Zasebnost

Strani: 1

0430ABAKU sporočil: 1.827
[#2862808] 19.08.20 20:40
Odgovori   +    0
Kje, za vraga, je Kia niro EV? Na nobenem seznamu je ni.
Sicer pa čudno, ker je cenovno in kaj dobiš za denar zelo konkurenčen avtomobil.
FIN-379669 sporočil: 8.085
[#2862817] 19.08.20 21:34
Odgovori   +    11
Nekaj se premika. (Država pa plačuje enormne subvencije... kar pomeni, da gre spet vse skupaj iz žepa vseh nas davkoplačevalcev. Zakaj pa ni BEV že v štartu brez subvenciij 25 jurjev? Kolikor ni, pomeni, da tle nekaj ne štima. Eco je samo krinka za slabo poslovno matematiko.)
ogo sporočil: 3.087
[#2862842] 20.08.20 08:19 · odgovor na: FIN-379669 (#2862817)
Odgovori   +    4
Da ne boste filozofirali. Prišlo je do padca cen EV, oz višjih popustov.
Davki na CO2 emisije, ki jih bodo morali plačevati proizvajalci vozil namreč prihajajo. En prodan EV omogoči prodajo kar nekaj ne-čistih dizlov, ne da bi moral proizvajalec plačevati dajatve.

Potem je tu še Tesla, ki postaja agresivnejša. Naslednje poletje bo v polni produkciji GigaFactory Berlin. In takrat bo napad na evropsko avto industrijo še hujši.
Do 2030 bodo električarji deplasirali fosilce ne več samo tehnološko, temveč tudi cenovno. Počasi tudi subvencij ne bo treba več talat.

Vmes bo pa treba glave ven iz peska in se na elektrifikacijo pripravit. Električna vtičnica na vsako parkirno mesto in hitre polnilnice na vsakih nekaj km.

Pa državno elektro mafijo bo treba spravit delat. Če ne bo potrebna korenita privatizacija in liberalizacija tudi na tem segmentu. Da ne bo situacija kot 25 let nazaj na telekom področju.
Nollem sporočil: 978
[#2862844] 20.08.20 08:33 · odgovor na: ogo (#2862842)
Odgovori   +    12
[ogo]
Da ne boste filozofirali. Prišlo je do padca cen EV, oz višjih popustov.
Davki na CO2 emisije, ki jih bodo morali plačevati proizvajalci vozil namreč prihajajo. En prodan EV omogoči prodajo kar nekaj ne-čistih dizlov, ne da bi moral proizvajalec plačevati dajatve.

Potem je tu še Tesla, ki postaja agresivnejša. Naslednje poletje bo v polni produkciji GigaFactory Berlin. In takrat bo napad na evropsko avto industrijo še hujši.
Do 2030 bodo električarji deplasirali fosilce ne več samo tehnološko, temveč tudi cenovno. Počasi tudi subvencij ne bo treba več talat.

Vmes bo pa treba glave ven iz peska in se na elektrifikacijo pripravit. Električna vtičnica na vsako parkirno mesto in hitre polnilnice na vsakih nekaj km.

Pa državno elektro mafijo bo treba spravit delat. Če ne bo potrebna korenita privatizacija in liberalizacija tudi na tem segmentu. Da ne bo situacija kot 25 let nazaj na telekom področju.
lahko si tudi prepričan, da bodo prej ali slej prišle trošarine na polnjenje EV - in takrat vožnja s takimi vozili ne bo več "zastonj", kot je sedaj
FIN-303511 sporočil: 403
[#2862871] 20.08.20 09:40
Odgovori   +    4
"Poleg tega morajo tri tisočake prispevati še proizvajalci avtomobilov"
Ni še konec fašizma, kot kaže.
FIN-379669 sporočil: 8.085
[#2862876] 20.08.20 09:58 · odgovor na: ogo (#2862842)
Odgovori   +    5
Namisliš si zgodbo o CO2 presežkih, ki da so povzročeni zaradi vozil (stara vozila povzročijo morda 20% tega svetovanega presežka, nova pa vedno manj, čeprav so batna)...

... država je na bencinske in dizlske avte služila mastne davke...

... nato pride BEV, ki je v osnovi iz proizvodnje in trgovine 100% dražji od bencinskega in dizlskega, in če želiš, da se prodaja, si država odtegne davke. Torej ima izgubo davkov.

Super matematika, ki jo bomo drago plačali. Še posebej, ko bo treba skozi višjo ceno elektrike vse te zapitke plačati.

Res je za ploskati temu napredku. Ki je btw zelo zelo drag in mi ga bomo vsi plačali...

... da bomo imeli za 1,2 % manj CO2 v svetovnem ozračju. Yep, great number.
0730ULtra3 sporočil: 1.492
[#2862879] 20.08.20 10:10 · odgovor na: ogo (#2862842)
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: 0730ULtra3 20.08.2020 10:11
Odlična novica. Kar vsi prešaltajte na baterije čim hitreje, jaz bom pa še naprej lepo vozil na dizel/bencin, in po vsej verjetnosti še po nižji ceni kot je sedaj. Pa še električni mrki me ne bodo plašili. Pa še "napolnil" bom avto 10x-15x hitreje kot električnega. Pa nikoli ne bom rabil skrbeti, ali bom moral čakati v dolgi koloni na pumpi za nafilat avto. Pa še z rezervo lahko vozim praktično dokler ni kazalec na nuli ;-)
anon-518732 sporočil: 934
[#2862881] 20.08.20 10:13 · odgovor na: 0730ULtra3 (#2862879)
Odgovori   +    1
[0730ULtra3]
Odlična novica. Kar vsi prešaltajte na baterije čim hitreje, jaz bom pa še naprej lepo vozil na dizel/bencin, in po vsej verjetnosti še po nižji ceni kot je sedaj. Pa še električni mrki me ne bodo plašili.
elektro idioti zahtevajo, da se na fosilce nabija stroške v obliki davkov, trošarin, cestnin itd. (in za elektro te dajatve oprosti) toliko časa, da bodo "ŽE BREZ SUBVENCIJ" (TM) konkurenčni fosilcem.
0430ABAKU sporočil: 1.827
[#2862885] 20.08.20 10:37 · odgovor na: Nollem (#2862844)
Odgovori   +    2
[Nollem]
lahko si tudi prepričan, da bodo prej ali slej prišle trošarine na polnjenje EV - in takrat vožnja s takimi vozili ne bo več "zastonj", kot je sedaj
Tole se je v manjši meri že začelo.
Pred pol leta je Ionity podražil polnjenje s 7,5€/polnjenje na 0,8€/kWh.
To pomeni, da celotno polnjenje zdaj stane okoli 50€, za kar dobiš 300-400 km vožnje.
V praksi to pomeni, da je zadeva ~2x dražja kot dizel.
ogo sporočil: 3.087
[#2862912] 20.08.20 11:37 · odgovor na: 0430ABAKU (#2862885)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: ogo 20.08.2020 11:39
[0430ABAKU]
> [Nollem]
> lahko si tudi prepričan, da bodo prej ali slej prišle trošarine na polnjenje EV - in takrat vožnja s takimi vozili ne bo več "zastonj", kot je sedaj

Tole se je v manjši meri že začelo.
Pred pol leta je Ionity podražil polnjenje s 7,5€/polnjenje na 0,8€/kWh.
To pomeni, da celotno polnjenje zdaj stane okoli 50€, za kar dobiš 300-400 km vožnje.
V praksi to pomeni, da je zadeva ~2x dražja kot dizel.
IONITY je v lasti clean diesel proizvajalcev.

Tesla ima super charging še vedno po 0,3 € na kWh ali pa tudi manj.
Če ne bodo proizvajalci clean dieselov naredili, bo pa Tesla in slednji podobne firme.

Bo pač isto kot z NOKIO. Nekateri bodo pač umrli v samomoru iz lastne zasede.

Ali se bodo prilagodili ali pa jih čez deset let preprosto več ne bo. Svet gre naprej.
Gregor1976 sporočil: 537
[#2863409] 22.08.20 17:53 · odgovor na: ogo (#2862842)
Odgovori   +    1
[ogo]
Da ne boste filozofirali. Prišlo je do padca cen EV, oz višjih popustov.
Davki na CO2 emisije, ki jih bodo morali plačevati proizvajalci vozil namreč prihajajo. En prodan EV omogoči prodajo kar nekaj ne-čistih dizlov, ne da bi moral proizvajalec plačevati dajatve.

Potem je tu še Tesla, ki postaja agresivnejša. Naslednje poletje bo v polni produkciji GigaFactory Berlin. In takrat bo napad na evropsko avto industrijo še hujši.
Do 2030 bodo električarji deplasirali fosilce ne več samo tehnološko, temveč tudi cenovno. Počasi tudi subvencij ne bo treba več talat.

Vmes bo pa treba glave ven iz peska in se na elektrifikacijo pripravit. Električna vtičnica na vsako parkirno mesto in hitre polnilnice na vsakih nekaj km.

Pa državno elektro mafijo bo treba spravit delat. Če ne bo potrebna korenita privatizacija in liberalizacija tudi na tem segmentu. Da ne bo situacija kot 25 let nazaj na telekom področju.
Vsa ta elektrika pa bo prišla iz oblakov, a ne?
Gregor1976 sporočil: 537
[#2863412] 22.08.20 18:00 · odgovor na: ogo (#2862912)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: Gregor1976 22.08.2020 18:04
[ogo]
> [0430ABAKU]
> > [Nollem]
> > lahko si tudi prepričan, da bodo prej ali slej prišle trošarine na polnjenje EV - in takrat vožnja s takimi vozili ne bo več "zastonj", kot je sedaj
>
> Tole se je v manjši meri že začelo.
> Pred pol leta je Ionity podražil polnjenje s 7,5€/polnjenje na 0,8€/kWh.
> To pomeni, da celotno polnjenje zdaj stane okoli 50€, za kar dobiš 300-400 km vožnje.
> V praksi to pomeni, da je zadeva ~2x dražja kot dizel.

IONITY je v lasti clean diesel proizvajalcev.

Tesla ima super charging še vedno po 0,3 € na kWh ali pa tudi manj.
Če ne bodo proizvajalci clean dieselov naredili, bo pa Tesla in slednji podobne firme.

Bo pač isto kot z NOKIO. Nekateri bodo pač umrli v samomoru iz lastne zasede.

Ali se bodo prilagodili ali pa jih čez deset let preprosto več ne bo. Svet gre naprej.
Koliko pa je teh Tesla super charging polnilnic v Sloveniji in bližnji okolici? Elektrika je še svetlobna leta oddaljena od tega, da bo konkurirala fosilnim gorivom, če sploh kdaj. Poleg tega bo vso to elektriko moral nekdo proizvajat, kar ni zastonj. Proizvodnja elektrike tudi ni brez vplivov na okolje, ravno tako ne proizvodnja in reciklaža teh baterij. In zato se bodo vse polnilnice s ceno prilagodile - navzgor. Tudi država ne bo kar tako pozabila na trošarine. Na koncu štromarji itak ne bodo imeli izbire in bodo morali sprejeti višjo ceno. Je pa res, da je cool imeti električen avto...sploh, če je to še precenjen polizdelek od Tesle...

Strani: 1