4 ure
Moj kolega je našel zlato naložbo, ki bi lahko rasla še hitreje kot cena zlata
4 ure
TOP dražbe oktobra: stanovanje v Umagu, stanovanjski projekt v Kočevju, vila v Mariboru, zemljišča na Obali ...
4 ure
Merjenje ROI v B2B-marketingu – zakaj samo leadi niso dovolj
9 ur
Trump: Netanjahu se strinja s planom za prekinitev vojne 3
11 ur
Najbolj brani članki danes
13 ur
Obvezni tahografi v kombijih: konec nelojalne konkurence, a udarec za male prevoznike 3
13 ur
Electronic Arts bo v 55-milijardnem poslu prešel v zasebne roke
13 ur
Bloomberg: Huawei krepi proizvodnjo čipov za UI, medtem ko ima Nvidia težave 1
13 ur
Ustavno sodišče razveljavilo omejitev nepremičninskih provizij pri poslih s fizičnimi osebami 1
14 ur
Slovenci smo tehnološko zrela družba. S pridržkom
14 ur
Na dražbo kočevska Nama, v kateri investitor gradi več deset novih stanovanj
15 ur
Kako zapolniti pokojninsko luknjo in poskrbeti za prihodnost zaposlenih? (Oglas)
15 ur
TotalEnergies zrezal milijardo evrov na leto pri vlaganjih v obnovjive vire 1
16 ur
Šaleška zadruga bi se povezala z manjšimi zadrugami
16 ur
Anketna brezposelnost avgusta na enaki ravni kot julija pri 2,9 odstotka
16 ur
Kaj za vas pomeni, če se ustavi delo ameriške vlade 2
17 ur
Merz za 9. oktober sklicuje sestanek s šefi avtomobilskih družb 1
17 ur
Kje bo prej rudnik litija, v Nemčiji ali Srbiji 1
17 ur
Ljubljanska borza ob 13.30: SBI TOP pridobil 0,13 odstotka
17 ur
Handelsblatt: nemško gospodarstvo v jesen vstopa z nizom slabih signalov

Strani: 1

FIN-544124 sporočil: 5.060
[#3024652] 01.08.23 18:35
Odgovori   +    0
Kdor bo hotel preživeti se bo moral povezovati s Kitajci
Froc sporočil: 2.033
[#3024662] 02.08.23 07:51
Odgovori   +    0
"Vodstvo znamke je namreč mnenja, da je tovrsten pristop idealen za trg, ki še ni povsem pripravljen na elektrifikacijo."

Drži. Praktično so to vsi trgi razen Norveškega in Švedskega, ki imajo dovolj lastne proizvedene vodne energije za skoraj ves trg. Nihče drug nima dovolj električne energije in omrežja za kaj več kot 20% trga, ali pa niti toliko ne. In proizvodnje v kratkem času ni moč bistveno povečati, šlo bo v desetletje in še kakšno zraven.
comteo sporočil: 686
[#3024733] 03.08.23 12:59 · odgovor na: Froc (#3024662)
Odgovori   +    1
[Froc]
"Vodstvo znamke je namreč mnenja, da je tovrsten pristop idealen za trg, ki še ni povsem pripravljen na elektrifikacijo."

Drži. Praktično so to vsi trgi razen Norveškega in Švedskega, ki imajo dovolj lastne proizvedene vodne energije za skoraj ves trg. Nihče drug nima dovolj električne energije in omrežja za kaj več kot 20% trga, ali pa niti toliko ne. In proizvodnje v kratkem času ni moč bistveno povečati, šlo bo v desetletje in še kakšno zraven.

Bedarije? Čemu?

1 milijon avtomobilov (90% slovenskega parka) 09 povprečnih 37 km dnevno = 6 GWh energije dnevno.
Tipičen nočni presežek energije 8 GWh (zaradi tega se izklapljajo najcenejše elektrarne - hidro, ker nimamo kam z nočno energijo in so cene pogosto negativne).

DAnes imamo dovolj energije za zamenjati CELOTNI vozni park osebnih avtomobilov. Le motivacija (ki delno že obstaja) mora biti, da se polni čez noč.

KAj obtstaja od te motivacije:
1. TEsla - polnjenje na superchargerjih čez noč brezplačno
2. nižja cena energije čez noč
3. nižja cena omrežnine čez noč (ker je omrežje zelo malo obremenjeno)
4. nova shema zaračunavanja omrežnine, ki pretpostavlja 10 krat razliko med cenami od 24-04 in recimo 06- 09 zjutraj.

Razumete?

In omrežje je dovolj zmogljivo za milijon avtov in energije imamo preveč.
Problem je edino čas uporabe. V pikih je vse obremenjeno. PIKE se da lepo reševati s cenami Na tem se že lepo dela.

Strani: 1