Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-5355 sporočil: 3.129
Bog nas varuj birokratov. Tudi tedaj, ko hodijo za druge po žerjavico. Bulčeva pravi: Eden ključnih predlogov komisije je zaračunavanje cestnine na podlagi prevožene razdalje« Vse lepo in prav, pa naj to pove železničarjem. Vsi uporabniki vseh cest v Sloveniji letno prispevamo okrog 500 mio evrov, pretežno skozi cestnine, del kot pristojbino ob podaljševanju letne registracije vozil. Zadnje plačujemo tudi če vozila ne uporabljamo in neodvisno od uporabe cest. Uporabniki železniške infrastrukture, ki je vredna vsaj toliko kot AC, plačajo za uporabo infrastrukture manj kot 20 mio evrov. Ali bo to veljalo tudi za uporabnike tirov? Če bi Bulčeva poizkušala to narediti bi že naslednji dan ostala brez službe (kar bi bila korist za prometni sektor!). Tudi njeno razmišljanje o socialnih dodatkih za delovno mobilnost kaže na bedasto razmišljanje. Si predstavlja, kako bi to naredili, koliko novih dobro plačanih birokratov za URAD za SOCIALNE DODATKE NA DELOVNO MOBILNOST bi potrebovali za to, da bi ustvarjali virtualno socialnost ( ne-pravičnost) v prometu .
Ali se je Bulčeva vprašala, kdaj se je začelo zmanjševanje smrtnih žrtev na cestah v Sloveniji? Ja tistikrat, ko so to omogočile vinjete, ki so večino tranzitnih potnikov preusmerile na cenovno pristopno in varnejše AC omrežje. Ali Bulčeva, ko ne hodi po žerjavici, razmišlja koliko stane vsako življenje, ki ga vzame cesta?!
Slovenska politika ima res nesrečno roko pri izbiri kadrov, ki jih pošiljamo v EU. Že iz Potočnika (ki pa je vsaj vedel za kaj gre!) ni bilo nič. Ta ženska pa nam ob neznanju še škodo dela.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen