Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Začel je kot tekmec priusu, od danes je samostojna znamka
Strani: 1
sporočil: 8.244
Bomo videli, ker bodo ljudje še nekaj časa tehtali, ali se jim
splača prešaltati iz batnega motorja na elektriko.
Že davno smo na tem portalu pomodrovali, kje je ta točka preloma.
Kakim superoptimističnim napovedim, da bo sedaj šlo vse v spremembo in le navzgor, pa ne verjamem.
Včasih, ko berem te članke, se zdi, kot da nas čaka vse samo bright future. Po defaultu to ne gre.
Že davno smo na tem portalu pomodrovali, kje je ta točka preloma.
Kakim superoptimističnim napovedim, da bo sedaj šlo vse v spremembo in le navzgor, pa ne verjamem.
Včasih, ko berem te članke, se zdi, kot da nas čaka vse samo bright future. Po defaultu to ne gre.
sporočil: 1.301
kajpaveš... že velikokrat se je zgodilo, da je po neki nenavadni
inerciji nekaj uspelo neglede na dejansko kvaliteto, uporabnost ali
"zdravo pamet"... VHS, Windowsi in na koncu-koncev, pred kakimi 100
leti tudi ICE motrojem. mogoče smo zdej blizu točke preloma -ne za
EV, ker.. da je elektromotor boljši za kakršnokoli vrsto
"self-propeled" vozila je jasno praktično odkar oba obstajata-
temveč za BEV. in če, kot se Musk hvali (pa kljub temu odlaga
predstavitev), dejansko vsaj približno rešijo temeljna dva problem
bateij (masa, hitrost polnenja) EV nima konkurence...
sporočil: 8.244
Za kupca je pomembno razmerje: cena / uporabnost. Ne pozabimo, da
BEV zahteva še omrežje in novo lastno znanje o uporabi. Tu pa se
del zgodbe o BEV začenja šele s časovnim zamikom.
Avto za mnogo ljudi ni enako kot mobilni GSM aparat ali ura.
Želim reči, da bo BEV zasedel na trgu do 2025, kar mu gre, večji del pa šele do 2035, kolikor ga ne bodo dohitevale gorivne celice...
... vsekakor časovnica do 2025, da bodo harali po trgu je nerealna. Še zmeraj bodo dotlej vozila s trga rabljenih (in v manjši meri novih hibridov) množično spredaj.
Kar se sedaj prodaja kot dizel in bencinar ali hibrid, bo v velikem številu na cestah EU vsaj do 2030. Ljudje smo povečini racionalni glede stroškov vozil.
Pa še 2 letno počasno gospodarsko okrevanje imamo pred seboj in seveda vse ne gre kar tako speedy gonzales.
Avto za mnogo ljudi ni enako kot mobilni GSM aparat ali ura.
Želim reči, da bo BEV zasedel na trgu do 2025, kar mu gre, večji del pa šele do 2035, kolikor ga ne bodo dohitevale gorivne celice...
... vsekakor časovnica do 2025, da bodo harali po trgu je nerealna. Še zmeraj bodo dotlej vozila s trga rabljenih (in v manjši meri novih hibridov) množično spredaj.
Kar se sedaj prodaja kot dizel in bencinar ali hibrid, bo v velikem številu na cestah EU vsaj do 2030. Ljudje smo povečini racionalni glede stroškov vozil.
Pa še 2 letno počasno gospodarsko okrevanje imamo pred seboj in seveda vse ne gre kar tako speedy gonzales.
sporočil: 1.136
Mah, dokler boljših baterij ne izumijo, je tole vse skupaj dobro
samo za ome (in hipestere), da po mestu strašijo brez avtobusne
vozovnice..
sporočil: 1.623
[FIN223552]Koliko km pa delas dnevno?
Mah, dokler boljših baterij ne izumijo, je tole vse skupaj dobro samo za ome (in hipestere), da po mestu strašijo brez avtobusne vozovnice..
Meni jih 300 cisto zadosca.
sporočil: 2.117
Pa še najraje smo oportunisti. Ko bodo enostavni za imeti ga kot so
sedanji, ter enakih cen ali cenejši. Nobrainer za nižjo ceno.
sporočil: 376
Zadnja sprememba: sonce1313 11.08.2020 07:46
Že dve leti BEV po 50t km letno, mesečni obrok 2x manjši kot prej
samo gorivo, pustimo ostale stroške, neprimerno boljši v vsem, poln
ponoči, zvečer in zjutraj par s za priklop in izklop, kamor prideš
ti vsiljujejo neka zastonj parkirišča in polnilnice. Vam povem, to
ni za nikamor. Domet takšen da prej crkne voznik kot avto, po
omejitvah +10km/h mestna 600, kombinirans 500, avtocesta 400 km,
pozimi -100 km. Hyundai je tiho in dela, pred konkurenco, s tem bo
še boljStrani: 1