57 min
Najbolj brani članki danes
57 min
Lexus LM – razkošje zasebnega letala na štirih kolesih
2 uri
Bogata jesenska bera novih tablic
2 uri
Momoko Seto: Največja lepota se skriva v kompleksnosti vsega, kar nas obkroža
3 ure
Skrivnost srečnega življenja v Mehiki
4 ure
Kandidat za guvernerja Feda Miran: Trump ima pravico do svojega mnenja o obrestnih merah
4 ure
Kastracija
4 ure
Bosta nekdanja šefa Adrie Airways v stečajno maso plačala skoraj pol milijona evrov?
5 ur
Necenzurirano: gredo slovenske borzne družbe v spopad za lastništvo Ljubljanske borze?
5 ur
Prvi mož UniCredita: do konca leta ciljamo na 30-odstotni delež v Commerzbank
6 ur
Berlusconijev MFE pridobil nadzor nad nemškim ProSieben
6 ur
Preslišano opozorilo z Bleda je težava za Goloba: dvojna uporaba za krepitev obrambe ni samoumevna 2
6 ur
Prosche in Sartorius bosta ta mesec izpadla iz nemškega indeksa DAX
6 ur
Investitor o načrtovanih 170 stanovanjih na Brdu: graditi bi lahko začeli prihodnje leto 1
7 ur
Nemčija je prva v Evropi pri dodajanju novih vetrnih elektrarn
7 ur
Turčija gradi del nove svilne poti: železniški koridor do Azerbajdžana za 2,4 milijarde evov 3
7 ur
Bruselj obljublja: nova skupna kmetijska politika bo enostavnejša, kmetje bodo lažje prišli do denarja
8 ur
Trump gre zaradi carin na ameriško vrhovno sodišče
9 ur
Dražba hiše na Dovjem še tretjič uspela. Kdo je kupec in ali bo tokrat plačal kupnino?
9 ur
Nemška vlada pripravlja milijardne subvencije za znižanje omrežnin, nižji bodo tudi davki na elektriko 1

Strani: 1

FIN-544124 sporočil: 4.852
[#3024652] 01.08.23 18:35
Odgovori   +    0
Kdor bo hotel preživeti se bo moral povezovati s Kitajci
Froc sporočil: 2.033
[#3024662] 02.08.23 07:51
Odgovori   +    0
"Vodstvo znamke je namreč mnenja, da je tovrsten pristop idealen za trg, ki še ni povsem pripravljen na elektrifikacijo."

Drži. Praktično so to vsi trgi razen Norveškega in Švedskega, ki imajo dovolj lastne proizvedene vodne energije za skoraj ves trg. Nihče drug nima dovolj električne energije in omrežja za kaj več kot 20% trga, ali pa niti toliko ne. In proizvodnje v kratkem času ni moč bistveno povečati, šlo bo v desetletje in še kakšno zraven.
comteo sporočil: 683
[#3024733] 03.08.23 12:59 · odgovor na: Froc (#3024662)
Odgovori   +    1
[Froc]
"Vodstvo znamke je namreč mnenja, da je tovrsten pristop idealen za trg, ki še ni povsem pripravljen na elektrifikacijo."

Drži. Praktično so to vsi trgi razen Norveškega in Švedskega, ki imajo dovolj lastne proizvedene vodne energije za skoraj ves trg. Nihče drug nima dovolj električne energije in omrežja za kaj več kot 20% trga, ali pa niti toliko ne. In proizvodnje v kratkem času ni moč bistveno povečati, šlo bo v desetletje in še kakšno zraven.

Bedarije? Čemu?

1 milijon avtomobilov (90% slovenskega parka) 09 povprečnih 37 km dnevno = 6 GWh energije dnevno.
Tipičen nočni presežek energije 8 GWh (zaradi tega se izklapljajo najcenejše elektrarne - hidro, ker nimamo kam z nočno energijo in so cene pogosto negativne).

DAnes imamo dovolj energije za zamenjati CELOTNI vozni park osebnih avtomobilov. Le motivacija (ki delno že obstaja) mora biti, da se polni čez noč.

KAj obtstaja od te motivacije:
1. TEsla - polnjenje na superchargerjih čez noč brezplačno
2. nižja cena energije čez noč
3. nižja cena omrežnine čez noč (ker je omrežje zelo malo obremenjeno)
4. nova shema zaračunavanja omrežnine, ki pretpostavlja 10 krat razliko med cenami od 24-04 in recimo 06- 09 zjutraj.

Razumete?

In omrežje je dovolj zmogljivo za milijon avtov in energije imamo preveč.
Problem je edino čas uporabe. V pikih je vse obremenjeno. PIKE se da lepo reševati s cenami Na tem se že lepo dela.

Strani: 1