10 min
Dvomesečno rast proizvodnje v nemški predelovalni industriji je marca prekinil nov upad
47 min
Nasvet: na kateri upravni enoti se najmanj čaka na osebne dokumente
2 uri
Stroški oklestili dobiček BMW
2 uri
Poglejte, kako nove tehnologije in digitalizacija znižujejo stroške in zmanjšujejo ogljični odtis kmetij (PRO)
3 ure
Okusi Vipavske – poklon bogati vinarski in kulinarični tradiciji
6 ur
Z orodjem SMT strateško načrtovanje razvoja kmetije ni noben bavbav 1
6 ur
German Managers Don’t See Global Upswing Boosting Their Business
6 ur
German Factory Orders Drop in Sign of Enduring Weakness
6 ur
Velika Britanija: stroški globokega geološkega odlagališča jedrskih odpadkov rastejo na 77 milijard evrov
8 ur
Povprečna razvitost v EU: kje je Slovenija zdaj in kje bo po napovedih MDS čez pet let
8 ur
Kako Krka in Novartis Slovenija povečujeta učinkovitost in dodano vrednost?
15 ur
Na trgu dizelskih dostavnikov kitajski maxusi tečejo le na elektriko
15 ur
Najbolj brani članki danes
16 ur
Cupra formentor in leon z novim obrazom dobivata tudi novo srce
18 ur
Evropsko računsko sodišče: izterjava nepravilno porabljenih sredstev traja predolgo
18 ur
Top službe – Cosylab, IJS, Novartis, NLB, Petrol, SŽ, Toyota Adria
18 ur
Luka Mesec je šel z vlakom do Bruslja. Si zasluži aplavz? 8
20 ur
Pred sezono oddajanja vikendov na Hrvaškem: to preverja Furs 1
21 ur
Država izdala zakladne menice: varčevalska vnema popušča
21 ur
Kako sta Lidl Slovenija in Atlantic Droga Kolinska uspešna pri »G« v ESG 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Endimion sporočil: 10.346
Je razlika.

Ceste skozi mesta in vasi so defacto in deiure last drzave v vseh svojih razlicicah (obcina, drzava, mesto, etc...)

Avtoceste pa so last podjetja. Luka Koper je koncesionar. Zemljisce kjer stoji luka ni od podjetja Luka Koper. Je pa vsa luska infrastruktura od Luke Koper.

Slovenske zeleznice upravljajo zeleznisko omrezje v RS. Niso pa njen lastnik. Lastnik je RS.

DARS pa ni le upravljavec AC omrezja. Je njegov lastnik. Skup z zemljo pod asfaltom. To je se ena od boljsih zamisli ene vlade med letoma 2004 in 2008.

Tako da ti lepo placujes z vinjeto v bistvu uporabnino za uporabo premozenja neke gospodarske druzbe. Tako kot placas A1 ali Telekomu za uporabo njihovega omrezja. RS lahko DARS tudi proda. Sicer za 1€ ce novi lastnik prevzame jamstva za terjatve EIB do DARS-a, a potem bi bilo pa kaj drugace?

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen