44 min
Novi pritiski proti Eu zaradi prekomernih izpustov CO2
51 min
Klemen Butala, Comark: pri transportu fermentorjev iz Pivovarne Union je sodeloval vsak izmed naših zaposlenih
1 ura
Poročilo tretjega četrtletja: najnovejši podatki z ljubljanskega trga nepremičnin
2 uri
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
2 uri
Merklova je socialistična babica, ki vozi jaguarja 1
2 uri
ESG v Slovenskih železnicah
3 ure
Decembra slovenska gospodarska klima rahlo navzgor, kazalnik ostaja negativen
3 ure
Najemniki, pozor: zahteva za plačilo dolgoročne najemnine prek Bookinga je lahko prevara
3 ure
Kmetijsko ministrstvo namenja 238 tisoč evrov za spodbujanje sodelovanja v shemah kakovosti
3 ure
Suše so vse pogostejše, mi pa cincamo tudi pri namakanju kmetijskih površin. Kako to spremeniti?
4 ure
Brez vlaganj v digitalno preobrazbo so tržni deleži podjetij ogroženi
4 ure
V gostinstvu in turizmu z novim letom višje plače
4 ure
Španska vlada s sindikati dosegla dogovor o skrajšanem delovnem tednu
5 ur
Vlada danes o izhodiščih za davek na nepremičnine 8
5 ur
Za Volkswagnove direktorje v prihodnjih letih nižje plače
5 ur
Za naložbene projekte podjetij iz premogovnih regij po novem na voljo 83 milijonov evrov
6 ur
Nissan in Honda naj bi čez pol leta končala dogovore o združitvi
6 ur
Kolumna o vinu: Predpraznično o peninah
7 ur
Scania: Pogonskih tehnologij prihodnosti je več, preizkušamo jih skupaj s kupci
11 ur
Tako poslovanje za 2025 napovedujejo slovenska borzna podjetja

Strani: 1

FIN-544124 sporočil: 3.683
[#3024652] 01.08.23 18:35
Odgovori   +    0
Kdor bo hotel preživeti se bo moral povezovati s Kitajci
Froc sporočil: 2.033
[#3024662] 02.08.23 07:51
Odgovori   +    0
"Vodstvo znamke je namreč mnenja, da je tovrsten pristop idealen za trg, ki še ni povsem pripravljen na elektrifikacijo."

Drži. Praktično so to vsi trgi razen Norveškega in Švedskega, ki imajo dovolj lastne proizvedene vodne energije za skoraj ves trg. Nihče drug nima dovolj električne energije in omrežja za kaj več kot 20% trga, ali pa niti toliko ne. In proizvodnje v kratkem času ni moč bistveno povečati, šlo bo v desetletje in še kakšno zraven.
comteo sporočil: 664
[#3024733] 03.08.23 12:59 · odgovor na: Froc (#3024662)
Odgovori   +    1
[Froc]
"Vodstvo znamke je namreč mnenja, da je tovrsten pristop idealen za trg, ki še ni povsem pripravljen na elektrifikacijo."

Drži. Praktično so to vsi trgi razen Norveškega in Švedskega, ki imajo dovolj lastne proizvedene vodne energije za skoraj ves trg. Nihče drug nima dovolj električne energije in omrežja za kaj več kot 20% trga, ali pa niti toliko ne. In proizvodnje v kratkem času ni moč bistveno povečati, šlo bo v desetletje in še kakšno zraven.

Bedarije? Čemu?

1 milijon avtomobilov (90% slovenskega parka) 09 povprečnih 37 km dnevno = 6 GWh energije dnevno.
Tipičen nočni presežek energije 8 GWh (zaradi tega se izklapljajo najcenejše elektrarne - hidro, ker nimamo kam z nočno energijo in so cene pogosto negativne).

DAnes imamo dovolj energije za zamenjati CELOTNI vozni park osebnih avtomobilov. Le motivacija (ki delno že obstaja) mora biti, da se polni čez noč.

KAj obtstaja od te motivacije:
1. TEsla - polnjenje na superchargerjih čez noč brezplačno
2. nižja cena energije čez noč
3. nižja cena omrežnine čez noč (ker je omrežje zelo malo obremenjeno)
4. nova shema zaračunavanja omrežnine, ki pretpostavlja 10 krat razliko med cenami od 24-04 in recimo 06- 09 zjutraj.

Razumete?

In omrežje je dovolj zmogljivo za milijon avtov in energije imamo preveč.
Problem je edino čas uporabe. V pikih je vse obremenjeno. PIKE se da lepo reševati s cenami Na tem se že lepo dela.

Strani: 1