3 min
Kaj ovira slovenska proizvodna podjetja pri uvedbi umetne inteligence
13 min
Pred SMK: "Tiktokfikacija sveta naj bo lekcija vsakemu, ki bo zdaj postavljal digitalno strategijo"
13 min
Kako razbohoteni državni gozdar žaga lesno industrijo
13 min
(intervju) Tomaž Gornik, Better: Uspehe nizamo od Grčije do Walesa
13 min
Kako se sladoledni prvak ščiti pred kibernetskimi napadi? (PRO)
6 ur
Siemens Energy čisti izgubarsko vetrno podružnico Gamesa in izboljšuje napovedi dobička
7 ur
Najbolj brani članki danes
10 ur
NLB z rekordnim rednim četrtletnim dobičkom, je pa na ravni zadnjega lanskega četrtletja 5
11 ur
Nove omejitve za Airbnb na Dunaju: kakšne so v primerjavi z načrtovanimi prepovedmi pri nas
13 ur
V ZDA preklicali izvozna dovoljenja za dobavo čipov kitajskemu Huaweiju 2
13 ur
BMW M4 CS prihaja z motorjem, ki izvira iz serije DTM 2
14 ur
Sistemska in interesna ksenofobija do tujih lastnikov ubija vrednost Slovenije 6
15 ur
Protiinflacijski boj: Korejci so dali fokus na skrčflacijo, Nemci na kebabflacijo 4
15 ur
Takšno naj bi bilo vprašanje na novembrskem referendumu o JEK 2 6
15 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
15 ur
Arbitraža: Republika Srbska mora slovenski družbi plačati 45 milijonov evrov 1
16 ur
Švedska centralna banka je znižala ključno obrestno mero 1
16 ur
Katere inovacije na področju energije navdušujejo v EU 3
16 ur
Tudi poštarji bodo stavkali 1
16 ur
Dvomesečno rast proizvodnje v nemški predelovalni industriji je marca prekinil nov upad

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Froc sporočil: 2.033
Zadnja sprememba: Froc 23.06.2017 08:17
»Novo politiko glede cestinjenja je potrebno pogledati v širšem kontekstu. Sistem ustvarja ljudem bolj prijazno okolje in učinkovito upravljanje negativnih posledic prometa, kar so predvsem vplivi na zdravje, izguba prostega časa in ustvarjalih ur v cestnih zamaških, ter povečuje varnost v cestnem prometu. Upam, da bomo z dodatnimi finančnimi sredstvi tudi vzpodbudili uporabo novih modelov mobilnosti, sodelovalne ekonomije in pospešili razvoj javnega prometa.«

No, če to razumem, naj me brcne koklja. Najprej smo zgradili avtoceste z našim denarjem in krediti, ki jih še plačujemo, da smo kot družba uspeli sprocesirati povečan promet, sedaj nam pa to še dodatno zaračunavajo. Poslali bodo promet nazaj na stare, slabo vzdrževane in tudi sicer preobremenjene ceste, po avtocesti pa se bodo še vedno valile kolone, saj promet narašča in bo še. Prav vseeno ji je kako rešiti problem naraščajočega prometa, ukvarja se s tem, kako ga zaračunati. Tu je pravi razlog kjer si gospa obeta čudovit neusahljiv vir prihodkov in si zagotavlja plačo in potem pokojnino višjo od – karikiram – pol parlamenta.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen