Bog nas varuj birokratov. Tudi tedaj, ko hodijo za druge po
žerjavico. Bulčeva pravi: Eden ključnih predlogov komisije je
zaračunavanje cestnine na podlagi prevožene razdalje« Vse lepo in
prav, pa naj to pove železničarjem. Vsi uporabniki vseh cest v
Sloveniji letno prispevamo okrog 500 mio evrov, pretežno skozi
cestnine, del kot pristojbino ob podaljševanju letne registracije
vozil. Zadnje plačujemo tudi če vozila ne uporabljamo in neodvisno
od uporabe cest. Uporabniki železniške infrastrukture, ki je vredna
vsaj toliko kot AC, plačajo za uporabo infrastrukture manj kot 20
mio evrov. Ali bo to veljalo tudi za uporabnike tirov? Če bi
Bulčeva poizkušala to narediti bi že naslednji dan ostala brez
službe (kar bi bila korist za prometni sektor!). Tudi njeno
razmišljanje o socialnih dodatkih za delovno mobilnost kaže na
bedasto razmišljanje. Si predstavlja, kako bi to naredili, koliko
novih dobro plačanih birokratov za URAD za SOCIALNE DODATKE NA
DELOVNO MOBILNOST bi potrebovali za to, da bi ustvarjali virtualno
socialnost ( ne-pravičnost) v prometu .
Ali se je Bulčeva vprašala, kdaj se je začelo zmanjševanje smrtnih
žrtev na cestah v Sloveniji? Ja tistikrat, ko so to omogočile
vinjete, ki so večino tranzitnih potnikov preusmerile na cenovno
pristopno in varnejše AC omrežje. Ali Bulčeva, ko ne hodi po
žerjavici, razmišlja koliko stane vsako življenje, ki ga vzame
cesta?!
Slovenska politika ima res nesrečno roko pri izbiri kadrov, ki jih
pošiljamo v EU. Že iz Potočnika (ki pa je vsaj vedel za kaj gre!)
ni bilo nič. Ta ženska pa nam ob neznanju še škodo dela.