23 min
Ljubljanska borza ob 13.30: NLB zrasla za 2,45 odstotka
27 min
Slovenska podjetja: zaženite investicije, če ne, ne bo rasti 1
43 min
S harmoniko do turistične kmetije in delovnega mesta
53 min
Pogodbe PPA: bo država spodbudila razvoj dolgoročnih pogodb za nakupe energije iz OVE?
54 min
DHL v drugem četrtletju ustvaril manj prihodkov kot lani
1 ura
Julija na zavodu več brezposelnih kot mesec prej 3
2 uri
Normiranci, tema predvolilne tekme: NSi vnovič vložila predlog zakona za vrnitev starega sistema 1
2 uri
Jaguar Land Rover po novem še bolj podrejen Tati
2 uri
Prvo polletje: banke odobrile za skoraj milijardo stanovanjskih posojil – pol več kot lani 2
2 uri
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
2 uri
Cene industrijskih izdelkov so se v evrskem območju mesečno zvišale za 0,8, letno za 0,6 odstotka
2 uri
Ljubljanska borza ob 11.30: SBI TOP pridobil 0,31 odstotka
2 uri
Za Bežigradom nastaja fenološki park, na dvorišču ARSO podrli drevesa in betonirajo 3
2 uri
Aramco z upadom dobička v drugem četrtletju
3 ure
Velik udarec za nemški Thyssen Krupp: izgubili milijardni posel v Avstraliji 1
3 ure
Nov razpis za predelavo in trženje kmetijskih proizvodov
3 ure
Spotify v zvišanje cen; delnica pridobila pet odstotkov
3 ure
FT: Sandoz bo zdravila proti debelosti pocenil za 70 odstotkov
4 ure
Rezultati ob koncu drugega četrtletja: kako so poslovale moje in vaše najljubše družbe?
4 ure
Dobiček BP v drugem četrtletju presegel pričakovanja analitikov; novi šef načrtuje revizijo

Strani: 1

FIN-544124 sporočil: 4.695
[#3024652] 01.08.23 18:35
Odgovori   +    0
Kdor bo hotel preživeti se bo moral povezovati s Kitajci
Froc sporočil: 2.033
[#3024662] 02.08.23 07:51
Odgovori   +    0
"Vodstvo znamke je namreč mnenja, da je tovrsten pristop idealen za trg, ki še ni povsem pripravljen na elektrifikacijo."

Drži. Praktično so to vsi trgi razen Norveškega in Švedskega, ki imajo dovolj lastne proizvedene vodne energije za skoraj ves trg. Nihče drug nima dovolj električne energije in omrežja za kaj več kot 20% trga, ali pa niti toliko ne. In proizvodnje v kratkem času ni moč bistveno povečati, šlo bo v desetletje in še kakšno zraven.
comteo sporočil: 679
[#3024733] 03.08.23 12:59 · odgovor na: Froc (#3024662)
Odgovori   +    1
[Froc]
"Vodstvo znamke je namreč mnenja, da je tovrsten pristop idealen za trg, ki še ni povsem pripravljen na elektrifikacijo."

Drži. Praktično so to vsi trgi razen Norveškega in Švedskega, ki imajo dovolj lastne proizvedene vodne energije za skoraj ves trg. Nihče drug nima dovolj električne energije in omrežja za kaj več kot 20% trga, ali pa niti toliko ne. In proizvodnje v kratkem času ni moč bistveno povečati, šlo bo v desetletje in še kakšno zraven.

Bedarije? Čemu?

1 milijon avtomobilov (90% slovenskega parka) 09 povprečnih 37 km dnevno = 6 GWh energije dnevno.
Tipičen nočni presežek energije 8 GWh (zaradi tega se izklapljajo najcenejše elektrarne - hidro, ker nimamo kam z nočno energijo in so cene pogosto negativne).

DAnes imamo dovolj energije za zamenjati CELOTNI vozni park osebnih avtomobilov. Le motivacija (ki delno že obstaja) mora biti, da se polni čez noč.

KAj obtstaja od te motivacije:
1. TEsla - polnjenje na superchargerjih čez noč brezplačno
2. nižja cena energije čez noč
3. nižja cena omrežnine čez noč (ker je omrežje zelo malo obremenjeno)
4. nova shema zaračunavanja omrežnine, ki pretpostavlja 10 krat razliko med cenami od 24-04 in recimo 06- 09 zjutraj.

Razumete?

In omrežje je dovolj zmogljivo za milijon avtov in energije imamo preveč.
Problem je edino čas uporabe. V pikih je vse obremenjeno. PIKE se da lepo reševati s cenami Na tem se že lepo dela.

Strani: 1