3 ure
Na največjem izvoznem dogodku v Sloveniji bomo rešili tris izvoznih ugank
3 ure
Kako slovenske banke zaostajajo pri ključnih digitalnih storitvah 1
3 ure
Kako ravnati z denarjem v času upadajočih obrestnih mer
9 ur
Iz DZ: predlog zakona o obdavčitvi kriptovalut primeren za nadaljnjo obravnavo, zakon o medijih sprejet
10 ur
Volkswagnov menedžer pojasnjuje: zakaj bo novi t-roc dražji od prejšnjega 1
10 ur
Najbolj brani članki danes
14 ur
Ši in Putin bosta živela 150 let, računata na presaditve organov 10
14 ur
Dolenc na zasedanju sveta ECB prihodnji teden ne pričakuje spremembe obrestnih mer
14 ur
Jutri zaslišanje S. Mirana za Fed 1
14 ur
Delnica Krke gre proti 210 evrom. Kje delnico vidijo analitiki?
15 ur
Nova obveznost: bodo elektronska plačila morale sprejemati tudi branjevke? 8
16 ur
Kako je digitalna enciklopedija rastlin postala podlaga za digitalizacijo celotne B2B-prodaje
17 ur
Koledar vinskih dogodkov 2025: Najboljša vinska doživetja
17 ur
Prihaja KC za čipe in polprevodniške tehnologije Čip.si. To so cilji.
17 ur
Pujske bodo lahko tudi v prihodnje kastrirali rejci
17 ur
Sodišče EU pritrdilo zadnjemu dogovoru med EU in ZDA o prenosu podatkov
17 ur
Nemška avtomobilska industrija nekoliko bolj optimistična
17 ur
Avgusta na zavodu malenkost več brezposelnih kot julija
17 ur
Ukrepi Avstrije proti krizi in inflaciji. V Sloveniji smo srečni 1
18 ur
POP tv: Karner za gradnjo soseske na Viču izdal obveznice, pomaga mu ljubljanski podžupan Koritnik 6

Strani: 1

FIN-544124 sporočil: 4.849
[#3025577] 17.08.23 23:35
Odgovori   +    10
Vseeno je, če imamo AC policijo prometno, ali navadno, kakorkoli se že imenuje.

Bistvo je, da delajo tam in tisto, kar se jim ukaže.

Šefi naredijo načrt dela in od šefov je odvisno kam pošljejo patrulje.

Seveda pa je že zelo dolgo znano, da v Sloveniji ni bistvena varnost prometa ampak je pomembno, koliko se pokasira denarja.

Delo na normo.

Zato je bistveno lažje in finančno učinkovito, ko se dopoldan nekje v mestu en skrije nekje v civilnem vozilu in opazuje varnosti pas in telefon.

Nekaj sto metrov naprej so inkasanti, ki delijo položnice.

Do malice imajo normo narejeno.

S prevažanjem po AC nikoli toliko ne pokasirajo in še velike probleme imajo z varnim zaustavljanjem prekrškarja.
0730ULtra3 sporočil: 1.602
[#3025589] 18.08.23 07:43
Odgovori   +    3
Očitno bi Slovenija potrebovala avtocestno polici... aja, saj res.
slovenecnb1 sporočil: 6.347
[#3025591] 18.08.23 07:59
Odgovori   +    2
Glede na to da 12 ur vse stoji picaje rabimo za organizacijo pretočnosti in ko greš na ižanki prej po odstavnem pasu te pa čaka in kasira namesto da bi tam sproščal promet
primvla sporočil: 1.067
[#3025595] 18.08.23 08:46 · odgovor na: FIN-544124 (#3025577)
Odgovori   +    2
na brdu imamo postajo prometne policije, ki pokriva vecinoma AC in magistrale. guzve na cesti zaradi motenih svabov, ki rinejo v (vsako leto za par posto povecane) hrvaske turisticne kapacitete in zaradi umikanja ljudi od njihovega delovnega okolja v spalna naselja (lokacijska centralizacija zaposlitev) so dejavniki, ki jih policija ne bo resevala.
FIN-467473 sporočil: 2.686
[#3025628] 18.08.23 15:44
Odgovori   +    1
V kolikor spremljam promet na avtocestah se še nikoli ni dogajalo da vozniki običajno vozijo okoli 130 Km na uro,včasih je bilo vsaj 30% voznikov kateri so peljali hitreje,danes MaX 2 %.Žal pri današnjih kaznih tega ni več,razen za tiste,ker vozijo 80-.Pa jih noben ne kaznuje zaradi oviranja prometa.
primvla sporočil: 1.067
[#3025638] 18.08.23 16:51 · odgovor na: FIN-467473 (#3025628)
Odgovori   +    0
...po levem pasu.

Strani: 1