8 min
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
8 min
Merklova je socialistična babica, ki vozi jaguarja
8 min
ESG v Slovenskih železnicah
1 ura
Decembra slovenska gospodarska klima rahlo navzgor, kazalnik ostaja negativen
1 ura
Najemniki, pozor: zahteva za plačilo dolgoročne najemnine prek Bookinga je lahko prevara
1 ura
Kmetijsko ministrstvo namenja 238 tisoč evrov za spodbujanje sodelovanja v shemah kakovosti
2 uri
Suše so vse pogostejše, mi pa cincamo tudi pri namakanju kmetijskih površin. Kako to spremeniti?
2 uri
Brez vlaganj v digitalno preobrazbo so tržni deleži podjetij ogroženi
2 uri
V gostinstvu in turizmu z novim letom višje plače
2 uri
Španska vlada s sindikati dosegla dogovor o skrajšanem delovnem tednu
3 ure
Vlada danes o izhodiščih za davek na nepremičnine 5
3 ure
Za Volkswagnove direktorje v prihodnjih letih nižje plače
3 ure
Za naložbene projekte podjetij iz premogovnih regij po novem na voljo 83 milijonov evrov
4 ure
Nissan in Honda naj bi čez pol leta končala dogovore o združitvi
4 ure
Kolumna o vinu: Predpraznično o peninah
5 ur
Scania: Pogonskih tehnologij prihodnosti je več, preizkušamo jih skupaj s kupci
9 ur
Tako poslovanje za 2025 napovedujejo slovenska borzna podjetja
9 ur
Kako SID banka pomaga pri dvigu konkurenčnosti in kakšne načrte ima z novim podjetjem
15 ur
Kranjski model bo evropskim mestom pomagal uvajati pametne rešitve za trajnostni razvoj 2
16 ur
Test: citroën berlingo van 100 - delovno sredstvo, ki ga bo računovodja z veseljem odobril 2

Strani: 1

FIN-544124 sporočil: 3.683
[#3025577] 17.08.23 23:35
Odgovori   +    10
Vseeno je, če imamo AC policijo prometno, ali navadno, kakorkoli se že imenuje.

Bistvo je, da delajo tam in tisto, kar se jim ukaže.

Šefi naredijo načrt dela in od šefov je odvisno kam pošljejo patrulje.

Seveda pa je že zelo dolgo znano, da v Sloveniji ni bistvena varnost prometa ampak je pomembno, koliko se pokasira denarja.

Delo na normo.

Zato je bistveno lažje in finančno učinkovito, ko se dopoldan nekje v mestu en skrije nekje v civilnem vozilu in opazuje varnosti pas in telefon.

Nekaj sto metrov naprej so inkasanti, ki delijo položnice.

Do malice imajo normo narejeno.

S prevažanjem po AC nikoli toliko ne pokasirajo in še velike probleme imajo z varnim zaustavljanjem prekrškarja.
0730ULtra3 sporočil: 1.537
[#3025589] 18.08.23 07:43
Odgovori   +    3
Očitno bi Slovenija potrebovala avtocestno polici... aja, saj res.
slovenecnb1 sporočil: 6.086
[#3025591] 18.08.23 07:59
Odgovori   +    2
Glede na to da 12 ur vse stoji picaje rabimo za organizacijo pretočnosti in ko greš na ižanki prej po odstavnem pasu te pa čaka in kasira namesto da bi tam sproščal promet
primvla sporočil: 856
[#3025595] 18.08.23 08:46 · odgovor na: FIN-544124 (#3025577)
Odgovori   +    2
na brdu imamo postajo prometne policije, ki pokriva vecinoma AC in magistrale. guzve na cesti zaradi motenih svabov, ki rinejo v (vsako leto za par posto povecane) hrvaske turisticne kapacitete in zaradi umikanja ljudi od njihovega delovnega okolja v spalna naselja (lokacijska centralizacija zaposlitev) so dejavniki, ki jih policija ne bo resevala.
FIN-467473 sporočil: 2.524
[#3025628] 18.08.23 15:44
Odgovori   +    1
V kolikor spremljam promet na avtocestah se še nikoli ni dogajalo da vozniki običajno vozijo okoli 130 Km na uro,včasih je bilo vsaj 30% voznikov kateri so peljali hitreje,danes MaX 2 %.Žal pri današnjih kaznih tega ni več,razen za tiste,ker vozijo 80-.Pa jih noben ne kaznuje zaradi oviranja prometa.
primvla sporočil: 856
[#3025638] 18.08.23 16:51 · odgovor na: FIN-467473 (#3025628)
Odgovori   +    0
...po levem pasu.

Strani: 1