Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Električni twingo iz Revoza – 80 centov za 100 kilometrov vožnje
Strani: 1
sporočil: 5.314
Še bolj zgovoren je podatek o pospešku do 50 kilometrov na uro, ta traja le 4,1 sekunde. Od 80 do 120 kilometrov na uro twingo Z.E pospeši v 11,2 sekunde. Za primerjavo, zoe R110 potrebuje 9,3 sekunde, R135 pa 7,1 sekunde.Še najbolj zgovoren pa bi bil podatek o pospeških od 120 do 165km/h.
Prednosti majhne baterije z maso 165 kilogramov pa sta vsaj dve.Tako majhna, da že kar lahko rečemo žepna.
sporočil: 1.049
[gogi1]Ta podatek bo večno ostal skrivnost :)
>Še bolj zgovoren je podatek o pospešku do 50 kilometrov na uro, ta traja le 4,1 sekunde. Od 80 do 120 kilometrov na uro twingo Z.E pospeši v 11,2 sekunde. Za primerjavo, zoe R110 potrebuje 9,3 sekunde, R135 pa 7,1 sekunde.
Še najbolj zgovoren pa bi bil podatek o pospeških od 120 do 165km/h.
>Prednosti majhne baterije z maso 165 kilogramov pa sta vsaj dve.
Tako majhna, da že kar lahko rečemo žepna.
sporočil: 45
"baterijo z zmogljivostjo 21,3 kilovatne ure uporabne vrednosti, ki
je vgrajena v dnu avtomobila pod zadnjimi sedeži"
Dejansko je baterija pod prednjimi sedeži...
Dejansko je baterija pod prednjimi sedeži...
sporočil: 1.049
[simondemsar]Ups, to je pa res, hvala za opozorilo
"baterijo z zmogljivostjo 21,3 kilovatne ure uporabne vrednosti, ki je vgrajena v dnu avtomobila pod zadnjimi sedeži"
Dejansko je baterija pod prednjimi sedeži...
sporočil: 376
če bo cena podobna kot E-up in Citygo v zadnjih akcijah ter brez
kakšnih najemov baterij, bo konkurenčen za mestni BEV, čeprav
veliko manjša baterija in še kaj.
sporočil: 376
80c za 100km mestne vožnje. Dajte malo pokomentirati kot ste
zadnjič za ceno na ionity in 800€ za Petrol polnilnico. Ja, saj
vem, elektrika se bo zelo podražila zaradi MSE, BEV. Sicer se draži
2x letno že 50 let, pred MSE in BEV, ampak to so dražili na zalogo
sporočil: 5.775
Ima eno VELIKO prednost. Kamorkoli se odpeljes ne prides dovolj
dalec da bi se izgubil.
Tesla pa pravkar uvaja sestoglate baterije ki bodo se dvignile doseg, tako da naj bi imel Model 3 doseg 350 milj, oz skoraj 600 km.
AUDI je pravkar spet ostal brez akumulatorjev in je ustavil proizvodnjo. KDO bi si mislil da za elektricno avto rabis akumulatorje ???
Glede tehnike je: TESLA in zalujoci ostali.
Tesla pa pravkar uvaja sestoglate baterije ki bodo se dvignile doseg, tako da naj bi imel Model 3 doseg 350 milj, oz skoraj 600 km.
AUDI je pravkar spet ostal brez akumulatorjev in je ustavil proizvodnjo. KDO bi si mislil da za elektricno avto rabis akumulatorje ???
Glede tehnike je: TESLA in zalujoci ostali.
sporočil: 1.049
Zadnja sprememba: milos9 25.02.2020 10:13
[sonce1313]Takšne so moje izkušnje pri polnjenju zoeja Z. E. 50. 2 centa/minuto plus 50 centov za priklop na gremonaelektriko oziroma 9 centov/kWh na domačem priključku. Je pa res, da je lahko tudi dražje ali ceneje/brezplačno.
80c za 100km mestne vožnje. Dajte malo pokomentirati kot ste zadnjič za ceno na ionity in 800€ za Petrol polnilnico. Ja, saj vem, elektrika se bo zelo podražila zaradi MSE, BEV. Sicer se draži 2x letno že 50 let, pred MSE in BEV, ampak to so dražili na zalogo
sporočil: 1.628
Glede na ceno (zame še neznaka, če nisem nečesa spregledal) mogoče
drugi avto pri hiši s primernim proračunom, za dneve, ko vožjna z
biciklom ne pride v upoštev.
sporočil: 1.049
Zadnja sprememba: milos9 25.02.2020 11:20
[abrame]Res je, cena še ni znana. Glede na smart forfuour pa je mogoče računati na pribitek cca 3.000 evrov v primerjavi z bencinskim twingom TCe 95 intens s precej bogato opremo. To za twingo Z.E. pomeni ceno okoli 16.500 evrov z vključeno baterijo. Z najemom baterije, če bo ta na voljo, pa seveda manj.
Glede na ceno (zame še neznaka, če nisem nečesa spregledal) mogoče drugi avto pri hiši s primernim proračunom, za dneve, ko vožjna z biciklom ne pride v upoštev.
A le v primeru, da subvencije ostanejo 7.500 evrov, kar je sicer malo verjetno. Malo špekuliram, če se subvencija zmanjša, morda Renault ponudi twinga Z.E. v osnovnejši opremi life ali zen in ostane na tej ceni.
sporočil: 10.545
[gogi1]Ja, kar zelo majhna. Že desetletja se vozijo okrog električni viličarji, pa nihče ne vpraša (ali se motim?) o teži baterij. Seveda, pri večjih hitrostih je to problem. Hitrosti nad 130km/h pa takle avto res ne potrebuje. Imam občutek, da bi se lahko dnevno vozil v službo po 80km daleč. Ponoči bi se pa avto lepo napolnil. In seveda za krajše vožnje po Ljubljani in okolici, pa nedeljske izlete po bližnjih hribih, čisto v redu.
>Še bolj zgovoren je podatek o pospešku do 50 kilometrov na uro, ta traja le 4,1 sekunde. Od 80 do 120 kilometrov na uro twingo Z.E pospeši v 11,2 sekunde. Za primerjavo, zoe R110 potrebuje 9,3 sekunde, R135 pa 7,1 sekunde.
Še najbolj zgovoren pa bi bil podatek o pospeških od 120 do 165km/h.
>Prednosti majhne baterije z maso 165 kilogramov pa sta vsaj dve.
Tako majhna, da že kar lahko rečemo žepna.
sporočil: 10.844
[kzupanc]Ne boš verjel....
> [gogi1]
> >Še bolj zgovoren je podatek o pospešku do 50 kilometrov na uro, ta traja le 4,1 sekunde. Od 80 do 120 kilometrov na uro twingo Z.E pospeši v 11,2 sekunde. Za primerjavo, zoe R110 potrebuje 9,3 sekunde, R135 pa 7,1 sekunde.
>
> Še najbolj zgovoren pa bi bil podatek o pospeških od 120 do 165km/h.
>
> >Prednosti majhne baterije z maso 165 kilogramov pa sta vsaj dve.
>
> Tako majhna, da že kar lahko rečemo žepna.
Ja, kar zelo majhna. Že desetletja se vozijo okrog električni viličarji, pa nihče ne vpraša (ali se motim?) o teži baterij. Seveda, pri večjih hitrostih je to problem. Hitrosti nad 130km/h pa takle avto res ne potrebuje. Imam občutek, da bi se lahko dnevno vozil v službo po 80km daleč. Ponoči bi se pa avto lepo napolnil. In seveda za krajše vožnje po Ljubljani in okolici, pa nedeljske izlete po bližnjih hribih, čisto v redu.
Prijatelj ima firmo, ki kar pogosto kaj natovarja, raztovarja....Seveda ima svojega električnega viličarja, ki mu pokriva 99% vseh potreb. Vendar pa od časa do časa dobi toliko robe, da bi svojega viličarja moral 3x na dan filat...pa ne more (ker za to ni časa...stranka ne more čakat). Takrat pride in lepo prosi za mojega plinca...Plinc komot podela vse....medtem, ko se njegov baterijec prisilno Fila.
sporočil: 1.628
Saj v tem je stvar. Po mestu s takšnole garo še nekako gre. Da bi
se pa odpravil v kakšene hribe, moraš imeti pa res željo po
avaturističnem zaključku dneva.
sporočil: 70
Že na render slikah se vidi, da je kabina sama cheap plastika. To
bo po 2 letih škripalo v kabini ko nevem kaj...
Strani: 1