Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Zelena proizvodnja potiska avtodobavitelje v kot
Strani: 1
sporočil: 2.621
Nobena proizvodnja katera temelji na porabi energentov in surovin
ni in nikoli ne bo zelena.Tudi bio in eko kmetovanje je všteto v to
kategorijo.
sporočil: 2.033
Treba se bo znebiti zelene agende kot vodilnega pogoja in preiti na
realne osnove z enakim upoštevanjem vseh ostalih parametrov. Po
pameti skratka.
sporočil: 533
Čez cca 10 let bo EU zgledala kot Kuba, polna starih dizlov, ki jih
bomo krpali, dokler bo pločevina še skupaj držala. E avti so
predragi, s kupom težav, ki jih prinašajo za infrastrkturo, požarno
varnost, dometom, reciklažo, itd... Da ne omenjamo, koliko surovin
in energije je potrebnih za njihovo izdelavo. In poglejte si polja
pridobivanja litija v Chilu. Vso svinjarijo naredimo tam, da imamo
doma občutek, kako smo eko.
sporočil: 76
To postaja že prava norost. Odkar si prizadevamo za zelene
avtomobile, se je poraba bncina povečala za 25%. In vse to ima nek
drug razlog. Bolj kot se gremo zeleno, večje in težji avti so na
cesti - notri niso pa nič večji. Polo je po novem T-roc in tehta
pol več in več porabi in je treba več materialov, energije itd. za
izdelavo. Vse od T-roca do ogromnih križark, ki jih videvamo na
cesti in v katerih se po eden vozijo v službo. Edini razred, ki ga
je zelena preobrazba odnesla je mini razred - ostal je le UP in
fičo, ki sta po mojem res edina zelena avta.
Ker se kupci obnašajo tako, kot se, bi bilo treba sistem zavarovanja, cestnin in davkov pri avtih spremeniti. DMV bi se plačeval progresivno na težo in porabo avta. Cestnina bi namesto kubikov obravnavala dolžino in težo avta, zavarovanje pa bi upoštevalo kombinacijo konjev in teže, saj se dejansko škoda napram tretji osebi povečuje z močjo in težo vozila.
DMV bi moral biti pozitiven in negativen. Super lahka in ekonomična vozila bi morala dobiti denar nazaj.
Ob vsem tem bi se ogromno prihranilo, če se folk nebi vozil v službo z avti. Jaz se 90% vozim z mopedom - tudi pozimi (9 km v eno smer). Neverjetno je že samo to, koliko prihranim jaz - pa še čisto zeleno je.
Odveč je omeniti, da je skupaj z zelenimi prizadevanji propadel tudi tomos, sedanji edini proizvajalec mopedov TORI AH Ćrešnik, pa se trenutno bori z zelenimi predpisi, ki zahtevajo, da se v 50 kubični moped z porabo 1,5l na 100/km, vgradi tudi sistem za e-vbrizg goriva, česar pa cena mopeda nebi prenesla.
Toliko o zelenih prizadevanjih...
Ker se kupci obnašajo tako, kot se, bi bilo treba sistem zavarovanja, cestnin in davkov pri avtih spremeniti. DMV bi se plačeval progresivno na težo in porabo avta. Cestnina bi namesto kubikov obravnavala dolžino in težo avta, zavarovanje pa bi upoštevalo kombinacijo konjev in teže, saj se dejansko škoda napram tretji osebi povečuje z močjo in težo vozila.
DMV bi moral biti pozitiven in negativen. Super lahka in ekonomična vozila bi morala dobiti denar nazaj.
Ob vsem tem bi se ogromno prihranilo, če se folk nebi vozil v službo z avti. Jaz se 90% vozim z mopedom - tudi pozimi (9 km v eno smer). Neverjetno je že samo to, koliko prihranim jaz - pa še čisto zeleno je.
Odveč je omeniti, da je skupaj z zelenimi prizadevanji propadel tudi tomos, sedanji edini proizvajalec mopedov TORI AH Ćrešnik, pa se trenutno bori z zelenimi predpisi, ki zahtevajo, da se v 50 kubični moped z porabo 1,5l na 100/km, vgradi tudi sistem za e-vbrizg goriva, česar pa cena mopeda nebi prenesla.
Toliko o zelenih prizadevanjih...
sporočil: 126
Cela Evropa je lahko zelena pa se na podnebju ne bo poznalo nic.
Dokler kitajci americani ne bojo zeleni nima veze afrika se pride
na vrsto z ogljikom so se dalec od zelenega.
To da pa "zeleno" sploh ni niti blizu zelenega je pa se vecja svinjarija vse skupaj en velik nateg!
To da pa "zeleno" sploh ni niti blizu zelenega je pa se vecja svinjarija vse skupaj en velik nateg!
Strani: 1