2 uri
Dodik pozval Srbe v Sloveniji, naj glasujejo za Janšo 4
2 uri
Bloomberg: Trump želi prek G7 s 100-odstotnimi carinami pritisniti na kupce ruske nafte
2 uri
Forbes: Slovenija ni več na Revolutovi črni listi
4 ure
Bolezen modrikastega jezika se je razširila še na divjad; kje so nove okužbe
6 ur
Modna hiša Armani po smrti ustanovitelja naprodaj: najbolj zaželen kupec francoski LVMH 1
6 ur
Pametna mesta so mesta za ljudi 1
7 ur
Velika Britanija z novimi sankcijami proti ruskim “ladjam v senci” in dobaviteljem orožja 5
7 ur
Politico: ruski plin in jedrska energija morata iz Evrope, rešitev je Amerika 4
8 ur
Vlada je ustanovila obrambni holding: nadziral ga bo Damir Črnčec 6
8 ur
SDH v sklad za obnovo po poplavah nakazal 84,7 milijona evrov bilančnega dobička
8 ur
Japonski Hitachi Energy bo na Elesovem omrežju razvijal aplikacije za optimizacijo prenosa
8 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
8 ur
Naprodaj vile pri Dubrovniku, ki so jih povezovali s prijatelji Vladimirja Putina
8 ur
Avtomobilisti hočejo bencin, Ursula von der Leyen se bo vžgala 6
11 ur
En cilj, dve vzporedni smeri cestnega transporta (PRO)
12 ur
Viberate: Analitika, ki poganja odločitve v glasbi (Oglas)
13 ur
Škodin najmanjši EV bo cenovno primerljiv s kamiqom 4
13 ur
Denar za mlade kmete ostaja. Kaj je Ljubljana zato predlagala Bruslju?
14 ur
Von der Leynova podprla pobudo o novi kategoriji poceni evropskih avtov 8
17 ur
Hrvaški droni kamikaze navdušili Nato. Kdo dela drone v Sloveniji? 7

Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 8.794
[#3068377] 12:55
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: FIN-379669 12.09.2025 12:59
Po moje tehnično EU ne zaostaja za Kitajsko glede EV, niti za Japonsko ne. Ves point je v ceni izdelave baterij in elektro materiala... po domače, začne se pri ceni surovin. Tu pa so Kitajci v prednosti, ker so leta vlagali v ta vidik in kot največji odkupovalec (v manjši meri rudar) si tudi zagarantirali deleže.
In seveda tudi cena ostalih elementov v proizvodnji (proizvodna enota kot lokacija, strojne linije, zaposleni v bruto strošku, strošek elektrike...) ter volje po fleksibilnosti.
Vse našteto da Kitajcem možnost, da so vsaj 35% cenejši od evropske konkurence... kaže pa, da v določenih segmentih tudi vse do 50%.
Point, EU je postala drago proizvodno območje (po mnogih parametrih), pa še vse bolj uživaško so ljudje nastrojeni oz. delovno manj učinkoviti. Seveda, s staranjem prebivalstva se tudi to pozna. To je vse logično.
Rešitev? No, od tu dalje se debata šele začne.
alpha7B5sn sporočil: 1.347
[#3068382] 13:04
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: alpha7B5sn 12.09.2025 13:05
To sporočilo je izbrisal avtor (12.09.2025 13:05)
alpha7B5sn sporočil: 1.347
[#3068383] 13:07
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: alpha7B5sn 12.09.2025 13:07
To sporočilo je izbrisal avtor (12.09.2025 13:07)
FIN-544124 sporočil: 4.912
[#3068400] 14:30
Odgovori   +    3
Prepoved motorjev z notranjim zgorevanjem ogroža delovna mesta in slabi vse industrije po vsej Evropi. Treba jo je odpraviti,« je za Handelsblatt povedal Manfred Weber, vodja skupine EPP v evropskem parlamentu.
Točno tako !

Zanimivo je, da Weber in VDL prihajata iz iste politične stranke, imata pa tako različne poglede.

No, Weber je razumen mož, kar za VDL ne drži.

Brez veze vse razprave o baterijah, Kitajcih in cenah.

Že davno nazaj so strokovnjaki povedali, da elektro omrežje v EU omogoča okrog 25 % električnih avtomobilov.

Mimogrede, če danes takoj ljudje dobijo avtomobile zastonj jih večina nima kje napolniti.
leben1 sporočil: 530
[#3068411] 15:28 · odgovor na: FIN-379669 (#3068377)
Odgovori   +    0
Tudi tehnnoološo so Kitajci pri električnih avtomobilih vsajj a toliko procentov spredaj. Razvijajo nove vrste anod in katod baterij za ta vozila, nekatere baterije so že v proizvodnjih načrtih. Tu EU tudi tehnološko nima nobene perspektive za tekmo z njimi, ne v razvojnem znanju, ne v finanacah.
FIN-379669 sporočil: 8.794
[#3068418] 18:03 · odgovor na: leben1 (#3068411)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: FIN-379669 12.09.2025 18:05
Saj kaj bi razvijal in dosti vlagal, če veš da stroškovno zaostajaš in imaš dvom, da se bo ti razvijanje ekonomsko izplačalo. Da bo na koncu izdelek predrag za trg.

A ti ni jasno, da nekaj razvijaš, ker veš, da boš čez 3 ali 4 leta s tem dobro zaslužil?

Tehnika v EU ni problem, problem je računica. In ko se pojavi dvom v firmi, si že v zaostanku... nato pa se vse kopiči...

In en dan rečeš, mah ostanimo pri hibridih in klasiki še 10 let. No, na tej točki je EU sedaj... razen pri Porscheju, kjer lahko EV drago prodajo in služijo.

Kitajci so nas pri vseh ekonomskih parametrih že 5 let nazaj prehiteli, sedaj nas že leto ali dve še v tehniki. Game over za naslednjih 10 let. Potrebno je najti novo pot v konkurenčnosti.

Zajebki so se zgodili ne v tehniki, ampak pri drugih naštetih basic parametrih vsaj 5 let nazaj. EU je ratala predraga in na svetovnem trgu kupuje predrago. Sedaj pa bodo na nas služili še Američani, ki nam želijo vse živo, od energentov dalje, prodajati z visoko provizijo.

EU je basically fucked up. Ko bodo državljani EU videli, kam so nas politiki pripeljali, se morda zgodi kaka mini revolucija. VDL in kompanija (politiki v vseha razvitih državah EU) so slepo sledili isti agendi, ki nas je pripeljala v to jadno situacijo.

Strani: 1