Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Kaj je povzročilo eksplozijo prodaje električnih avtov po koronakrizi
Strani: 1
sporočil: 1.909
Kje, za vraga, je Kia niro EV? Na nobenem seznamu je ni.
Sicer pa čudno, ker je cenovno in kaj dobiš za denar zelo konkurenčen avtomobil.
Sicer pa čudno, ker je cenovno in kaj dobiš za denar zelo konkurenčen avtomobil.
sporočil: 8.244
Nekaj se premika. (Država pa plačuje enormne subvencije... kar
pomeni, da gre spet vse skupaj iz žepa vseh nas davkoplačevalcev.
Zakaj pa ni BEV že v štartu brez subvenciij 25 jurjev? Kolikor ni,
pomeni, da tle nekaj ne štima. Eco je samo krinka za slabo poslovno
matematiko.)
sporočil: 3.087
Da ne boste filozofirali. Prišlo je do padca cen EV, oz višjih
popustov.
Davki na CO2 emisije, ki jih bodo morali plačevati proizvajalci vozil namreč prihajajo. En prodan EV omogoči prodajo kar nekaj ne-čistih dizlov, ne da bi moral proizvajalec plačevati dajatve.
Potem je tu še Tesla, ki postaja agresivnejša. Naslednje poletje bo v polni produkciji GigaFactory Berlin. In takrat bo napad na evropsko avto industrijo še hujši.
Do 2030 bodo električarji deplasirali fosilce ne več samo tehnološko, temveč tudi cenovno. Počasi tudi subvencij ne bo treba več talat.
Vmes bo pa treba glave ven iz peska in se na elektrifikacijo pripravit. Električna vtičnica na vsako parkirno mesto in hitre polnilnice na vsakih nekaj km.
Pa državno elektro mafijo bo treba spravit delat. Če ne bo potrebna korenita privatizacija in liberalizacija tudi na tem segmentu. Da ne bo situacija kot 25 let nazaj na telekom področju.
Davki na CO2 emisije, ki jih bodo morali plačevati proizvajalci vozil namreč prihajajo. En prodan EV omogoči prodajo kar nekaj ne-čistih dizlov, ne da bi moral proizvajalec plačevati dajatve.
Potem je tu še Tesla, ki postaja agresivnejša. Naslednje poletje bo v polni produkciji GigaFactory Berlin. In takrat bo napad na evropsko avto industrijo še hujši.
Do 2030 bodo električarji deplasirali fosilce ne več samo tehnološko, temveč tudi cenovno. Počasi tudi subvencij ne bo treba več talat.
Vmes bo pa treba glave ven iz peska in se na elektrifikacijo pripravit. Električna vtičnica na vsako parkirno mesto in hitre polnilnice na vsakih nekaj km.
Pa državno elektro mafijo bo treba spravit delat. Če ne bo potrebna korenita privatizacija in liberalizacija tudi na tem segmentu. Da ne bo situacija kot 25 let nazaj na telekom področju.
sporočil: 990
[ogo]lahko si tudi prepričan, da bodo prej ali slej prišle trošarine na polnjenje EV - in takrat vožnja s takimi vozili ne bo več "zastonj", kot je sedaj
Da ne boste filozofirali. Prišlo je do padca cen EV, oz višjih popustov.
Davki na CO2 emisije, ki jih bodo morali plačevati proizvajalci vozil namreč prihajajo. En prodan EV omogoči prodajo kar nekaj ne-čistih dizlov, ne da bi moral proizvajalec plačevati dajatve.
Potem je tu še Tesla, ki postaja agresivnejša. Naslednje poletje bo v polni produkciji GigaFactory Berlin. In takrat bo napad na evropsko avto industrijo še hujši.
Do 2030 bodo električarji deplasirali fosilce ne več samo tehnološko, temveč tudi cenovno. Počasi tudi subvencij ne bo treba več talat.
Vmes bo pa treba glave ven iz peska in se na elektrifikacijo pripravit. Električna vtičnica na vsako parkirno mesto in hitre polnilnice na vsakih nekaj km.
Pa državno elektro mafijo bo treba spravit delat. Če ne bo potrebna korenita privatizacija in liberalizacija tudi na tem segmentu. Da ne bo situacija kot 25 let nazaj na telekom področju.
sporočil: 404
"Poleg tega morajo tri tisočake prispevati še proizvajalci
avtomobilov"
Ni še konec fašizma, kot kaže.
Ni še konec fašizma, kot kaže.
sporočil: 8.244
Namisliš si zgodbo o CO2 presežkih, ki da so povzročeni zaradi
vozil (stara vozila povzročijo morda 20% tega svetovanega presežka,
nova pa vedno manj, čeprav so batna)...
... država je na bencinske in dizlske avte služila mastne davke...
... nato pride BEV, ki je v osnovi iz proizvodnje in trgovine 100% dražji od bencinskega in dizlskega, in če želiš, da se prodaja, si država odtegne davke. Torej ima izgubo davkov.
Super matematika, ki jo bomo drago plačali. Še posebej, ko bo treba skozi višjo ceno elektrike vse te zapitke plačati.
Res je za ploskati temu napredku. Ki je btw zelo zelo drag in mi ga bomo vsi plačali...
... da bomo imeli za 1,2 % manj CO2 v svetovnem ozračju. Yep, great number.
... država je na bencinske in dizlske avte služila mastne davke...
... nato pride BEV, ki je v osnovi iz proizvodnje in trgovine 100% dražji od bencinskega in dizlskega, in če želiš, da se prodaja, si država odtegne davke. Torej ima izgubo davkov.
Super matematika, ki jo bomo drago plačali. Še posebej, ko bo treba skozi višjo ceno elektrike vse te zapitke plačati.
Res je za ploskati temu napredku. Ki je btw zelo zelo drag in mi ga bomo vsi plačali...
... da bomo imeli za 1,2 % manj CO2 v svetovnem ozračju. Yep, great number.
sporočil: 1.526
Zadnja sprememba: 0730ULtra3 20.08.2020 10:11
Odlična novica. Kar vsi prešaltajte na baterije čim hitreje, jaz
bom pa še naprej lepo vozil na dizel/bencin, in po vsej verjetnosti
še po nižji ceni kot je sedaj. Pa še električni mrki me ne bodo
plašili. Pa še "napolnil" bom avto 10x-15x hitreje kot
električnega. Pa nikoli ne bom rabil skrbeti, ali bom moral čakati
v dolgi koloni na pumpi za nafilat avto. Pa še z rezervo lahko
vozim praktično dokler ni kazalec na nuli ;-)
sporočil: 934
[0730ULtra3]elektro idioti zahtevajo, da se na fosilce nabija stroške v obliki davkov, trošarin, cestnin itd. (in za elektro te dajatve oprosti) toliko časa, da bodo "ŽE BREZ SUBVENCIJ" (TM) konkurenčni fosilcem.
Odlična novica. Kar vsi prešaltajte na baterije čim hitreje, jaz bom pa še naprej lepo vozil na dizel/bencin, in po vsej verjetnosti še po nižji ceni kot je sedaj. Pa še električni mrki me ne bodo plašili.
sporočil: 1.909
[Nollem]Tole se je v manjši meri že začelo.
lahko si tudi prepričan, da bodo prej ali slej prišle trošarine na polnjenje EV - in takrat vožnja s takimi vozili ne bo več "zastonj", kot je sedaj
Pred pol leta je Ionity podražil polnjenje s 7,5€/polnjenje na 0,8€/kWh.
To pomeni, da celotno polnjenje zdaj stane okoli 50€, za kar dobiš 300-400 km vožnje.
V praksi to pomeni, da je zadeva ~2x dražja kot dizel.
sporočil: 3.087
Zadnja sprememba: ogo 20.08.2020 11:39
[0430ABAKU]IONITY je v lasti clean diesel proizvajalcev.
> [Nollem]
> lahko si tudi prepričan, da bodo prej ali slej prišle trošarine na polnjenje EV - in takrat vožnja s takimi vozili ne bo več "zastonj", kot je sedaj
Tole se je v manjši meri že začelo.
Pred pol leta je Ionity podražil polnjenje s 7,5€/polnjenje na 0,8€/kWh.
To pomeni, da celotno polnjenje zdaj stane okoli 50€, za kar dobiš 300-400 km vožnje.
V praksi to pomeni, da je zadeva ~2x dražja kot dizel.
Tesla ima super charging še vedno po 0,3 € na kWh ali pa tudi manj.
Če ne bodo proizvajalci clean dieselov naredili, bo pa Tesla in slednji podobne firme.
Bo pač isto kot z NOKIO. Nekateri bodo pač umrli v samomoru iz lastne zasede.
Ali se bodo prilagodili ali pa jih čez deset let preprosto več ne bo. Svet gre naprej.
sporočil: 537
[ogo]Vsa ta elektrika pa bo prišla iz oblakov, a ne?
Da ne boste filozofirali. Prišlo je do padca cen EV, oz višjih popustov.
Davki na CO2 emisije, ki jih bodo morali plačevati proizvajalci vozil namreč prihajajo. En prodan EV omogoči prodajo kar nekaj ne-čistih dizlov, ne da bi moral proizvajalec plačevati dajatve.
Potem je tu še Tesla, ki postaja agresivnejša. Naslednje poletje bo v polni produkciji GigaFactory Berlin. In takrat bo napad na evropsko avto industrijo še hujši.
Do 2030 bodo električarji deplasirali fosilce ne več samo tehnološko, temveč tudi cenovno. Počasi tudi subvencij ne bo treba več talat.
Vmes bo pa treba glave ven iz peska in se na elektrifikacijo pripravit. Električna vtičnica na vsako parkirno mesto in hitre polnilnice na vsakih nekaj km.
Pa državno elektro mafijo bo treba spravit delat. Če ne bo potrebna korenita privatizacija in liberalizacija tudi na tem segmentu. Da ne bo situacija kot 25 let nazaj na telekom področju.
sporočil: 537
Zadnja sprememba: Gregor1976 22.08.2020 18:04
[ogo]Koliko pa je teh Tesla super charging polnilnic v Sloveniji in bližnji okolici? Elektrika je še svetlobna leta oddaljena od tega, da bo konkurirala fosilnim gorivom, če sploh kdaj. Poleg tega bo vso to elektriko moral nekdo proizvajat, kar ni zastonj. Proizvodnja elektrike tudi ni brez vplivov na okolje, ravno tako ne proizvodnja in reciklaža teh baterij. In zato se bodo vse polnilnice s ceno prilagodile - navzgor. Tudi država ne bo kar tako pozabila na trošarine. Na koncu štromarji itak ne bodo imeli izbire in bodo morali sprejeti višjo ceno. Je pa res, da je cool imeti električen avto...sploh, če je to še precenjen polizdelek od Tesle...
> [0430ABAKU]
> > [Nollem]
> > lahko si tudi prepričan, da bodo prej ali slej prišle trošarine na polnjenje EV - in takrat vožnja s takimi vozili ne bo več "zastonj", kot je sedaj
>
> Tole se je v manjši meri že začelo.
> Pred pol leta je Ionity podražil polnjenje s 7,5€/polnjenje na 0,8€/kWh.
> To pomeni, da celotno polnjenje zdaj stane okoli 50€, za kar dobiš 300-400 km vožnje.
> V praksi to pomeni, da je zadeva ~2x dražja kot dizel.
IONITY je v lasti clean diesel proizvajalcev.
Tesla ima super charging še vedno po 0,3 € na kWh ali pa tudi manj.
Če ne bodo proizvajalci clean dieselov naredili, bo pa Tesla in slednji podobne firme.
Bo pač isto kot z NOKIO. Nekateri bodo pač umrli v samomoru iz lastne zasede.
Ali se bodo prilagodili ali pa jih čez deset let preprosto več ne bo. Svet gre naprej.
Strani: 1