Zasebnost

Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 8.085
[#2860941] 10.08.20 09:35
Odgovori   +    1
Bomo videli, ker bodo ljudje še nekaj časa tehtali, ali se jim splača prešaltati iz batnega motorja na elektriko.

Že davno smo na tem portalu pomodrovali, kje je ta točka preloma.

Kakim superoptimističnim napovedim, da bo sedaj šlo vse v spremembo in le navzgor, pa ne verjamem.
Včasih, ko berem te članke, se zdi, kot da nas čaka vse samo bright future. Po defaultu to ne gre.
drugmirko sporočil: 1.301
[#2860956] 10.08.20 10:25 · odgovor na: FIN-379669 (#2860941)
Odgovori   +    3
kajpaveš... že velikokrat se je zgodilo, da je po neki nenavadni inerciji nekaj uspelo neglede na dejansko kvaliteto, uporabnost ali "zdravo pamet"... VHS, Windowsi in na koncu-koncev, pred kakimi 100 leti tudi ICE motrojem. mogoče smo zdej blizu točke preloma -ne za EV, ker.. da je elektromotor boljši za kakršnokoli vrsto "self-propeled" vozila je jasno praktično odkar oba obstajata- temveč za BEV. in če, kot se Musk hvali (pa kljub temu odlaga predstavitev), dejansko vsaj približno rešijo temeljna dva problem bateij (masa, hitrost polnenja) EV nima konkurence...
FIN-379669 sporočil: 8.085
[#2860969] 10.08.20 11:00 · odgovor na: drugmirko (#2860956)
Odgovori   +    3
Za kupca je pomembno razmerje: cena / uporabnost. Ne pozabimo, da BEV zahteva še omrežje in novo lastno znanje o uporabi. Tu pa se del zgodbe o BEV začenja šele s časovnim zamikom.

Avto za mnogo ljudi ni enako kot mobilni GSM aparat ali ura.

Želim reči, da bo BEV zasedel na trgu do 2025, kar mu gre, večji del pa šele do 2035, kolikor ga ne bodo dohitevale gorivne celice...

... vsekakor časovnica do 2025, da bodo harali po trgu je nerealna. Še zmeraj bodo dotlej vozila s trga rabljenih (in v manjši meri novih hibridov) množično spredaj.
Kar se sedaj prodaja kot dizel in bencinar ali hibrid, bo v velikem številu na cestah EU vsaj do 2030. Ljudje smo povečini racionalni glede stroškov vozil.

Pa še 2 letno počasno gospodarsko okrevanje imamo pred seboj in seveda vse ne gre kar tako speedy gonzales.
FIN223552 sporočil: 1.136
[#2861018] 10.08.20 12:55 · odgovor na: FIN-379669 (#2860941)
Odgovori   +    1
Mah, dokler boljših baterij ne izumijo, je tole vse skupaj dobro samo za ome (in hipestere), da po mestu strašijo brez avtobusne vozovnice..
moon sporočil: 1.623
[#2861059] 10.08.20 14:37 · odgovor na: FIN223552 (#2861018)
Odgovori   +    1
[FIN223552]
Mah, dokler boljših baterij ne izumijo, je tole vse skupaj dobro samo za ome (in hipestere), da po mestu strašijo brez avtobusne vozovnice..
Koliko km pa delas dnevno?
Meni jih 300 cisto zadosca.
anon-93129 sporočil: 2.117
[#2861139] 10.08.20 17:33 · odgovor na: FIN-379669 (#2860969)
Odgovori   +    2
Pa še najraje smo oportunisti. Ko bodo enostavni za imeti ga kot so sedanji, ter enakih cen ali cenejši. Nobrainer za nižjo ceno.
sonce1313 sporočil: 376
[#2861203] 11.08.20 07:40 · odgovor na: anon-93129 (#2861139)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: sonce1313 11.08.2020 07:46
Že dve leti BEV po 50t km letno, mesečni obrok 2x manjši kot prej samo gorivo, pustimo ostale stroške, neprimerno boljši v vsem, poln ponoči, zvečer in zjutraj par s za priklop in izklop, kamor prideš ti vsiljujejo neka zastonj parkirišča in polnilnice. Vam povem, to ni za nikamor. Domet takšen da prej crkne voznik kot avto, po omejitvah +10km/h mestna 600, kombinirans 500, avtocesta 400 km, pozimi -100 km. Hyundai je tiho in dela, pred konkurenco, s tem bo še bolj

Strani: 1