Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek (Adriin petek) Končno so se oglasili iz Adrie Airways. Kaj pravi najbolj odgovoren za varnost in kdo to je?
Strani: 1
In prav irsko družbo CityJet so v Adrii razglašali za verjetnega strateškega partnerja, ki bo brniškega letalskega prevoznika rešil pred stečajem.Je delal skrbni pregled poslovanja in se odlocil, da bo letala zaplenil, ne pa vlagal denarja? Ironija na kvadrat.
[bc123a]Sicer pa gre verjetno za naslednje avione, ki so bili zaplenjeni:
> In prav irsko družbo CityJet so v Adrii razglašali za verjetnega strateškega partnerja, ki bo brniškega letalskega prevoznika rešil pred stečajem.
Je delal skrbni pregled poslovanja in se odlocil, da bo letala zaplenil, ne pa vlagal denarja? Ironija na kvadrat.
S5-AAU Bombardier CRJ-900LR Zadnjic pristal 10:24 AM 18.9 v MUC. Torej vceraj ni vec letel
S5-AAV Bombardier CRJ-900LR Zadnjic pristal 3:21 PM 19.9. v MUC. Odtlej ni letel.
Oba sta najmlajsa aviona iz flote, 7 let. Opazite vzorec in razlog zakaj so lete v MUC odpovedali? :)
Vprasanje je, kaj je s tem - je pokvarjen, je na servisu?
S5-AFB Bombardier CRJ-900ER Zadnjic pristal 25. avgusta v Ljubljani
Mimogrede:
S5-AFC Bombardier CRJ-900LR Zadnjic pristal 8:45 PM 18.9. v LJU. Vcerajsnji let za Bruselj z njim je bil odpovedan, vceraj sploh ni letel. Nikamor! Ga sparajo v LJ da ga v MUC ne zaplenijo?
S5-AAK Bombardier CRJ-900LR je normalno planiran za lete za danes za Austrian.
S5-AAL Bombardier CRJ-900LR ze vec kot 3 mesece ni letel?
S5-AAN Bombardier CRJ-900LR je zadnjic pristal 18.9. v Temisvaru na letu iz Munchna. Od takrat ne leti. I wonder why, bi moral nazaj v MUC, kjer ga caka "arest"?
S5-AAO Bombardier CRJ-900LR je normalno planiran za lete danes.
Torej ima Adria na razpolago samo se 3 canadaire?
S5-AAP Airbus A319-132
S5-AAR Airbus A319-132
S5-AAX Airbus A319-111
so vsi normalno planirani za lete danes. Torej sklepajo da so pred upniki varni, poleg tega je pa S5-AAX (20 let star) "prezivel" vcerajsnji postanek v Munchnu brez zaplembe.
S5-AAV Bombardier CRJ-900LR Zadnjic pristal 3:21 PM 19.9. v MUC. Odtlej ni letel.
Se je "Vesna" trajno odselila iz Slovenije?
Ironija pa taka.
Airbusi imajo drugega lastnika kot CRJ flota.
[tes]Kdo je "Vesna"? A ima cela CRJ flota istega lastnika?
S5-AAU Bombardier CRJ-900LR Zadnjic pristal 10:24 AM 18.9 v MUC. Torej vceraj ni vec letel
S5-AAV Bombardier CRJ-900LR Zadnjic pristal 3:21 PM 19.9. v MUC. Odtlej ni letel.
Se je "Vesna" trajno odselila iz Slovenije?
Ironija pa taka.
Airbusi imajo drugega lastnika kot CRJ flota.
[tes]Let v Munchen je za danes napovedan z E90 (embraer?) ampak ne vidim da bi Adria ze z njim letela kdaj. Ali pa je napaka in bo letel E190 od WDL Aviation...
sierra5.net/novice-n...iance-foto
A ima kdo izkušnje z večernimi vlaki iz MUC? Za peš je vseeno malo daleč, pa še vikend je pred vrati :)
@tes
Vem, samo moram imeti nekakšen načrt. Sicer gre na službene stroške, samo cel vikend pa tudi ne morem viseti gor. Hehe a misliš, da se kdo od AA javlja na klice :)
Swiss Air minuli konec tedna neposredno okrivil Adrio za odpoved 14 letovSaj vem, da se pri Adrii težave kopičijo in je možno, da so Italošvicarji kaj popravljali... zdaj tam piše diciotto, kar je po naše 18 letov.
Diciotto voli da e per Zurigo cancellati in poco più di quarantotto ore.
[FIN-311684]... da bi kvotno zaščiteni avtohtoni slovenski slavčki in wernerčki in podobni muzikantje služili po cca 80 jurjev na leto za promo nastope v MojeDeželnih vaseh, kot je to primer pri SŽ. Država, daj denar, kako ga bomo zapravili, je pa samo naš problem (in naših sindikalističnih silovikov). Jecljanje überajzenponarja Mesa pred kamero javne hiše je prav antološko: 4d.rtvslo.si/arhiv/d.../174639019
da bo Adria imela status podoben Slovenskim železnicam; da bo Adria obvezna gospodarska javna služba;
Letalo bombardier CRJ700, ki sicer leti za Luxair (oznaka S5-AAZ), prihaja prazno v Ljubljano. Napovedano je bilo na liniji Saarbrücken - Berlin ob 14:10.Torej avione bodo zbrali v LJU, da jih bodo leasingodajalci tezje zaplenili? Ali kako?
Zakaj me to spominja na tipicne slovenske fore s pretvarjanjem da je vse okej, ko ze dobesedno upniki trgajo druzbo na kose...
Cas za razglasiti insolventnost je bil, ko je revizor rekel, da imajo negativni kapital. Oni bodo pa do konca cakali da jim zasezejo vse avione in s tem kar se ni zasezeno leteli do zadnjega dneva dokler jim Agencija ne odvzame dovoljenja?
[bc123a]Me prav zanima, če bo kdo spisal primerjavo med tole agonijo Adrie in drugih luftprevoznikov, ki so v cca zadnjem letu končali v stečaju. Je tudi Air Berlin umiral takole filmsko počasi kot Adria?
Cas za razglasiti insolventnost je bil, ko je revizor rekel, da imajo negativni kapital. Oni bodo pa do konca cakali da jim zasezejo vse avione in s tem kar se ni zasezeno leteli do zadnjega dneva dokler jim Agencija ne odvzame dovoljenja?
[Speedbird]Ne gre za strategijo. Razne strategije klike pohajo in kuhajo že XX let, vse s poplavo vedno novih strokovnih študij starih in novih strokovnjakov iz starih in novih klik.
Problem te države je da nima strategije. Nobene. Od danes na jutri.
Gre za operativnost, za pravočasno ukrepanje, ki vedno več koristi kot škodi. Ker je tega tako malo, ker se skoraj vsi bratuškirajo okrog sodovskih korit in bolj pazijo na svoje hrbte kot na smer naprej, je tako kot je.
Tudi to, da si se tu pojavil šele junija, ko se je Adria začela fatalno majati, in komentiral samo članke o Adrii paše v isto zgodbo. Očitno smo kolektivno predvsem sledilci in vaški gasilci, namesto inženirji za zagotavljanje varnosti. Meni že primerjava med vsebino portalov Sierra5 in ExYuAviation pove kar veliko o dometu našega plemena.
[Speedbird]Slovenija se je spremenila od Jankovičeve zmage na volitvah. Prvič se zgodilo, da so stare stranke s tradicijo in koreninami izgubile oblast. Pač volivci so odločili, naj zmaga ad-hoc ustanovljena županova klientelistična stranka, kasneje je zmagala Cerarjeva, danes imamo prav tako klientelističnega Šarca,
Problem te države je da nima strategije. Nobene. Od danes na jutri. Je transportna kategorija pomembna za funkcioniranje države? Vsekakor. Nesposobnost teh naših politikov za strateško vodenje države ni kar od kjerkoli. Prihaja iz ljudstva, kjer je vsegliharstvo del narodne zavesti. Problem je se večji, ker del slovencev misli da smo strašne face in da je to stvar prostega trga. Ja, morda kod drugod in vsaj za enkrat ne v Sloveniji, kjer je letalski trg majhen in ga noben ne povoha. Tudi zato rabimo prevoznika. Prvič za Slovence in nato za Slovensko gospodarstvo.
Stare stranke so državotvorne in imajo občutek za prihodnost slovenske države, ad-hoc klientelisti pa le za štiriletno ropanje države, ker vedo, da jih bodo po naslednjih volitvah zamenjali novi klientelisti.
[pobalin]Zato pa pisem, ker se mi zdi vse skupaj neverjetno.
> [bc123a]
> Cas za razglasiti insolventnost je bil, ko je revizor rekel, da imajo negativni kapital. Oni bodo pa do konca cakali da jim zasezejo vse avione in s tem kar se ni zasezeno leteli do zadnjega dneva dokler jim Agencija ne odvzame dovoljenja?
Me prav zanima, če bo kdo spisal primerjavo med tole agonijo Adrie in drugih luftprevoznikov, ki so v cca zadnjem letu končali v stečaju. Je tudi Air Berlin umiral takole filmsko počasi kot Adria?
AirBerlin je razglasil insolventnost se preden so nehali leteti, ko je Etihad sporocil da se umika iz pogajanj o prevzemu oziroma vstopu v druzbo.
www.welt.de/wirtscha...redit.html
Nemska vlada je potem prispevala kredit s katerim so zakljucili operacije (dva meseca poletov).
Tako se pravilno zadeve konca, bi rekel.
The months before the grounding were chaotic. The drama had been slowly unfolding, but nobody really believed that the company would suffer a fatal blow.
However on the afternoon of October 2, 2001, Swissair’s planes were grounded. The once-proud national carrier no longer had enough money in the till to pay airport taxes or buy kerosene for its aircraft.
Around 39,000 passengers suddenly found themselves hostages of the situation.
The Unknowers - How Strategic Ignorance Rules the World, by Linsey McGoey
Deliberate ignorance has been known as the ‘Ostrich Instruction’ in law courts since the 1860s. It illustrates a recurring pattern in history in which figureheads for major companies, political leaders and industry bigwigs plead ignorance to avoid culpability. So why do so many figures at the top still get away with it when disasters on their watch damage so many people’s lives?
When the phone hacking scandal rocked the United Kingdom in 2011, Rupert Murdoch, CEO of News International, knew nothing of the criminal goings-on. After a fire swept through the Grenfell Tower, it soon came to light that the tragedy was a result of the wilful ignorance of experts. Does the idea that knowledge is power still apply in today’s post-truth world?
Encompassing the building of industrial empires in 19th century America to the legal defences of today, The Unknowers shows that ignorance has not only long been an inherent part big business, but also that true power lies in the ability to convince others of where the boundary between ignorance and knowledge lies.
www.zedbooks.net/sho...unknowers/
Lahko pa pogledamo kronologijo novinarjev financ za zadnjih nekaj let na to temo...pa na temo Colorja...skoraj celotnega agroživilstva....
Najbolje bi bilo da bi šli vsi skupaj na kavo v kavarno Hayek.... ;)
[DrDre]Če v upanju, da bo kaj novega, klikneš Kavarno Hayek, že dolgo stoji "Nasmeh Mone Lise*"...kavarnahayek.wordpress.com/
Najbolje bi bilo da bi šli vsi skupaj na kavo v kavarno Hayek.... ;)
Strani: 1