3 ure
Na največjem izvoznem dogodku v Sloveniji bomo rešili tris izvoznih ugank
3 ure
Kako slovenske banke zaostajajo pri ključnih digitalnih storitvah 1
3 ure
Kako ravnati z denarjem v času upadajočih obrestnih mer
8 ur
Iz DZ: predlog zakona o obdavčitvi kriptovalut primeren za nadaljnjo obravnavo, zakon o medijih sprejet
10 ur
Volkswagnov menedžer pojasnjuje: zakaj bo novi t-roc dražji od prejšnjega 1
10 ur
Najbolj brani članki danes
14 ur
Ši in Putin bosta živela 150 let, računata na presaditve organov 10
14 ur
Dolenc na zasedanju sveta ECB prihodnji teden ne pričakuje spremembe obrestnih mer
14 ur
Jutri zaslišanje S. Mirana za Fed 1
14 ur
Delnica Krke gre proti 210 evrom. Kje delnico vidijo analitiki?
15 ur
Nova obveznost: bodo elektronska plačila morale sprejemati tudi branjevke? 8
16 ur
Kako je digitalna enciklopedija rastlin postala podlaga za digitalizacijo celotne B2B-prodaje
17 ur
Koledar vinskih dogodkov 2025: Najboljša vinska doživetja
17 ur
Prihaja KC za čipe in polprevodniške tehnologije Čip.si. To so cilji.
17 ur
Pujske bodo lahko tudi v prihodnje kastrirali rejci
17 ur
Sodišče EU pritrdilo zadnjemu dogovoru med EU in ZDA o prenosu podatkov
17 ur
Nemška avtomobilska industrija nekoliko bolj optimistična
17 ur
Avgusta na zavodu malenkost več brezposelnih kot julija
17 ur
Ukrepi Avstrije proti krizi in inflaciji. V Sloveniji smo srečni 1
18 ur
POP tv: Karner za gradnjo soseske na Viču izdal obveznice, pomaga mu ljubljanski podžupan Koritnik 6

Strani: 1

FIN-544124 sporočil: 4.849
[#3024652] 01.08.23 18:35
Odgovori   +    0
Kdor bo hotel preživeti se bo moral povezovati s Kitajci
Froc sporočil: 2.033
[#3024662] 02.08.23 07:51
Odgovori   +    0
"Vodstvo znamke je namreč mnenja, da je tovrsten pristop idealen za trg, ki še ni povsem pripravljen na elektrifikacijo."

Drži. Praktično so to vsi trgi razen Norveškega in Švedskega, ki imajo dovolj lastne proizvedene vodne energije za skoraj ves trg. Nihče drug nima dovolj električne energije in omrežja za kaj več kot 20% trga, ali pa niti toliko ne. In proizvodnje v kratkem času ni moč bistveno povečati, šlo bo v desetletje in še kakšno zraven.
comteo sporočil: 683
[#3024733] 03.08.23 12:59 · odgovor na: Froc (#3024662)
Odgovori   +    1
[Froc]
"Vodstvo znamke je namreč mnenja, da je tovrsten pristop idealen za trg, ki še ni povsem pripravljen na elektrifikacijo."

Drži. Praktično so to vsi trgi razen Norveškega in Švedskega, ki imajo dovolj lastne proizvedene vodne energije za skoraj ves trg. Nihče drug nima dovolj električne energije in omrežja za kaj več kot 20% trga, ali pa niti toliko ne. In proizvodnje v kratkem času ni moč bistveno povečati, šlo bo v desetletje in še kakšno zraven.

Bedarije? Čemu?

1 milijon avtomobilov (90% slovenskega parka) 09 povprečnih 37 km dnevno = 6 GWh energije dnevno.
Tipičen nočni presežek energije 8 GWh (zaradi tega se izklapljajo najcenejše elektrarne - hidro, ker nimamo kam z nočno energijo in so cene pogosto negativne).

DAnes imamo dovolj energije za zamenjati CELOTNI vozni park osebnih avtomobilov. Le motivacija (ki delno že obstaja) mora biti, da se polni čez noč.

KAj obtstaja od te motivacije:
1. TEsla - polnjenje na superchargerjih čez noč brezplačno
2. nižja cena energije čez noč
3. nižja cena omrežnine čez noč (ker je omrežje zelo malo obremenjeno)
4. nova shema zaračunavanja omrežnine, ki pretpostavlja 10 krat razliko med cenami od 24-04 in recimo 06- 09 zjutraj.

Razumete?

In omrežje je dovolj zmogljivo za milijon avtov in energije imamo preveč.
Problem je edino čas uporabe. V pikih je vse obremenjeno. PIKE se da lepo reševati s cenami Na tem se že lepo dela.

Strani: 1