34 min
Prosche in Sartorius bosta ta mesec izpadla iz nemškega indeksa DAX
37 min
Investitor o načrtovanih 170 stanovanjih na Brdu: graditi bi lahko začeli prihodnje leto 1
57 min
Nemčija je prva v Evropi pri dodajanju novih vetrnih elektrarn
1 ura
Turčija gradi del nove svilne poti: železniški koridor do Azerbajdžana za 2,4 milijarde evov 2
2 uri
Bruselj obljublja: Nova skupna kmetijska politika bo enostavnejša, kmetje bodo lažje prišli do denarja
2 uri
Trump gre zaradi carin na ameriško vrhovno sodišče
3 ure
Dražba hiše na Dovjem še tretjič uspela. Kdo je kupec in ali bo tokrat plačal kupnino?
3 ure
Nemška vlada pripravlja milijardne subvencije za znižanje omrežnin, nižji bodo tudi davki na elektriko
3 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
4 ure
Ifo znižal napoved rasti nemškega BDP
5 ur
Merkur Otroci: prenovljeno nezgodno zavarovanje za brezskrbno otroštvo (Oglas)
5 ur
Nov luksuzen nakup Jankovićevega Jana Beca: penthouse v Schellenburgu 4
7 ur
Vino tedna: X-blanc 2022, M-enostavno dobra vina
7 ur
Regulacija svetlobe – prilagodite si dan po svojih željah (Oglas)
8 ur
[E-knjiga] Kje imajo najvišje plače?
12 ur
Na največjem izvoznem dogodku v Sloveniji bomo rešili tris izvoznih ugank
12 ur
Kako slovenske banke zaostajajo pri ključnih digitalnih storitvah 1
12 ur
Kako ravnati z denarjem v času upadajočih obrestnih mer 2
18 ur
Iz DZ: predlog zakona o obdavčitvi kriptovalut primeren za nadaljnjo obravnavo, zakon o medijih sprejet
19 ur
Volkswagnov menedžer pojasnjuje: zakaj bo novi t-roc dražji od prejšnjega 5

Strani: 1

FIN-544124 sporočil: 4.849
[#3024652] 01.08.23 18:35
Odgovori   +    0
Kdor bo hotel preživeti se bo moral povezovati s Kitajci
Froc sporočil: 2.033
[#3024662] 02.08.23 07:51
Odgovori   +    0
"Vodstvo znamke je namreč mnenja, da je tovrsten pristop idealen za trg, ki še ni povsem pripravljen na elektrifikacijo."

Drži. Praktično so to vsi trgi razen Norveškega in Švedskega, ki imajo dovolj lastne proizvedene vodne energije za skoraj ves trg. Nihče drug nima dovolj električne energije in omrežja za kaj več kot 20% trga, ali pa niti toliko ne. In proizvodnje v kratkem času ni moč bistveno povečati, šlo bo v desetletje in še kakšno zraven.
comteo sporočil: 683
[#3024733] 03.08.23 12:59 · odgovor na: Froc (#3024662)
Odgovori   +    1
[Froc]
"Vodstvo znamke je namreč mnenja, da je tovrsten pristop idealen za trg, ki še ni povsem pripravljen na elektrifikacijo."

Drži. Praktično so to vsi trgi razen Norveškega in Švedskega, ki imajo dovolj lastne proizvedene vodne energije za skoraj ves trg. Nihče drug nima dovolj električne energije in omrežja za kaj več kot 20% trga, ali pa niti toliko ne. In proizvodnje v kratkem času ni moč bistveno povečati, šlo bo v desetletje in še kakšno zraven.

Bedarije? Čemu?

1 milijon avtomobilov (90% slovenskega parka) 09 povprečnih 37 km dnevno = 6 GWh energije dnevno.
Tipičen nočni presežek energije 8 GWh (zaradi tega se izklapljajo najcenejše elektrarne - hidro, ker nimamo kam z nočno energijo in so cene pogosto negativne).

DAnes imamo dovolj energije za zamenjati CELOTNI vozni park osebnih avtomobilov. Le motivacija (ki delno že obstaja) mora biti, da se polni čez noč.

KAj obtstaja od te motivacije:
1. TEsla - polnjenje na superchargerjih čez noč brezplačno
2. nižja cena energije čez noč
3. nižja cena omrežnine čez noč (ker je omrežje zelo malo obremenjeno)
4. nova shema zaračunavanja omrežnine, ki pretpostavlja 10 krat razliko med cenami od 24-04 in recimo 06- 09 zjutraj.

Razumete?

In omrežje je dovolj zmogljivo za milijon avtov in energije imamo preveč.
Problem je edino čas uporabe. V pikih je vse obremenjeno. PIKE se da lepo reševati s cenami Na tem se že lepo dela.

Strani: 1