 2000 eur/let
Ki pa ti jih deldajalec ne krije...
Zdaj me pa zanima...
Ali se ti še vedno zdi "DOBRA IN POŠTENA IDEJA"...

LP
Endimion sporočil: 10.312
[#2660455] 24.06.17 13:40 · odgovor na: FIN-466864 (#2660423)
Odgovori   +    6
Kaj naj ti recem drugega kot to kar ti je povedala kajulci.

Preselis se v celje.

In si si znizal stroske goriva obrabe vozila etc...

Pa dajva... 120km na dan je nekih 8 ali 9 litrov goriva. V 300 delovnih dneh ali pa reciva 250 delovnih dneh na leto je to 2500€ za gorivo da se na siht in iz sihta pripeljes.

Da ne omenjam stroska k ga predstavlja sama voznja. Takoj si ob uro ali vec. V eno smer. Skratka dve uri na dan. Ce je tvoja postavka za "cono ugodja" denimo 10€ na uro si pusnil 20€ na dan. Ali 5000 na leto. A tega oportunitetnega prihodka ne bi stel?

Ker ga nimas ker si na jebeni cesti v guzvi pri razcepu zadobrova...

Moj sodelavec se je pred leti preselil v Ribnico. Zivi v manjsi hisici ob gozdu... Zdaj isce flat v Ljubljani ker njemu in zeni ki imata razlicne urnike voznja vzame skupaj 4 do pet ur na dan. Dva avtomobila dve registracije...

In ja. Dejansko so vinjete kot denimo zdravstvena zavarovalnica vzajemna. Oni ki ne koristijo toliko dofinancirajo one ki niti slucajno ne placajo toliko kot nucajo. Nic narobe. Ampak po staliscu izrabe sistema to res ni najbolj pravicno. Je pa komot in enostavno. Kupis ono nalepko in to je to.
Endimion sporočil: 10.312
[#2660456] 24.06.17 13:54 · odgovor na: (#2660429)
Odgovori   +    5
Nadomestilo za prevoz na delo je v bistvu najbolj ugodna varianta ki jo lahko imas. Skratka mesecna karta. Ki niti slucajno ne pokrije vsega kar strosis ce se na tako distanco vozis z avtom.

Jaz dobim 37€ kolikor je mesecna. Ce bi se v sluzbo vozil z avtom bi me samo parking kostal 60€/mesec. V centru ljubljane.

Sem za ohranitev vinjet. Ker so komot in enostavne. S stalisca uporabe pa res niso "Pravicne".
anon-126255 sporočil: 2.565
[#2660458] 24.06.17 14:13
Odgovori   +    6
Zdaj bi bruseljski picajzli še AC komandirali. Ne bo šlo. Zaradi vinjet se je število nesreč precej zmanjšalo. Poleg tega je Slovenija izrazito tranzitna država. Turisti v poletnih mesecih zablokirajo slovenski AC sistem in ideja da bi plačali samo po prevoženem kilometru je trapasta in za Slovenijo škodljiva. Če pa silijo s to idejo za katero IMO nimajo mandata, pa še naj pravzamejo dolgove DARS.
FIN-454644 sporočil: 10.895
[#2660467] 24.06.17 16:00 · odgovor na: anon-126255 (#2660458)
Odgovori   +    7
Bruseljski picajzli? Jezna gospodinja Bulceva je ta, ki bo USTAVILA EVROPO. Ne boste se vozili. Doma bodite. Avtoceste so predrage. Zakaj pa smo jih zgradili? Ne zato, da boste svinjali. Kaj lahko zakuha en zblojen, pokvarjen solan butelj? Vse, kar mu pustimo. Ustavimo zblojeno Bulcevko, Golobicevo lobistko v Bruslju. Pa je tako butasta, da ne ve, da nima sans. Tudi ce bi projekt sprejeli Slovenija odleti kot knof od gat. Se studenskih vozovnic nismo spacali, bi pa bazo miljonov in miljonov avtomobilckov? Noro.
FIN-466864 sporočil: 3.316
[#2660479] 24.06.17 18:11 · odgovor na: Endimion (#2660455)
Odgovori   +    2
čas vnosa: 24.06.17 13:57
[Endimion]
Kaj naj ti recem drugega kot to kar ti je povedala kajulci.

Preselis se v celje.

In si si znizal stroske goriva obrabe vozila etc...

Pa dajva... 120km na dan je nekih 8 ali 9 litrov goriva. V 300 delovnih dneh ali pa reciva 250 delovnih dneh na leto je to 2500€ za gorivo da se na siht in iz sihta pripeljes.

Da ne omenjam stroska k ga predstavlja sama voznja. Takoj si ob uro ali vec. V eno smer. Skratka dve uri na dan. Ce je tvoja postavka za "cono ugodja" denimo 10€ na uro si pusnil 20€ na dan. Ali 5000 na leto. A tega oportunitetnega prihodka ne bi stel?

Ker ga nimas ker si na jebeni cesti v guzvi pri razcepu zadobrova...

Moj sodelavec se je pred leti preselil v Ribnico. Zivi v manjsi hisici ob gozdu... Zdaj isce flat v Ljubljani ker njemu in zeni ki imata razlicne urnike voznja vzame skupaj 4 do pet ur na dan. Dva avtomobila dve registracije...

In ja. Dejansko so vinjete kot denimo zdravstvena zavarovalnica vzajemna. Oni ki ne koristijo toliko dofinancirajo one ki niti slucajno ne placajo toliko kot nucajo. Nic narobe. Ampak po staliscu izrabe sistema to res ni najbolj pravicno. Je pa komot in enostavno. Kupis ono nalepko in to je to.
evo, da skrajšam....
dnevno OBVEZNO rabiš Lj. obvoznico in po njej vsak dan prevoziš 30km..po 0,08€ in se temu ne moreš izogniti nikakor...
zdaj pa ti sam sebi zračunaj koliko boš zagonil za "pošteno cestninjenje"


Lp
FIN-466864 sporočil: 3.316
[#2660480] 24.06.17 18:11 · odgovor na: (#2660429)
Odgovori   +    2
čas vnosa: 24.06.17 09:48
[kajulci]
>Evo recim, da imaš službo c Celju
>Vsak dan
>22. delovnih 60x0,08=4,2 v eno smer
>8,4 na dan
>Cca. 160 eur/mes.
>Sleba 2000 eur/let
>Ki pa ti jih deldajalec ne krije...
>Zdaj me pa zanima...
>Ali se ti še vedno zdi "DOBRA IN POŠTENA IDEJA"...


Kakšen neverjeten socialističen pogled :)) Torej, če imaš ti z nečim visoke stroške, je edino pravično to, da ti ostali krijemo te stroške? Ampak ta tvoj izračun ima eno veliko pomajkljivost. Primerjat bi moral še letne stroške, če si kupiš stanovanje v Ljubljani in v Celju. Glede na to, da so cene stanovanj v Ljubljani x 2 v primerjavi s Celjem, je tistih 2000 eur drobiž. Če zasledujem tvojo logiko, potem bi morali Celjani subvencionirat Ljubljančanom kredite (ali pa najemnine, isti kurc). Oz., zakaj se Celjan ne preseli v Ljubljano in ne bo imel takih stroškov z vožnjo? Aja, zato, ker je 2000 letno precej ceneje kot pa stanovanje v ljubljani.

p.s. kako ti jih delodajalec ne krije? Sam ti plačuje potne stroške, ti jih mora po zakonu. In tudi v praksi to počnejo, plačujejo potne stroške. Če pa ti jih noče plačevati, ker to pomeni, da si za njega predrag, bo pa pač vzel enega Ljubljančana. Daj prosim razloži uno "ki ti jih delodajalec ne krije"

(za tiskarski škrat je kriv telefon)
sam dolgčas "te je"...
ok. zakaj se bi nekdo kam spoh selil..., ceste so namenjene tem da se voziš po njih...
ne pa da je to luksuzz zato ker se "ti" ne voziž po avtocesti...
veliko ljudi ima službo ravno iz tega razloga, ker lahko bistveno hitreje pride iz en kraj v drugega....
aja pa še na "socialistični pogled, da ne pozabim"
nevem kje naj začnem(avstrija, švica, nemčija-delno(vinjeta za tujce)...
sami orto kumusocialisti kaj neda....
FIN-454644 sporočil: 10.895
[#2660486] 24.06.17 18:38 · odgovor na: FIN-466864 (#2660480)
Odgovori   +    5
Cest nismo zgradili, da bi se po njih vozili. Preplacali smo jih zato, da so gradbeniki in mafija zalsuzili. Vinjete so super. Natisnemo jih, prodamo jih in to je to. Zdaj pa salabajzerji rabijo denar, da postavijo sistem, ki bo unicil vse.
vrac sporočil: 11.068
[#2660524] 25.06.17 10:34
Odgovori   +    9
Zadnja sprememba: vrac 25.06.2017 10:37
Mislim, da si birokacija v Bruslju jemlje preveč pristojnosti. Seveda si Bulčevka tole ni izmislila sama. To so si izmislile hijene, ki jim je izkupiček od vinjet prenizek, da bi naše AC lastlinili. Ko bodo uredili plačevanje, bo v enem mesecu pritisk, naj slovenske avtoceste prodamo kakšnemu nemškemu državnemu Avtobahnu ali italijanski firmi, ki ima v lasti italijanske AC. Seveda bomo slovenske ovce potem plačevale za uporabo AC nekajkrat več kot do sedaj, razliko bodo pa pokasirali tuji prihvatizatorji, Stvar je prozorna sto na uro. Če ne verjamete je to vaš problem, Točno to se bo zgodilo. Spet smo ga nasrkali.
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2660534] 25.06.17 11:13
Odgovori   +    8
Pri enih stvareh je super, da UK zapusca to Evroslavijo. Jebo vas ultra hitech cestninski sistemi. To se izumlja vsakih nekaj let na novo izkljucno zato, da birokrati upravicijo svoj obstoj in da pijavke napolnijo zepe z davkoplacevalskim denarjem. Cista Yuga, samo potencirana. Ker ko se slucajno menja oblast, je treba seveda toliko bolj napolnit zepe onih, ki so bili par let bolj na stranskih seskih.

Od urejenega cestnega omrezja imamo koristi vsi, od hribovca na rakitni, do mescana v centru ljubljane - tudi ce noben od njiju nima avtomobila. Tako kot imamo od resnega solskega sistema koristi vsi, tudi ce nimamo frocov. Ker je fajn, ce sosedovo drhal nekdo nauci pisati in brati in upostevati rdeco luc na semaforju, sicer bi bili vsi strojani.

Strosek se da komot "pravicno" porazdeliti skozi davke pri registraciji in pri gorivu. Pac upalis 10 centov zraven pri bencinu, in tisti ki delamo 150km na dan, bomo ze skozi to pokrili svojo vecjo obrabo cest.
FIN-454644 sporočil: 10.895
[#2660539] 25.06.17 12:05 · odgovor na: vrac (#2660524)
Odgovori   +    2
Ce bi civilna druzba bila to, kar ni, bi sli ljudi na cesto, borit se za dostopnost do cest. Ampak civilna druzba je v postelji z Bulcevkami.
FIN-466864 sporočil: 3.316
[#2660551] 25.06.17 14:13 · odgovor na: anon-207617 (#2660534)
Odgovori   +    1
čas vnosa: 25.06.17 12:13
[NemirniTujec]
Pri enih stvareh je super, da UK zapusca to Evroslavijo. Jebo vas ultra hitech cestninski sistemi. To se izumlja vsakih nekaj let na novo izkljucno zato, da birokrati upravicijo svoj obstoj in da pijavke napolnijo zepe z davkoplacevalskim denarjem. Cista Yuga, samo potencirana. Ker ko se slucajno menja oblast, je treba seveda toliko bolj napolnit zepe onih, ki so bili par let bolj na stranskih seskih.

Od urejenega cestnega omrezja imamo koristi vsi, od hribovca na rakitni, do mescana v centru ljubljane - tudi ce noben od njiju nima avtomobila. Tako kot imamo od resnega solskega sistema koristi vsi, tudi ce nimamo frocov. Ker je fajn, ce sosedovo drhal nekdo nauci pisati in brati in upostevati rdeco luc na semaforju, sicer bi bili vsi strojani.

Strosek se da komot "pravicno" porazdeliti skozi davke pri registraciji in pri gorivu. Pac upalis 10 centov zraven pri bencinu, in tisti ki delamo 150km na dan, bomo ze skozi to pokrili svojo vecjo obrabo cest.
ali si zamisliš samo to, da se vsi ljubljančani nehajo vozit po lj. obvoznici...
mislim, da bi bil kaos poplen....
kdo bo pa dal 0,08€ na km, se so *uknjeni....
pa, če narediš sam 10km na dan prideš na slabe 300€ na leto...
zelo pravičo....WTF
s tem, da bodo vedno vedeli kam greš in od kod .....prihajaš 24/7....
me res zanima kdo zagovarja "to pravično" cestninjenje"?????!!!!???

lp
FIN-454644 sporočil: 10.895
[#2660569] 25.06.17 16:36 · odgovor na: FIN-466864 (#2660551)
Odgovori   +    5
Bulcevka. Kdor je vsaj malo z enim ocesom spremljal probleme elektronskega/mikrovalovnega cestninjenja ve, da je bil eden TEMELJNIH problemov: varstvo osebnih podatkov. To, kar ti pravis. Bulcevka je hepi ker je nasrala s studijo 700 strani govna, ponosna, da jo je evropski parlament pohvalil. Upam, da jo bodo scefrali, ko bodo tekst prebrali. Tako, kot ona svoj projekt zagovarja, jo totalno diskvalificira in diskreditira. Horuk! To je zacetek konca. Sistem ki deluje podres z debelo ritjo financiras takega, ki ne bo delal, dobivali bomo astronomske racune, pritozili se bomo na tramvajkomando. To, kar Bulcevka dela, ni resevanje problemov ampak KATASTROFALNO USTVARJANJE PROBLEMOV. Ne placujemo je, da bi nam zivljenje olajsala, ampak, da bi nam ga zagrenila. Evropski denar je tudi nas denar. In ce ga meces stran, je stranvrzen. A ceste bodo privatne, zdravstvo pa javno?
FIN-454644 sporočil: 10.895
[#2660572] 25.06.17 19:03 · odgovor na: (#2660571)
Odgovori   +    5
Midva glasno nasprotujeva. To je ze nekaj. Wee need time smo zamenjali z: we need money. Slovenija bi morala to sramoto od babseta nemudoma odpoklicati. Naj hodi po zerjavici in da gmah.
FIN-466864 sporočil: 3.316
[#2660575] 25.06.17 19:29 · odgovor na: (#2660571)
Odgovori   +    0
čas vnosa: 25.06.17 18:43
tiste tvoje destine milijončkov lahko komot spremeniš v milijardice...
zdej šele štekam britance kakšni tepci smo....

www.24ur.com/novice/....html?bl=0

potem smo pa le še korak od tega da smo čisto prave OFCE....
anon-180464 sporočil: 4.080
[#2660591] 26.06.17 02:18
Odgovori   +    1
Violeta Bulc: Nov sistem plačevanja cestnin bo pravičnejši
Ta pa ni naša.
Pri nas velja za pravično, da tisti, ki ima več (v tem primeru zahodni tujci/turisti), za isto storitev (cestnino) plača več.
Da bi vsi plačevali enako, je pri nas deklarirano kot skrajno nepravično.
Endimion sporočil: 10.312
[#2660626] 26.06.17 10:57 · odgovor na: FIN-466864 (#2660479)
Odgovori   +    1
Jaz kot ljubljancan obvoznico vsak dan lih toliko OBVEZNO rabim, da sem avto pred 4 leti gladko prodal in imava z mojo drago le enega skupnega.

Oziroma dajva drugace. Tudi ce bi jaz vsak dan delal 30-ko po ringu ti pa relacijo CE - LJ - CE, je moja uporaba ceste 1/4 nizja.

Zdaj al jaz placam prevec za obrabo al pa ti premalo.

Glede na to koliko kateri od naju "znuca" cesto.

Samo da jaz pac ne pizdim cez sistem vinjet. Meni je se vedno boljsi kot sistem AC postaj in racunov. Zelim pa ti povedat da iz stalisca uporabe res ni sorazmeren.

V podobno malho lahk vrzeva se one ki non stop jokajo: "zakaj placujem RTV davek, saj ne gledam programa...."
VBMS sporočil: 512
[#2660663] 26.06.17 13:28 · odgovor na: Endimion (#2660455)
Odgovori   +    3
Kaj je potem zdaj rešitev, da se vsi preselimo v Ljubljano? Je to point? Vozimo se vsak dan po 2 uri, stojimo v kolonah, plačujemo stroške dvojnih avtov, ip., zdaj pa pametnjakoviči pišejo, da je prav, da nas udari kao še "pravično" cestninjenje, da je življenje "na deželi" bistveno cenejše? Malo morgen, gradnja hiše stane enako, nekaj cenejša je le zamlja. A zdaj naj se vse podeželje preseli v LJ? Adijo pamet, kako razmišljanje.
anon-5355 sporočil: 3.129
[#2660666] 26.06.17 14:07
Odgovori   +    6
Bog nas varuj birokratov. Tudi tedaj, ko hodijo za druge po žerjavico. Bulčeva pravi: Eden ključnih predlogov komisije je zaračunavanje cestnine na podlagi prevožene razdalje« Vse lepo in prav, pa naj to pove železničarjem. Vsi uporabniki vseh cest v Sloveniji letno prispevamo okrog 500 mio evrov, pretežno skozi cestnine, del kot pristojbino ob podaljševanju letne registracije vozil. Zadnje plačujemo tudi če vozila ne uporabljamo in neodvisno od uporabe cest. Uporabniki železniške infrastrukture, ki je vredna vsaj toliko kot AC, plačajo za uporabo infrastrukture manj kot 20 mio evrov. Ali bo to veljalo tudi za uporabnike tirov? Če bi Bulčeva poizkušala to narediti bi že naslednji dan ostala brez službe (kar bi bila korist za prometni sektor!). Tudi njeno razmišljanje o socialnih dodatkih za delovno mobilnost kaže na bedasto razmišljanje. Si predstavlja, kako bi to naredili, koliko novih dobro plačanih birokratov za URAD za SOCIALNE DODATKE NA DELOVNO MOBILNOST bi potrebovali za to, da bi ustvarjali virtualno socialnost ( ne-pravičnost) v prometu .
Ali se je Bulčeva vprašala, kdaj se je začelo zmanjševanje smrtnih žrtev na cestah v Sloveniji? Ja tistikrat, ko so to omogočile vinjete, ki so večino tranzitnih potnikov preusmerile na cenovno pristopno in varnejše AC omrežje. Ali Bulčeva, ko ne hodi po žerjavici, razmišlja koliko stane vsako življenje, ki ga vzame cesta?!
Slovenska politika ima res nesrečno roko pri izbiri kadrov, ki jih pošiljamo v EU. Že iz Potočnika (ki pa je vsaj vedel za kaj gre!) ni bilo nič. Ta ženska pa nam ob neznanju še škodo dela.

Strani: 1 2