3 ure
(FOTOREPORTAŽA) Kako do 15 odstotkov boljše izkoriščenosti strojev
3 ure
Janša in Golob vse bliže. Obadva s Plenkovićem za borzo po Orbanu
3 ure
Plače 2025: takšne so plače v 140 poklicih
4 ure
Slovensko znanje, ki energijo spreminja v konkurenčno prednost in podjetjem prinaša več kot tretjino nižje stroške ogrevanja in hlajenja (Oglas)
8 ur
Tiho slovo legende - iz tovarne v Saarlouisu je zapeljal zadnji ford focus 4
9 ur
Izid referenduma: zakon o pomoči pri prostovoljnem končanju življenja zavrnjen 5
9 ur
INTERNETVJU Kaj ponuja poljski delniški trg: priložnosti v obrambi in medtechu
10 ur
Najbolj brani članki danes
15 ur
Reuters: Trumpov urad za vladno učinkovitost ne obstaja več 2
17 ur
Bloomberg: Evropske države pripravile svoj načrt za mir v Ukrajini 11
18 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
18 ur
V Sloveniji je 700 poslovnih con, država pripravlja teren za 'parke nove generacije'
18 ur
Musk: najnovejša različica Teslinega čipa je tik pred proizvodnjo, začenjamo z razvojem nove
18 ur
Kitajci imajo novega aduta, električni SUV leapmotor A10
19 ur
V Republiki Srbski volijo novega predsednika 2
20 ur
Subvencije za e-avte: v petih dneh fizične osebe zaprosile za dva miljona evrov
22 ur
Trump naredil korak nazaj, načrt za Ukrajino ni zadnja ponudba 6
23 ur
»UI profesor« Ioannis Athanasiadis: Tudi kmetje imajo lahko svoj netflix
24 ur
Volkovi z Wall Streeta: 20% portfelja imejte v denarju. Zlato se je obdržalo, je bitcoin že na dnu?
1 dan
Najbolj brani članki danes

Strani: 1

FIN-544124 sporočil: 5.357
[#3024652] 01.08.23 18:35
Odgovori   +    0
Kdor bo hotel preživeti se bo moral povezovati s Kitajci
Froc sporočil: 2.033
[#3024662] 02.08.23 07:51
Odgovori   +    0
"Vodstvo znamke je namreč mnenja, da je tovrsten pristop idealen za trg, ki še ni povsem pripravljen na elektrifikacijo."

Drži. Praktično so to vsi trgi razen Norveškega in Švedskega, ki imajo dovolj lastne proizvedene vodne energije za skoraj ves trg. Nihče drug nima dovolj električne energije in omrežja za kaj več kot 20% trga, ali pa niti toliko ne. In proizvodnje v kratkem času ni moč bistveno povečati, šlo bo v desetletje in še kakšno zraven.
comteo sporočil: 695
[#3024733] 03.08.23 12:59 · odgovor na: Froc (#3024662)
Odgovori   +    1
[Froc]
"Vodstvo znamke je namreč mnenja, da je tovrsten pristop idealen za trg, ki še ni povsem pripravljen na elektrifikacijo."

Drži. Praktično so to vsi trgi razen Norveškega in Švedskega, ki imajo dovolj lastne proizvedene vodne energije za skoraj ves trg. Nihče drug nima dovolj električne energije in omrežja za kaj več kot 20% trga, ali pa niti toliko ne. In proizvodnje v kratkem času ni moč bistveno povečati, šlo bo v desetletje in še kakšno zraven.

Bedarije? Čemu?

1 milijon avtomobilov (90% slovenskega parka) 09 povprečnih 37 km dnevno = 6 GWh energije dnevno.
Tipičen nočni presežek energije 8 GWh (zaradi tega se izklapljajo najcenejše elektrarne - hidro, ker nimamo kam z nočno energijo in so cene pogosto negativne).

DAnes imamo dovolj energije za zamenjati CELOTNI vozni park osebnih avtomobilov. Le motivacija (ki delno že obstaja) mora biti, da se polni čez noč.

KAj obtstaja od te motivacije:
1. TEsla - polnjenje na superchargerjih čez noč brezplačno
2. nižja cena energije čez noč
3. nižja cena omrežnine čez noč (ker je omrežje zelo malo obremenjeno)
4. nova shema zaračunavanja omrežnine, ki pretpostavlja 10 krat razliko med cenami od 24-04 in recimo 06- 09 zjutraj.

Razumete?

In omrežje je dovolj zmogljivo za milijon avtov in energije imamo preveč.
Problem je edino čas uporabe. V pikih je vse obremenjeno. PIKE se da lepo reševati s cenami Na tem se že lepo dela.

Strani: 1