Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Avtomobilisti hočejo bencin, Ursula von der Leyen se bo vžgala
Strani: 1
sporočil: 8.809
Zadnja sprememba: FIN-379669 12.09.2025 12:59
Po moje tehnično EU ne zaostaja za Kitajsko glede EV, niti za
Japonsko ne. Ves point je v ceni izdelave baterij in elektro
materiala... po domače, začne se pri ceni surovin. Tu pa so Kitajci
v prednosti, ker so leta vlagali v ta vidik in kot največji
odkupovalec (v manjši meri rudar) si tudi zagarantirali
deleže.In seveda tudi cena ostalih elementov v proizvodnji (proizvodna enota kot lokacija, strojne linije, zaposleni v bruto strošku, strošek elektrike...) ter volje po fleksibilnosti.
Vse našteto da Kitajcem možnost, da so vsaj 35% cenejši od evropske konkurence... kaže pa, da v določenih segmentih tudi vse do 50%.
Point, EU je postala drago proizvodno območje (po mnogih parametrih), pa še vse bolj uživaško so ljudje nastrojeni oz. delovno manj učinkoviti. Seveda, s staranjem prebivalstva se tudi to pozna. To je vse logično.
Rešitev? No, od tu dalje se debata šele začne.
sporočil: 1.347
Zadnja sprememba: alpha7B5sn 12.09.2025 13:05
To sporočilo je izbrisal avtor (12.09.2025 13:05)
sporočil: 1.347
Zadnja sprememba: alpha7B5sn 12.09.2025 13:07
To sporočilo je izbrisal avtor (12.09.2025 13:07)
sporočil: 4.944
Prepoved motorjev z notranjim zgorevanjem ogroža delovna mesta in slabi vse industrije po vsej Evropi. Treba jo je odpraviti,« je za Handelsblatt povedal Manfred Weber, vodja skupine EPP v evropskem parlamentu.Točno tako !
Zanimivo je, da Weber in VDL prihajata iz iste politične stranke, imata pa tako različne poglede.
No, Weber je razumen mož, kar za VDL ne drži.
Brez veze vse razprave o baterijah, Kitajcih in cenah.
Že davno nazaj so strokovnjaki povedali, da elektro omrežje v EU omogoča okrog 25 % električnih avtomobilov.
Mimogrede, če danes takoj ljudje dobijo avtomobile zastonj jih večina nima kje napolniti.
sporočil: 539
Tudi tehnnoološo so Kitajci pri električnih avtomobilih vsajj a
toliko procentov spredaj. Razvijajo nove vrste anod in katod
baterij za ta vozila, nekatere baterije so že v proizvodnjih
načrtih. Tu EU tudi tehnološko nima nobene perspektive za tekmo z
njimi, ne v razvojnem znanju, ne v finanacah.
sporočil: 8.809
Zadnja sprememba: FIN-379669 12.09.2025 18:05
Saj kaj bi razvijal in dosti vlagal, če veš da stroškovno zaostajaš
in imaš dvom, da se bo ti razvijanje ekonomsko izplačalo. Da bo na
koncu izdelek predrag za trg.A ti ni jasno, da nekaj razvijaš, ker veš, da boš čez 3 ali 4 leta s tem dobro zaslužil?
Tehnika v EU ni problem, problem je računica. In ko se pojavi dvom v firmi, si že v zaostanku... nato pa se vse kopiči...
In en dan rečeš, mah ostanimo pri hibridih in klasiki še 10 let. No, na tej točki je EU sedaj... razen pri Porscheju, kjer lahko EV drago prodajo in služijo.
Kitajci so nas pri vseh ekonomskih parametrih že 5 let nazaj prehiteli, sedaj nas že leto ali dve še v tehniki. Game over za naslednjih 10 let. Potrebno je najti novo pot v konkurenčnosti.
Zajebki so se zgodili ne v tehniki, ampak pri drugih naštetih basic parametrih vsaj 5 let nazaj. EU je ratala predraga in na svetovnem trgu kupuje predrago. Sedaj pa bodo na nas služili še Američani, ki nam želijo vse živo, od energentov dalje, prodajati z visoko provizijo.
EU je basically fucked up. Ko bodo državljani EU videli, kam so nas politiki pripeljali, se morda zgodi kaka mini revolucija. VDL in kompanija (politiki v vseha razvitih državah EU) so slepo sledili isti agendi, ki nas je pripeljala v to jadno situacijo.
sporočil: 539
Gre tudi za nabavne verige, vire osnovnih surovin. Evropa jih nima.
Zato je vse lahko samo dražje in dlje traja da jih dobijo in si jih
dobavijo.
sporočil: 2.132
[FIN-544124]Kar je verjetno popolnoma enaka situacija, kot je bila ob začetku bencinskih avtov.
Že davno nazaj so strokovnjaki povedali, da elektro omrežje v EU omogoča okrog 25 % električnih avtomobilov.
Mimogrede, če danes takoj ljudje dobijo avtomobile zastonj jih večina nima kje napolniti.
Če bi takrat avtomobile na bencin dali vsem ljudem, jih verjetno ne bi imeli kje tankati.
Očitno gre razvoj zlagoma naprej na vseh področjih, kot je tudi stroškovno in po resursih najbolj optimalno.
Z nobenega vidika ni dobro, da najprej do ekstrema razvijemo eno stran (EV) in šele potem rešujemo omrežje.
Kot tudi obratno ni optimalno (da popolnoma poskrbimo za infrastrukturo in šele potem čakamo, da se bodo pojavili EV v vsaki garaži).
Strani: 1