1 ura
Južnokorejski predsednik razglasil izredno vojno stanje, parlament ga je blokiral 8
1 ura
Računsko sodišče EU: učinek pomoči EU za vključevanje migrantov še ni viden
2 uri
Top službe – AJPES, Petrol, PHV, Goodyear, NLB, Plinovodi, 2TDK, Comtrade ...
2 uri
Dars bo zagotovil dodatno forenzično revizijo za 12 poslov
3 ure
Za bazen Vevče tri milijone evropskih sredstev
4 ure
Italija izdala nalog za aretacijo Reneja Benka, Signa
5 ur
Pogovoriti se moramo o kakovosti državnih storitev 5
5 ur
EIB in evropska komisija bosta namenili tri milijarde evrov podpore sektorju proizvodnje baterij 1
5 ur
Nemške davkoplačevalce bankrot Northvolta že stane 600 milijonov evrov
6 ur
Švicarska inflacija se je novembra zvišala manj od pričakovanj
6 ur
Biomasa iz Nazarij o 40-tonskem električnem tovornjaku za pretovor sekancev: »Lepi smo, pa tudi splača se nam«
7 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
7 ur
Daj nogo z gasa in na krožniku bo namesto krompirja klobasa
7 ur
Dars objavil javno naročilo za ureditev avtocestnega odseka med Domžalami in Zadobrovo
7 ur
Turška inflacija se je znižala in je 47-odstotna
7 ur
Pred vselitvijo v novo hišo: kaj naj naredim s stenami?
7 ur
To je jaguar nove dobe – kupe s tisoč konji, brez zadnjega stekla in ceno vsaj 125 tisočakov 2
7 ur
Stečaj Electe naložb: dokumentacija na NPU, premoženja ni, Furs terja 251 tisočakov 3
8 ur
Kitajska prepoveduje izvoz galija, germanija in antimona v ZDA
8 ur
Posestvo Santomas: Idilično zatočišče za vinoljube, ki iščejo nekaj več

Strani: 1

FIN-544124 sporočil: 3.636
[#3024652] 01.08.23 18:35
Odgovori   +    0
Kdor bo hotel preživeti se bo moral povezovati s Kitajci
Froc sporočil: 2.033
[#3024662] 02.08.23 07:51
Odgovori   +    0
"Vodstvo znamke je namreč mnenja, da je tovrsten pristop idealen za trg, ki še ni povsem pripravljen na elektrifikacijo."

Drži. Praktično so to vsi trgi razen Norveškega in Švedskega, ki imajo dovolj lastne proizvedene vodne energije za skoraj ves trg. Nihče drug nima dovolj električne energije in omrežja za kaj več kot 20% trga, ali pa niti toliko ne. In proizvodnje v kratkem času ni moč bistveno povečati, šlo bo v desetletje in še kakšno zraven.
comteo sporočil: 664
[#3024733] 03.08.23 12:59 · odgovor na: Froc (#3024662)
Odgovori   +    1
[Froc]
"Vodstvo znamke je namreč mnenja, da je tovrsten pristop idealen za trg, ki še ni povsem pripravljen na elektrifikacijo."

Drži. Praktično so to vsi trgi razen Norveškega in Švedskega, ki imajo dovolj lastne proizvedene vodne energije za skoraj ves trg. Nihče drug nima dovolj električne energije in omrežja za kaj več kot 20% trga, ali pa niti toliko ne. In proizvodnje v kratkem času ni moč bistveno povečati, šlo bo v desetletje in še kakšno zraven.

Bedarije? Čemu?

1 milijon avtomobilov (90% slovenskega parka) 09 povprečnih 37 km dnevno = 6 GWh energije dnevno.
Tipičen nočni presežek energije 8 GWh (zaradi tega se izklapljajo najcenejše elektrarne - hidro, ker nimamo kam z nočno energijo in so cene pogosto negativne).

DAnes imamo dovolj energije za zamenjati CELOTNI vozni park osebnih avtomobilov. Le motivacija (ki delno že obstaja) mora biti, da se polni čez noč.

KAj obtstaja od te motivacije:
1. TEsla - polnjenje na superchargerjih čez noč brezplačno
2. nižja cena energije čez noč
3. nižja cena omrežnine čez noč (ker je omrežje zelo malo obremenjeno)
4. nova shema zaračunavanja omrežnine, ki pretpostavlja 10 krat razliko med cenami od 24-04 in recimo 06- 09 zjutraj.

Razumete?

In omrežje je dovolj zmogljivo za milijon avtov in energije imamo preveč.
Problem je edino čas uporabe. V pikih je vse obremenjeno. PIKE se da lepo reševati s cenami Na tem se že lepo dela.

Strani: 1