56 min
Najbolj brani članki danes
56 min
Lexus LM – razkošje zasebnega letala na štirih kolesih
2 uri
Bogata jesenska bera novih tablic
2 uri
Momoko Seto: Največja lepota se skriva v kompleksnosti vsega, kar nas obkroža
3 ure
Skrivnost srečnega življenja v Mehiki
4 ure
Kandidat za guvernerja Feda Miran: Trump ima pravico do svojega mnenja o obrestnih merah
4 ure
Kastracija
4 ure
Bosta nekdanja šefa Adrie Airways v stečajno maso plačala skoraj pol milijona evrov?
5 ur
Necenzurirano: gredo slovenske borzne družbe v spopad za lastništvo Ljubljanske borze?
5 ur
Prvi mož UniCredita: do konca leta ciljamo na 30-odstotni delež v Commerzbank
5 ur
Berlusconijev MFE pridobil nadzor nad nemškim ProSieben
6 ur
Preslišano opozorilo z Bleda je težava za Goloba: dvojna uporaba za krepitev obrambe ni samoumevna 2
6 ur
Prosche in Sartorius bosta ta mesec izpadla iz nemškega indeksa DAX
6 ur
Investitor o načrtovanih 170 stanovanjih na Brdu: graditi bi lahko začeli prihodnje leto 1
7 ur
Nemčija je prva v Evropi pri dodajanju novih vetrnih elektrarn
7 ur
Turčija gradi del nove svilne poti: železniški koridor do Azerbajdžana za 2,4 milijarde evov 3
7 ur
Bruselj obljublja: nova skupna kmetijska politika bo enostavnejša, kmetje bodo lažje prišli do denarja
8 ur
Trump gre zaradi carin na ameriško vrhovno sodišče
9 ur
Dražba hiše na Dovjem še tretjič uspela. Kdo je kupec in ali bo tokrat plačal kupnino?
9 ur
Nemška vlada pripravlja milijardne subvencije za znižanje omrežnin, nižji bodo tudi davki na elektriko 1

Strani: 1

FIN-544124 sporočil: 4.852
[#3025577] 17.08.23 23:35
Odgovori   +    10
Vseeno je, če imamo AC policijo prometno, ali navadno, kakorkoli se že imenuje.

Bistvo je, da delajo tam in tisto, kar se jim ukaže.

Šefi naredijo načrt dela in od šefov je odvisno kam pošljejo patrulje.

Seveda pa je že zelo dolgo znano, da v Sloveniji ni bistvena varnost prometa ampak je pomembno, koliko se pokasira denarja.

Delo na normo.

Zato je bistveno lažje in finančno učinkovito, ko se dopoldan nekje v mestu en skrije nekje v civilnem vozilu in opazuje varnosti pas in telefon.

Nekaj sto metrov naprej so inkasanti, ki delijo položnice.

Do malice imajo normo narejeno.

S prevažanjem po AC nikoli toliko ne pokasirajo in še velike probleme imajo z varnim zaustavljanjem prekrškarja.
0730ULtra3 sporočil: 1.602
[#3025589] 18.08.23 07:43
Odgovori   +    3
Očitno bi Slovenija potrebovala avtocestno polici... aja, saj res.
slovenecnb1 sporočil: 6.347
[#3025591] 18.08.23 07:59
Odgovori   +    2
Glede na to da 12 ur vse stoji picaje rabimo za organizacijo pretočnosti in ko greš na ižanki prej po odstavnem pasu te pa čaka in kasira namesto da bi tam sproščal promet
primvla sporočil: 1.067
[#3025595] 18.08.23 08:46 · odgovor na: FIN-544124 (#3025577)
Odgovori   +    2
na brdu imamo postajo prometne policije, ki pokriva vecinoma AC in magistrale. guzve na cesti zaradi motenih svabov, ki rinejo v (vsako leto za par posto povecane) hrvaske turisticne kapacitete in zaradi umikanja ljudi od njihovega delovnega okolja v spalna naselja (lokacijska centralizacija zaposlitev) so dejavniki, ki jih policija ne bo resevala.
FIN-467473 sporočil: 2.686
[#3025628] 18.08.23 15:44
Odgovori   +    1
V kolikor spremljam promet na avtocestah se še nikoli ni dogajalo da vozniki običajno vozijo okoli 130 Km na uro,včasih je bilo vsaj 30% voznikov kateri so peljali hitreje,danes MaX 2 %.Žal pri današnjih kaznih tega ni več,razen za tiste,ker vozijo 80-.Pa jih noben ne kaznuje zaradi oviranja prometa.
primvla sporočil: 1.067
[#3025638] 18.08.23 16:51 · odgovor na: FIN-467473 (#3025628)
Odgovori   +    0
...po levem pasu.

Strani: 1