Zasebnost

Strani: 1

gogi1 sporočil: 5.314
[#2818574] 24.02.20 23:08
Odgovori   +    1
Še bolj zgovoren je podatek o pospešku do 50 kilometrov na uro, ta traja le 4,1 sekunde. Od 80 do 120 kilometrov na uro twingo Z.E pospeši v 11,2 sekunde. Za primerjavo, zoe R110 potrebuje 9,3 sekunde, R135 pa 7,1 sekunde.
Še najbolj zgovoren pa bi bil podatek o pospeških od 120 do 165km/h.
Prednosti majhne baterije z maso 165 kilogramov pa sta vsaj dve.
Tako majhna, da že kar lahko rečemo žepna.
milos9 sporočil: 1.049
[#2818593] 25.02.20 07:47 · odgovor na: gogi1 (#2818574)
Odgovori   +    0
[gogi1]
>Še bolj zgovoren je podatek o pospešku do 50 kilometrov na uro, ta traja le 4,1 sekunde. Od 80 do 120 kilometrov na uro twingo Z.E pospeši v 11,2 sekunde. Za primerjavo, zoe R110 potrebuje 9,3 sekunde, R135 pa 7,1 sekunde.

Še najbolj zgovoren pa bi bil podatek o pospeških od 120 do 165km/h.
Ta podatek bo večno ostal skrivnost :)

>Prednosti majhne baterije z maso 165 kilogramov pa sta vsaj dve.

Tako majhna, da že kar lahko rečemo žepna.
simondemsar sporočil: 45
[#2818601] 25.02.20 08:20
Odgovori   +    0
"baterijo z zmogljivostjo 21,3 kilovatne ure uporabne vrednosti, ki je vgrajena v dnu avtomobila pod zadnjimi sedeži"

Dejansko je baterija pod prednjimi sedeži...
milos9 sporočil: 1.049
[#2818613] 25.02.20 09:03 · odgovor na: simondemsar (#2818601)
Odgovori   +    0
[simondemsar]
"baterijo z zmogljivostjo 21,3 kilovatne ure uporabne vrednosti, ki je vgrajena v dnu avtomobila pod zadnjimi sedeži"

Dejansko je baterija pod prednjimi sedeži...
Ups, to je pa res, hvala za opozorilo
sonce1313 sporočil: 376
[#2818637] 25.02.20 09:50
Odgovori   +    0
če bo cena podobna kot E-up in Citygo v zadnjih akcijah ter brez kakšnih najemov baterij, bo konkurenčen za mestni BEV, čeprav veliko manjša baterija in še kaj.
sonce1313 sporočil: 376
[#2818643] 25.02.20 10:02
Odgovori   +    1
80c za 100km mestne vožnje. Dajte malo pokomentirati kot ste zadnjič za ceno na ionity in 800€ za Petrol polnilnico. Ja, saj vem, elektrika se bo zelo podražila zaradi MSE, BEV. Sicer se draži 2x letno že 50 let, pred MSE in BEV, ampak to so dražili na zalogo
anon-351779 sporočil: 5.775
[#2818646] 25.02.20 10:11 · odgovor na: gogi1 (#2818574)
Odgovori   +    8
Ima eno VELIKO prednost. Kamorkoli se odpeljes ne prides dovolj dalec da bi se izgubil.
Tesla pa pravkar uvaja sestoglate baterije ki bodo se dvignile doseg, tako da naj bi imel Model 3 doseg 350 milj, oz skoraj 600 km.
AUDI je pravkar spet ostal brez akumulatorjev in je ustavil proizvodnjo. KDO bi si mislil da za elektricno avto rabis akumulatorje ???
Glede tehnike je: TESLA in zalujoci ostali.
milos9 sporočil: 1.049
[#2818648] 25.02.20 10:12 · odgovor na: sonce1313 (#2818643)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: milos9 25.02.2020 10:13
[sonce1313]
80c za 100km mestne vožnje. Dajte malo pokomentirati kot ste zadnjič za ceno na ionity in 800€ za Petrol polnilnico. Ja, saj vem, elektrika se bo zelo podražila zaradi MSE, BEV. Sicer se draži 2x letno že 50 let, pred MSE in BEV, ampak to so dražili na zalogo
Takšne so moje izkušnje pri polnjenju zoeja Z. E. 50. 2 centa/minuto plus 50 centov za priklop na gremonaelektriko oziroma 9 centov/kWh na domačem priključku. Je pa res, da je lahko tudi dražje ali ceneje/brezplačno.
abrame sporočil: 1.628
[#2818676] 25.02.20 11:00
Odgovori   +    1
Glede na ceno (zame še neznaka, če nisem nečesa spregledal) mogoče drugi avto pri hiši s primernim proračunom, za dneve, ko vožjna z biciklom ne pride v upoštev.
milos9 sporočil: 1.049
[#2818684] 25.02.20 11:18 · odgovor na: abrame (#2818676)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: milos9 25.02.2020 11:20
[abrame]
Glede na ceno (zame še neznaka, če nisem nečesa spregledal) mogoče drugi avto pri hiši s primernim proračunom, za dneve, ko vožjna z biciklom ne pride v upoštev.
Res je, cena še ni znana. Glede na smart forfuour pa je mogoče računati na pribitek cca 3.000 evrov v primerjavi z bencinskim twingom TCe 95 intens s precej bogato opremo. To za twingo Z.E. pomeni ceno okoli 16.500 evrov z vključeno baterijo. Z najemom baterije, če bo ta na voljo, pa seveda manj.

A le v primeru, da subvencije ostanejo 7.500 evrov, kar je sicer malo verjetno. Malo špekuliram, če se subvencija zmanjša, morda Renault ponudi twinga Z.E. v osnovnejši opremi life ali zen in ostane na tej ceni.
kzupanc sporočil: 10.545
[#2818739] 25.02.20 12:41 · odgovor na: gogi1 (#2818574)
Odgovori   +    0
[gogi1]
>Še bolj zgovoren je podatek o pospešku do 50 kilometrov na uro, ta traja le 4,1 sekunde. Od 80 do 120 kilometrov na uro twingo Z.E pospeši v 11,2 sekunde. Za primerjavo, zoe R110 potrebuje 9,3 sekunde, R135 pa 7,1 sekunde.

Še najbolj zgovoren pa bi bil podatek o pospeških od 120 do 165km/h.

>Prednosti majhne baterije z maso 165 kilogramov pa sta vsaj dve.

Tako majhna, da že kar lahko rečemo žepna.
Ja, kar zelo majhna. Že desetletja se vozijo okrog električni viličarji, pa nihče ne vpraša (ali se motim?) o teži baterij. Seveda, pri večjih hitrostih je to problem. Hitrosti nad 130km/h pa takle avto res ne potrebuje. Imam občutek, da bi se lahko dnevno vozil v službo po 80km daleč. Ponoči bi se pa avto lepo napolnil. In seveda za krajše vožnje po Ljubljani in okolici, pa nedeljske izlete po bližnjih hribih, čisto v redu.
0513ANITO sporočil: 10.844
[#2818834] 25.02.20 15:23 · odgovor na: kzupanc (#2818739)
Odgovori   +    1
[kzupanc]
> [gogi1]
> >Še bolj zgovoren je podatek o pospešku do 50 kilometrov na uro, ta traja le 4,1 sekunde. Od 80 do 120 kilometrov na uro twingo Z.E pospeši v 11,2 sekunde. Za primerjavo, zoe R110 potrebuje 9,3 sekunde, R135 pa 7,1 sekunde.
>
> Še najbolj zgovoren pa bi bil podatek o pospeških od 120 do 165km/h.
>
> >Prednosti majhne baterije z maso 165 kilogramov pa sta vsaj dve.
>
> Tako majhna, da že kar lahko rečemo žepna.

Ja, kar zelo majhna. Že desetletja se vozijo okrog električni viličarji, pa nihče ne vpraša (ali se motim?) o teži baterij. Seveda, pri večjih hitrostih je to problem. Hitrosti nad 130km/h pa takle avto res ne potrebuje. Imam občutek, da bi se lahko dnevno vozil v službo po 80km daleč. Ponoči bi se pa avto lepo napolnil. In seveda za krajše vožnje po Ljubljani in okolici, pa nedeljske izlete po bližnjih hribih, čisto v redu.
Ne boš verjel....

Prijatelj ima firmo, ki kar pogosto kaj natovarja, raztovarja....Seveda ima svojega električnega viličarja, ki mu pokriva 99% vseh potreb. Vendar pa od časa do časa dobi toliko robe, da bi svojega viličarja moral 3x na dan filat...pa ne more (ker za to ni časa...stranka ne more čakat). Takrat pride in lepo prosi za mojega plinca...Plinc komot podela vse....medtem, ko se njegov baterijec prisilno Fila.
abrame sporočil: 1.628
[#2818842] 25.02.20 15:38 · odgovor na: 0513ANITO (#2818834)
Odgovori   +    0
Saj v tem je stvar. Po mestu s takšnole garo še nekako gre. Da bi se pa odpravil v kakšene hribe, moraš imeti pa res željo po avaturističnem zaključku dneva.
jacktheone sporočil: 70
[#2818966] 26.02.20 08:45 · odgovor na: abrame (#2818842)
Odgovori   +    0
Že na render slikah se vidi, da je kabina sama cheap plastika. To bo po 2 letih škripalo v kabini ko nevem kaj...

Strani: 1