Strani: 1

bc123a sporočil: 48.253
[#2794689] 20.09.19 07:03
Odgovori   +    9
In prav irsko družbo CityJet so v Adrii razglašali za verjetnega strateškega partnerja, ki bo brniškega letalskega prevoznika rešil pred stečajem.
Je delal skrbni pregled poslovanja in se odlocil, da bo letala zaplenil, ne pa vlagal denarja? Ironija na kvadrat.
bc123a sporočil: 48.253
[#2794692] 20.09.19 07:27 · odgovor na: bc123a (#2794689)
Odgovori   +    4
[bc123a]
> In prav irsko družbo CityJet so v Adrii razglašali za verjetnega strateškega partnerja, ki bo brniškega letalskega prevoznika rešil pred stečajem.

Je delal skrbni pregled poslovanja in se odlocil, da bo letala zaplenil, ne pa vlagal denarja? Ironija na kvadrat.
Sicer pa gre verjetno za naslednje avione, ki so bili zaplenjeni:

S5-AAU Bombardier CRJ-900LR Zadnjic pristal 10:24 AM 18.9 v MUC. Torej vceraj ni vec letel
S5-AAV Bombardier CRJ-900LR Zadnjic pristal 3:21 PM 19.9. v MUC. Odtlej ni letel.

Oba sta najmlajsa aviona iz flote, 7 let. Opazite vzorec in razlog zakaj so lete v MUC odpovedali? :)

Vprasanje je, kaj je s tem - je pokvarjen, je na servisu?
S5-AFB Bombardier CRJ-900ER Zadnjic pristal 25. avgusta v Ljubljani

Mimogrede:

S5-AFC Bombardier CRJ-900LR Zadnjic pristal 8:45 PM 18.9. v LJU. Vcerajsnji let za Bruselj z njim je bil odpovedan, vceraj sploh ni letel. Nikamor! Ga sparajo v LJ da ga v MUC ne zaplenijo?
S5-AAK Bombardier CRJ-900LR je normalno planiran za lete za danes za Austrian.
S5-AAL Bombardier CRJ-900LR ze vec kot 3 mesece ni letel?
S5-AAN Bombardier CRJ-900LR je zadnjic pristal 18.9. v Temisvaru na letu iz Munchna. Od takrat ne leti. I wonder why, bi moral nazaj v MUC, kjer ga caka "arest"?
S5-AAO Bombardier CRJ-900LR je normalno planiran za lete danes.

Torej ima Adria na razpolago samo se 3 canadaire?

S5-AAP Airbus A319-132
S5-AAR Airbus A319-132
S5-AAX Airbus A319-111

so vsi normalno planirani za lete danes. Torej sklepajo da so pred upniki varni, poleg tega je pa S5-AAX (20 let star) "prezivel" vcerajsnji postanek v Munchnu brez zaplembe.
anon-48899 sporočil: 1.153
[#2794697] 20.09.19 07:54 · odgovor na: bc123a (#2794692)
Odgovori   +    0
S5-AAU Bombardier CRJ-900LR Zadnjic pristal 10:24 AM 18.9 v MUC. Torej vceraj ni vec letel
S5-AAV Bombardier CRJ-900LR Zadnjic pristal 3:21 PM 19.9. v MUC. Odtlej ni letel.

Se je "Vesna" trajno odselila iz Slovenije?

Ironija pa taka.

Airbusi imajo drugega lastnika kot CRJ flota.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2794700] 20.09.19 07:58
Odgovori   +    0
Za to agonijo je nekaj malega kriva tudi slovenska vlada, ki nakazuje, da bi država morala imeti svojo letalsko družbo, tudi zaradi turizma, ker naj bi letalski gostje bili najboljši gostje; da bo subvencionirala Adrio; da bo Adria imela status podoben Slovenskim železnicam; da bo Adria obvezna gospodarska javna služba; da bo vlada podprla nekaj linij, zdi se najbolj donosnih(!!!???)...
bc123a sporočil: 48.253
[#2794702] 20.09.19 08:05 · odgovor na: anon-48899 (#2794697)
Odgovori   +    1
[tes]
S5-AAU Bombardier CRJ-900LR Zadnjic pristal 10:24 AM 18.9 v MUC. Torej vceraj ni vec letel
S5-AAV Bombardier CRJ-900LR Zadnjic pristal 3:21 PM 19.9. v MUC. Odtlej ni letel.

Se je "Vesna" trajno odselila iz Slovenije?

Ironija pa taka.

Airbusi imajo drugega lastnika kot CRJ flota.
Kdo je "Vesna"? A ima cela CRJ flota istega lastnika?
anon-101884 sporočil: 230
[#2794703] 20.09.19 08:06 · odgovor na: anon-317028 (#2794700)
Odgovori   +    19
Moj posu bi bil tudi odličen če bi država(davkoplačevalci) vsako desetletje špricnilo 100mio eur.
anon-48899 sporočil: 1.153
[#2794706] 20.09.19 08:10 · odgovor na: bc123a (#2794702)
Odgovori   +    2
bc123a sporočil: 48.253
[#2794712] 20.09.19 08:27 · odgovor na: anon-48899 (#2794706)
Odgovori   +    0
[tes]
sierra5.net/novice-n...iance-foto
Let v Munchen je za danes napovedan z E90 (embraer?) ampak ne vidim da bi Adria ze z njim letela kdaj. Ali pa je napaka in bo letel E190 od WDL Aviation...
Rotty sporočil: 1.242
[#2794715] 20.09.19 08:36 · odgovor na: bc123a (#2794712)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: Rotty 20.09.2019 08:37
Nekaj se dogaja, ker ne morem izvesti checkina za večerni let MUC-LJU. Ali je v fazi odpovedi ali pa niso popolnoma prepričani kaj/če bo letelo.

A ima kdo izkušnje z večernimi vlaki iz MUC? Za peš je vseeno malo daleč, pa še vikend je pred vrati :)
Endimion sporočil: 10.307
[#2794717] 20.09.19 08:41 · odgovor na: Rotty (#2794715)
Odgovori   +    3
anon-48899 sporočil: 1.153
[#2794718] 20.09.19 08:58 · odgovor na: Rotty (#2794715)
Odgovori   +    0
Samo 2 moznosti. Cakat v MUC do razglasitve uradnega statusa poleta ali prej poklicati na Adrijo v Ljubljano z prekrizanima prstoma da dobis korekten odgovor. Sele potem sledi akcija bus ali vlak. Je pa odvisno vse to ce si kupil karto pri Adriji. Ce imas LH karto se prepusti nemcem da ti dajo resitev in refund.
Rotty sporočil: 1.242
[#2794721] 20.09.19 09:08 · odgovor na: Endimion (#2794717)
Odgovori   +    1
Hvala :)

@tes

Vem, samo moram imeti nekakšen načrt. Sicer gre na službene stroške, samo cel vikend pa tudi ne morem viseti gor. Hehe a misliš, da se kdo od AA javlja na klice :)
anon-48899 sporočil: 1.153
[#2794724] 20.09.19 09:19 · odgovor na: Rotty (#2794721)
Odgovori   +    1
Mas dosti cajta ... crni humor

reiseauskunft.bahn.d...x%3Dyes%21
hijena1 sporočil: 1.214
[#2794732] 20.09.19 09:49 · odgovor na: Rotty (#2794721)
Odgovori   +    4
ti sam u miru z U-bahnom na Viktualienmarkt al pa Theresienwiese. itaq bo jutri že oktoberfest :)
anon-96546 sporočil: 1.682
[#2794737] 20.09.19 10:05
Odgovori   +    1
vse se vrača, vse se plača......
pobalin sporočil: 14.456
[#2794754] 20.09.19 10:59
Odgovori   +    2
Swiss Air minuli konec tedna neposredno okrivil Adrio za odpoved 14 letov
Saj vem, da se pri Adrii težave kopičijo in je možno, da so Italošvicarji kaj popravljali... zdaj tam piše diciotto, kar je po naše 18 letov.
Diciotto voli da e per Zurigo cancellati in poco più di quarantotto ore.
pobalin sporočil: 14.456
[#2794759] 20.09.19 11:10 · odgovor na: anon-317028 (#2794700)
Odgovori   +    5
[FIN-311684]
da bo Adria imela status podoben Slovenskim železnicam; da bo Adria obvezna gospodarska javna služba;
... da bi kvotno zaščiteni avtohtoni slovenski slavčki in wernerčki in podobni muzikantje služili po cca 80 jurjev na leto za promo nastope v MojeDeželnih vaseh, kot je to primer pri SŽ. Država, daj denar, kako ga bomo zapravili, je pa samo naš problem (in naših sindikalističnih silovikov). Jecljanje überajzenponarja Mesa pred kamero javne hiše je prav antološko: 4d.rtvslo.si/arhiv/d.../174639019
Endimion sporočil: 10.307
[#2794761] 20.09.19 11:20 · odgovor na: Rotty (#2794721)
Odgovori   +    3
Se spomniš Baldricka iz "Črni Gad"

I have a cunning and subtle plan..... :D
bc123a sporočil: 48.253
[#2794790] 20.09.19 12:57
Odgovori   +    6
Letalo bombardier CRJ700, ki sicer leti za Luxair (oznaka S5-AAZ), prihaja prazno v Ljubljano. Napovedano je bilo na liniji Saarbrücken - Berlin ob 14:10.
Torej avione bodo zbrali v LJU, da jih bodo leasingodajalci tezje zaplenili? Ali kako?

Zakaj me to spominja na tipicne slovenske fore s pretvarjanjem da je vse okej, ko ze dobesedno upniki trgajo druzbo na kose...

Cas za razglasiti insolventnost je bil, ko je revizor rekel, da imajo negativni kapital. Oni bodo pa do konca cakali da jim zasezejo vse avione in s tem kar se ni zasezeno leteli do zadnjega dneva dokler jim Agencija ne odvzame dovoljenja?
pobalin sporočil: 14.456
[#2794795] 20.09.19 13:14 · odgovor na: bc123a (#2794790)
Odgovori   +    2
[bc123a]
Cas za razglasiti insolventnost je bil, ko je revizor rekel, da imajo negativni kapital. Oni bodo pa do konca cakali da jim zasezejo vse avione in s tem kar se ni zasezeno leteli do zadnjega dneva dokler jim Agencija ne odvzame dovoljenja?
Me prav zanima, če bo kdo spisal primerjavo med tole agonijo Adrie in drugih luftprevoznikov, ki so v cca zadnjem letu končali v stečaju. Je tudi Air Berlin umiral takole filmsko počasi kot Adria?
anon-518159 sporočil: 2
[#2794799] 20.09.19 13:29 · odgovor na: anon-317028 (#2794700)
Odgovori   +    0
To sporočilo je izbrisal avtor (20.09.2019 19:55)
pobalin sporočil: 14.456
[#2794809] 20.09.19 13:57 · odgovor na: anon-518159 (#2794799)
Odgovori   +    7
[Speedbird]
Problem te države je da nima strategije. Nobene. Od danes na jutri.
Ne gre za strategijo. Razne strategije klike pohajo in kuhajo že XX let, vse s poplavo vedno novih strokovnih študij starih in novih strokovnjakov iz starih in novih klik.

Gre za operativnost, za pravočasno ukrepanje, ki vedno več koristi kot škodi. Ker je tega tako malo, ker se skoraj vsi bratuškirajo okrog sodovskih korit in bolj pazijo na svoje hrbte kot na smer naprej, je tako kot je.

Tudi to, da si se tu pojavil šele junija, ko se je Adria začela fatalno majati, in komentiral samo članke o Adrii paše v isto zgodbo. Očitno smo kolektivno predvsem sledilci in vaški gasilci, namesto inženirji za zagotavljanje varnosti. Meni že primerjava med vsebino portalov Sierra5 in ExYuAviation pove kar veliko o dometu našega plemena.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2794811] 20.09.19 14:01 · odgovor na: anon-518159 (#2794799)
Odgovori   +    5
[Speedbird]
Problem te države je da nima strategije. Nobene. Od danes na jutri. Je transportna kategorija pomembna za funkcioniranje države? Vsekakor. Nesposobnost teh naših politikov za strateško vodenje države ni kar od kjerkoli. Prihaja iz ljudstva, kjer je vsegliharstvo del narodne zavesti. Problem je se večji, ker del slovencev misli da smo strašne face in da je to stvar prostega trga. Ja, morda kod drugod in vsaj za enkrat ne v Sloveniji, kjer je letalski trg majhen in ga noben ne povoha. Tudi zato rabimo prevoznika. Prvič za Slovence in nato za Slovensko gospodarstvo.
Slovenija se je spremenila od Jankovičeve zmage na volitvah. Prvič se zgodilo, da so stare stranke s tradicijo in koreninami izgubile oblast. Pač volivci so odločili, naj zmaga ad-hoc ustanovljena županova klientelistična stranka, kasneje je zmagala Cerarjeva, danes imamo prav tako klientelističnega Šarca,

Stare stranke so državotvorne in imajo občutek za prihodnost slovenske države, ad-hoc klientelisti pa le za štiriletno ropanje države, ker vedo, da jih bodo po naslednjih volitvah zamenjali novi klientelisti.
bc123a sporočil: 48.253
[#2794812] 20.09.19 14:03 · odgovor na: pobalin (#2794795)
Odgovori   +    1
[pobalin]
> [bc123a]
> Cas za razglasiti insolventnost je bil, ko je revizor rekel, da imajo negativni kapital. Oni bodo pa do konca cakali da jim zasezejo vse avione in s tem kar se ni zasezeno leteli do zadnjega dneva dokler jim Agencija ne odvzame dovoljenja?

Me prav zanima, če bo kdo spisal primerjavo med tole agonijo Adrie in drugih luftprevoznikov, ki so v cca zadnjem letu končali v stečaju. Je tudi Air Berlin umiral takole filmsko počasi kot Adria?
Zato pa pisem, ker se mi zdi vse skupaj neverjetno.

AirBerlin je razglasil insolventnost se preden so nehali leteti, ko je Etihad sporocil da se umika iz pogajanj o prevzemu oziroma vstopu v druzbo.

www.welt.de/wirtscha...redit.html

Nemska vlada je potem prispevala kredit s katerim so zakljucili operacije (dva meseca poletov).

Tako se pravilno zadeve konca, bi rekel.
gogi1 sporočil: 5.314
[#2794829] 20.09.19 15:03
Odgovori   +    7
Tako je šlo v primeru Swissair:

The months before the grounding were chaotic. The drama had been slowly unfolding, but nobody really believed that the company would suffer a fatal blow.

However on the afternoon of October 2, 2001, Swissair’s planes were grounded. The once-proud national carrier no longer had enough money in the till to pay airport taxes or buy kerosene for its aircraft.

Around 39,000 passengers suddenly found themselves hostages of the situation.
pobalin sporočil: 14.456
[#2794830] 20.09.19 15:06 · odgovor na: bc123a (#2794812)
Odgovori   +    1
Tako. Mi smo bili trenirani z domoljubnimi in vestern filmi, v katerih se je umiralo počasi, mukoma, fuldramatično, vedno še s pomenljivimi zadnjimi besedami na izsušenih ustnicah. :-P
pobalin sporočil: 14.456
[#2794878] 20.09.19 16:52 · odgovor na: (#2794833)
Odgovori   +    0
Evo, kot od božje roke vodena, mi je priletela reklama za to knjigo (pazi gre za rdečkarsko založbo). :-)
The Unknowers - How Strategic Ignorance Rules the World, by Linsey McGoey
Deliberate ignorance has been known as the ‘Ostrich Instruction’ in law courts since the 1860s. It illustrates a recurring pattern in history in which figureheads for major companies, political leaders and industry bigwigs plead ignorance to avoid culpability. So why do so many figures at the top still get away with it when disasters on their watch damage so many people’s lives?
When the phone hacking scandal rocked the United Kingdom in 2011, Rupert Murdoch, CEO of News International, knew nothing of the criminal goings-on. After a fire swept through the Grenfell Tower, it soon came to light that the tragedy was a result of the wilful ignorance of experts. Does the idea that knowledge is power still apply in today’s post-truth world?
Encompassing the building of industrial empires in 19th century America to the legal defences of today, The Unknowers shows that ignorance has not only long been an inherent part big business, but also that true power lies in the ability to convince others of where the boundary between ignorance and knowledge lies.
www.zedbooks.net/sho...unknowers/
DrDre sporočil: 346
[#2794905] 20.09.19 19:54
Odgovori   +    2
Đabe pisat kronologijo po urah. Važno da smo se umaknili iz gospodarstva...in da smo prekinili "financiranje udbomafije" kot bi dejal NSIjev katehet iz Ajdovščine.

Lahko pa pogledamo kronologijo novinarjev financ za zadnjih nekaj let na to temo...pa na temo Colorja...skoraj celotnega agroživilstva....

Najbolje bi bilo da bi šli vsi skupaj na kavo v kavarno Hayek.... ;)
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2794907] 20.09.19 20:09 · odgovor na: DrDre (#2794905)
Odgovori   +    0
[DrDre]

Najbolje bi bilo da bi šli vsi skupaj na kavo v kavarno Hayek.... ;)
Če v upanju, da bo kaj novega, klikneš Kavarno Hayek, že dolgo stoji "Nasmeh Mone Lise*"...kavarnahayek.wordpress.com/
pobalin sporočil: 14.456
[#2794914] 20.09.19 20:45 · odgovor na: (#2794881)
Odgovori   +    0
To s strategijo in odgovornostjo itn. se je predvsem nanašalo na "državo". Sicer pa so nas že večkrat poučili, da se kšeftarji pač prilagajajo lokalnim, electarskim poslovnim navadam.

Strani: 1