Strani: 1 2

0121ZA1 sporočil: 884
[#2782524] 05.07.19 15:15
Odgovori   +    7
Hmmm in kaj sedaj .... tovora je zadosti.. za vse štiri luke v S Jadranu
FIN-379669 sporočil: 2.884
[#2782528] 05.07.19 15:44 · odgovor na: 0121ZA1 (#2782524)
Odgovori   +    3
Tovora je za 10 luk na S Jadranu, od tega 4,5 delujoče.

Luka Koper bi po moje morala kvečjemu nehati sprejemati naročila, ker ne želim imeti slovenskega morja, podobnega kitajski mlakuži.
FIN-311684 sporočil: 19.140
[#2782529] 05.07.19 15:45 · odgovor na: 0121ZA1 (#2782524)
Odgovori   +    0
[0121ZA1]
Hmmm in kaj sedaj .... tovora je zadosti.. za vse štiri luke v S Jadranu
Nekateri ugledni ekonomisti so že za leto 2020 napovedali krizo, vemo pa, da je v recesiji vsega premalo, tudi tovora.
jani1974 sporočil: 3.771
[#2782530] 05.07.19 15:45
Odgovori   +    8
No, zdaj vsaj vemo, da je Madžarska od nas zahtevala zemljišče - kar so takrat vsi zanikali.
UriahHeep sporočil: 565
[#2782534] 05.07.19 15:56 · odgovor na: jani1974 (#2782530)
Odgovori   +    8
No, zdaj vsaj vemo, da je Madžarska od nas zahtevala zemljišče - kar so takrat vsi zanikali.


.)
To pa res ni bil noben problem. Bi naredili zamenjavo in bi jim prodali Prekmurje, recimo za 50 milijard evrov, z vsemi prebivalci, ki tam živijo in vsemi, ki so bili tam rojeni, vred. Veš koliko bi zaslužili.

Uriah Heep.
FIN-311684 sporočil: 19.140
[#2782540] 05.07.19 16:15 · odgovor na: jani1974 (#2782530)
Odgovori   +    9
[jani1974]
No, zdaj vsaj vemo, da je Madžarska od nas zahtevala zemljišče - kar so takrat vsi zanikali.
Madžari bodo kmalu v Prekmurju imeli več zemlje in objektov kot Slovenci v Savudriji in drugod v hrvaški Istri in se zdaj nekateri sekirajo zaradi nekaj hektarjev zemlje, ki so jih želeli Madžari v bližini Luke Koper. Lahko bi jim ponudili zemljišče nekaj kilometrov v notranjosti. Sicer, na splošno nekateri težko sprejemajo samo misel, da bo v nekaj letih Luka v lasti Trsta, Roterdama...Javni sektor bo požrl Slovenijo.
mc sporočil: 475
[#2782553] 05.07.19 17:01
Odgovori   +    19
še ene par koncertov Nosil bom rdečo zvezdo pa bosta Srbija in Madžarska za nas ekonomski velesili.
Inside sporočil: 1.665
[#2782555] 05.07.19 17:08
Odgovori   +    3
Ker so videli da Slovenija noče posodobiti železnico je normalno da so iskali plan b.
Inside sporočil: 1.665
[#2782557] 05.07.19 17:09 · odgovor na: 0121ZA1 (#2782524)
Odgovori   +    5
[0121ZA1]
Hmmm in kaj sedaj .... tovora je zadosti.. za vse štiri luke v S Jadranu
Drzi vendar bo čez Avstrijo šlo zlato čez Slovenijo pa odpad.
rename sporočil: 12.108
[#2782558] 05.07.19 17:10 · odgovor na: UriahHeep (#2782534)
Odgovori   +    8
[UriahHeep]
No, zdaj vsaj vemo, da je Madžarska od nas zahtevala zemljišče - kar so takrat vsi zanikali.


.)
To pa res ni bil noben problem. Bi naredili zamenjavo in bi jim prodali Prekmurje, recimo za 50 milijard evrov, z vsemi prebivalci, ki tam živijo in vsemi, ki so bili tam rojeni, vred. Veš koliko bi zaslužili.

Uriah Heep.
Win:win za vse.
Za prebivalce, ker bi spet pristali doma, v urejeni drzavi....za SLO , ki bi s 50 miljardami lahko naredila cirka 30 drugih tirov (a ves, koliko je to provizij za Nase(TM)).
Inside sporočil: 1.665
[#2782570] 05.07.19 18:34 · odgovor na: FIN-379669 (#2782528)
Odgovori   +    2
[]
Tovora je za 10 luk na S Jadranu, od tega 4,5 delujoče.

Luka Koper bi po moje morala kvečjemu nehati sprejemati naročila, ker ne želim imeti slovenskega morja, podobnega kitajski mlakuži.
Dokler se dela kot sem slišal da Nemci vozijo krompir lupit v Italijo in pol nazaj bo tovora preveč saj infrastrukture tej nori rasti ne sledijo niti nimajo vloge da to spravijo v red.
Za drugi del pa ne moreš dobit soglasja niti na referendumu saj se vedno živi nacionalni interes čeprav je ideja ekonomsko ekološko... gledano zanimiva. Je pa to odločitev države kaj hoče s prometom.
MarijanMacek sporočil: 2.192
[#2782578] 05.07.19 21:09 · odgovor na: Inside (#2782555)
Odgovori   +    1
[Inside]
Ker so videli da Slovenija noče posodobiti železnico je normalno da so iskali plan b.
Tega pa ne bo priznal noben državljan K in njegovi podporniki. Sicer pa imaš povsem prav, kdo se bo pa zanašal na obljube neke vlade, če pa lahko vsak državlan K minira njene odločitve tako rekoč do neskončnoti.
Inside sporočil: 1.665
[#2782585] 05.07.19 22:35 · odgovor na: MarijanMacek (#2782578)
Odgovori   +    3
[MarijanMacek]
> [Inside]
> Ker so videli da Slovenija noče posodobiti železnico je normalno da so iskali plan b.

Tega pa ne bo priznal noben državljan K in njegovi podporniki. Sicer pa imaš povsem prav, kdo se bo pa zanašal na obljube neke vlade, če pa lahko vsak državlan K minira njene odločitve tako rekoč do neskončnoti.
Jasno da ne on koplje tam in dokler lahko. Problem, ker se da zaslužit tudi z delanjem škode. Če bi ac tako delali še danes ne bi bile končane. Če bi bili Zidar&co pametni bi se danes delali.
PyotrNovak sporočil: 2.535
[#2782588] 05.07.19 23:30 · odgovor na: FIN-311684 (#2782540)
Odgovori   +    5
TOCNO o tem sem razmisljal: zadaj je dolina, kjer je kar precej prostora za brezcarinsko proizvodno cono. Samo da to sfuras, moras imeti pamet, ki pa je pri vseh levih vladah odsotna....
COP sporočil: 3.582
[#2782595] 06.07.19 08:46
Odgovori   +    1
Stran vržen denar Madžarov, bo uletel Vili z sds podporniki in bo za par let vse obstalo.
bojan59 sporočil: 1
[#2782612] 06.07.19 11:42
Odgovori   +    1
čas vnosa: 05.07.19 14:27
bravo komunisti
macon sporočil: 10.699
[#2782613] 06.07.19 11:58 · odgovor na: MarijanMacek (#2782578)
Odgovori   +    7
[MarijanMacek]
> [Inside]
> Ker so videli da Slovenija noče posodobiti železnico je normalno da so iskali plan b.

Tega pa ne bo priznal noben državljan K in njegovi podporniki. Sicer pa imaš povsem prav, kdo se bo pa zanašal na obljube neke vlade, če pa lahko vsak državlan K minira njene odločitve tako rekoč do neskončnoti.
Pri drugem tiru hoče režimska levica vsem na očem pokrasti več sto milijonov Eurov, kdorkoli, ki je proti temu, se obnaša odgovorno in državotvorno.

Nikoli ni bil nihče proti drugemu tiru kot takemu. Vi lažete, da gre za namerne zaviralce napredka in ignorirate odkrito sistemsko krajo.
vickibedi sporočil: 11.457
[#2782620] 06.07.19 13:21 · odgovor na: FIN-311684 (#2782540)
Odgovori   +    0
[FIN-311684]
> [jani1974]
> No, zdaj vsaj vemo, da je Madžarska od nas zahtevala zemljišče - kar so takrat vsi zanikali.

Madžari bodo kmalu v Prekmurju imeli več zemlje in objektov kot Slovenci v Savudriji in drugod v hrvaški Istri in se zdaj nekateri sekirajo zaradi nekaj hektarjev zemlje, ki so jih želeli Madžari v bližini Luke Koper. Lahko bi jim ponudili zemljišče nekaj kilometrov v notranjosti. Sicer, na splošno nekateri težko sprejemajo samo misel, da bo v nekaj letih Luka v lasti Trsta, Roterdama...Javni sektor bo požrl Slovenijo.
Ne rabiš jabvnega sektorja, sami se bomo požrli med seboj ;)
MarijanMacek sporočil: 2.192
[#2782642] 06.07.19 15:27 · odgovor na: macon (#2782613)
Odgovori   +    1
[macon]
> [MarijanMacek]
> > [Inside]
> > Ker so videli da Slovenija noče posodobiti železnico je normalno da so iskali plan b.
>
> Tega pa ne bo priznal noben državljan K in njegovi podporniki. Sicer pa imaš povsem prav, kdo se bo pa zanašal na obljube neke vlade, če pa lahko vsak državlan K minira njene odločitve tako rekoč do neskončnoti.

Pri drugem tiru hoče režimska levica vsem na očem pokrasti več sto milijonov Eurov, kdorkoli, ki je proti temu, se obnaša odgovorno in državotvorno.
In v imenu državotvornosti ne bomo grdaili infrastrukture, posel se bo umikal, in državotvorniki tvoje sort si bodo meli roke. Končno boste ljudi z bedo (posledica vašega državotvornega rovarjenja) prepričali v zamenjavo oblasti, kjer boste vedrili kakšno leto, nakar vas bo raja spregledala in za naslednjih ne vem kolko let izgnala z oblasti! Naj živi državotvornost desnih. Čudi me samo to, da nikjer ne vidiš večine, to je sredina!

Nikoli ni bil nihče proti drugemu tiru kot takemu. Vi lažete, da gre za namerne zaviralce napredka in ignorirate odkrito sistemsko krajo.
Kakšnih 5 let smo se prepirali o (ne)potrebnosti 2. tira, cel kub pesniških projektantov je risal trase in vsaka je bila bolja od druge, le produkt maksimalno dogovorjenega vzpona in dolžine ni nikoli ustreza vaišinski raliki med obema koncema proge. Primer "Nepotreben ovinek na trasi 2 TDK"..... Da ne govorimo o izumiteljih žičniških železnic, za katere sicer največji proizvajalec teh naprav na svetu ni ravno bil prepričan o umnosti projekta (privat komunikacija s firmo) našega duhovniškega dohtarja zgage. Čudno, že diplome so bile narejene, potem pa se je ta dohtar umaknil s to veleumno idejo.... Ti pa že spet o sistemski kraji. pa dajte že enkrat dokazat, kaj se je kradlo, pa ne mi o neki maketi, ker projekt stane 1 miljardo, vi se pa vtikate v kakšnih 50k€. Ni bilo sicer lepo, zato pa je moderna stranka enega centra danes na repu priljublejnosti.
macon sporočil: 10.699
[#2782680] 07.07.19 02:31 · odgovor na: MarijanMacek (#2782642)
Odgovori   +    1
[MarijanMacek]
> [macon]
> > [MarijanMacek]
> > > [Inside]
> > > Ker so videli da Slovenija noče posodobiti železnico je normalno da so iskali plan b.
> >
> > Tega pa ne bo priznal noben državljan K in njegovi podporniki. Sicer pa imaš povsem prav, kdo se bo pa zanašal na obljube neke vlade, če pa lahko vsak državlan K minira njene odločitve tako rekoč do neskončnoti.
>
> Pri drugem tiru hoče režimska levica vsem na očem pokrasti več sto milijonov Eurov, kdorkoli, ki je proti temu, se obnaša odgovorno in državotvorno.

In v imenu državotvornosti ne bomo grdaili infrastrukture, posel se bo umikal, in državotvorniki tvoje sort si bodo meli roke. Končno boste ljudi z bedo (posledica vašega državotvornega rovarjenja) prepričali v zamenjavo oblasti, kjer boste vedrili kakšno leto, nakar vas bo raja spregledala in za naslednjih ne vem kolko let izgnala z oblasti! Naj živi državotvornost desnih. Čudi me samo to, da nikjer ne vidiš večine, to je sredina!

>
> Nikoli ni bil nihče proti drugemu tiru kot takemu. Vi lažete, da gre za namerne zaviralce napredka in ignorirate odkrito sistemsko krajo.

Kakšnih 5 let smo se prepirali o (ne)potrebnosti 2. tira, cel kub pesniških projektantov je risal trase in vsaka je bila bolja od druge, le produkt maksimalno dogovorjenega vzpona in dolžine ni nikoli ustreza vaišinski raliki med obema koncema proge. Primer "Nepotreben ovinek na trasi 2 TDK"..... Da ne govorimo o izumiteljih žičniških železnic, za katere sicer največji proizvajalec teh naprav na svetu ni ravno bil prepričan o umnosti projekta (privat komunikacija s firmo) našega duhovniškega dohtarja zgage. Čudno, že diplome so bile narejene, potem pa se je ta dohtar umaknil s to veleumno idejo.... Ti pa že spet o sistemski kraji. pa dajte že enkrat dokazat, kaj se je kradlo, pa ne mi o neki maketi, ker projekt stane 1 miljardo, vi se pa vtikate v kakšnih 50k€. Ni bilo sicer lepo, zato pa je moderna stranka enega centra danes na repu priljublejnosti.
Na internetu je zadosti utemeljenega komentiranja večstomilijonske kraje, ki gre od tretjine do polovice predvidenega zneska. Najprej so primerjali s stroški podobnih projektov drugod.
MarijanMacek sporočil: 2.192
[#2782688] 07.07.19 08:23 · odgovor na: macon (#2782680)
Odgovori   +    0
[macon]
> [MarijanMacek]
> > [macon]
> > > [MarijanMacek]
> > > > [Inside]
> > > > Ker so videli da Slovenija noče posodobiti železnico je normalno da so iskali plan b.
> > >
> > > Tega pa ne bo priznal noben državljan K in njegovi podporniki. Sicer pa imaš povsem prav, kdo se bo pa zanašal na obljube neke vlade, če pa lahko vsak državlan K minira njene odločitve tako rekoč do neskončnoti.
> >
> > Pri drugem tiru hoče režimska levica vsem na očem pokrasti več sto milijonov Eurov, kdorkoli, ki je proti temu, se obnaša odgovorno in državotvorno.
>
> In v imenu državotvornosti ne bomo grdaili infrastrukture, posel se bo umikal, in državotvorniki tvoje sort si bodo meli roke. Končno boste ljudi z bedo (posledica vašega državotvornega rovarjenja) prepričali v zamenjavo oblasti, kjer boste vedrili kakšno leto, nakar vas bo raja spregledala in za naslednjih ne vem kolko let izgnala z oblasti! Naj živi državotvornost desnih. Čudi me samo to, da nikjer ne vidiš večine, to je sredina!
>
> >
> > Nikoli ni bil nihče proti drugemu tiru kot takemu. Vi lažete, da gre za namerne zaviralce napredka in ignorirate odkrito sistemsko krajo.
>
> Kakšnih 5 let smo se prepirali o (ne)potrebnosti 2. tira, cel kub pesniških projektantov je risal trase in vsaka je bila bolja od druge, le produkt maksimalno dogovorjenega vzpona in dolžine ni nikoli ustreza vaišinski raliki med obema koncema proge. Primer "Nepotreben ovinek na trasi 2 TDK"..... Da ne govorimo o izumiteljih žičniških železnic, za katere sicer največji proizvajalec teh naprav na svetu ni ravno bil prepričan o umnosti projekta (privat komunikacija s firmo) našega duhovniškega dohtarja zgage. Čudno, že diplome so bile narejene, potem pa se je ta dohtar umaknil s to veleumno idejo.... Ti pa že spet o sistemski kraji. pa dajte že enkrat dokazat, kaj se je kradlo, pa ne mi o neki maketi, ker projekt stane 1 miljardo, vi se pa vtikate v kakšnih 50k€. Ni bilo sicer lepo, zato pa je moderna stranka enega centra danes na repu priljublejnosti.

Na internetu je zadosti utemeljenega komentiranja večstomilijonske kraje, ki gre od tretjine do polovice predvidenega zneska. Najprej so primerjali s stroški podobnih projektov drugod.
Ta tvoj odgovor me spominja na enega forumaša na tem forumu, ki je trdil, da se da cestninske postaje podreti za krepko manjši denar, kot je plačal DARS. Eksplicitno je zapisal, da jo lahko podre čez noč. Revež seveda ni dojel, da se postajo res podre čez noč (je bilo narejeno), ni pa upošteval ureditve cestišča etc.... In na osnovi takih mnenj ti govoriš o previsoki ceni (Kitajska cena je bila postavljena v gostilni po nekaj popite pijače čez prst in neupoštevaje DDV, in med brati ni dosti nižja od neposrednih gradbenih stroškov), noben strokovnjak vse do sofinancerjev iz EU in bank pa ceni dosedaj ni oporekal, bile so nasprotno pripombe, da je cena nekoliko prenizka.
Cene vrtanja tunelov so pa sila različne, odvisno od geološke sestave in tehnologije vrtanja/kopanja. Študija EU Annex 13, Case study on tunnels podaja povprečno ceno 25 M€ na km za enocevni železniški tunel vrtan po metodi TBM in 24 M€ kopan klasično. Dvocevni Gothardski bazni tunel je bil zgrajen po ceni okoli 80 M€/km (isti vir), cena za tunel pod Golico pa je če me spomin ne moti okoli 35M€ na km, o tem sem že pisal tukaj. In da ne bo pomote, dvotirnega tunela niso še nikjer kopali z metodo TBM. Več o stroških gradnje si preberi v tem annexu 13, vtipkaj pač ime in boš našel na stričku googlu.

Kar pa piše na internetu.... no razumen človek se malce nasmeji o tvoji argumentaciji za krajo. Na internetu se najde marsikaj, tudi stran občudovalcev ploščate zemlje, Flat Earth Society, www.tfes.org/ obstajajo tudi pristaši teorije Chemtrailsov, twitter.com/hashtag/chemtrail o njih bedarijah več na sl.wikipedia.org/wik...Chemtrails Internet ni ravno zanesljiv vir kočljivih informacij. Vsak lahko napiše karkoli hoče in taki kot ti pač verjamete v teorijo zarote.....

Boš moral poiskati kaj bolj verodostojnega, sicer pa škoda časa za debate s pristaši teorije zarot in podobnih neumnosti!
MarijanMacek sporočil: 2.192
[#2782690] 07.07.19 08:46 · odgovor na: MarijanMacek (#2782688)
Odgovori   +    0
macon, našel sem še en zanimiv podatek, za 27,3 km dolg 2 cevni tunel pod Semmeringom se je leta 2012 predvidevala cena 3 miljarede, www.cipra.org/en/news/4589 . In ti o precenjenosti projekta 2 TDK. Res popolno poznavanje stvari o katerih pisariš!
abohte sporočil: 2.891
[#2782691] 07.07.19 08:54 · odgovor na: MarijanMacek (#2782690)
Odgovori   +    1
[MarijanMacek]
macon, našel sem še en zanimiv podatek,...
A tega si našel na internetu? :P
jani1974 sporočil: 3.771
[#2782694] 07.07.19 09:04 · odgovor na: MarijanMacek (#2782688)
Odgovori   +    3
[MarijanMacek]
Ta tvoj odgovor me spominja na enega forumaša na tem forumu, ki je trdil, da se da cestninske postaje podreti za krepko manjši denar, kot je plačal DARS. Eksplicitno je zapisal, da jo lahko podre čez noč. Revež seveda ni dojel, da se postajo res podre čez noč (je bilo narejeno), ni pa upošteval ureditve cestišča etc....
No, ne vem za ceno, ampak obseg del po podrtju postaj je bil npr. v Brezovici vsekakor neverjeten. Kot da gre za z radiacijo kontaminiran material, ki ga je treba vsega izkopati iz zemlje do globine enega metra. Časa pri tem pa so si vzeli, kot da gre za arheološka izkopavanja.
V nasprotju s tem pa se npr. v trojanskih tunelih razpadajoče betonsko vozišče čez noč poflika z asfaltom in nikome ništa.

... noben strokovnjak vse do sofinancerjev iz EU in bank pa ceni dosedaj ni oporekal, bile so nasprotno pripombe, da je cena nekoliko prenizka.
Ne vem za strokovnjake iz EU, so to isti romunski študentje, ki so prej merili globino luknje v bankah...
Kaj pa recimo tole, poglavje 4:
www.itf-oecd.org/fil...n=a3A8uYBP
MarijanMacek sporočil: 2.192
[#2782736] 07.07.19 14:19 · odgovor na: abohte (#2782691)
Odgovori   +    0
[abohte]
> [MarijanMacek]
> macon, našel sem še en zanimiv podatek,...

A tega si našel na internetu? :P
ja, in cene se ujemajo z okvirnimi kakor sem jih navedel v študiji EU. Jaz preverim številke, ostali pa.....
MarijanMacek sporočil: 2.192
[#2782738] 07.07.19 14:30 · odgovor na: jani1974 (#2782694)
Odgovori   +    0
[jani1974]
> [MarijanMacek]
> Ta tvoj odgovor me spominja na enega forumaša na tem forumu, ki je trdil, da se da cestninske postaje podreti za krepko manjši denar, kot je plačal DARS. Eksplicitno je zapisal, da jo lahko podre čez noč. Revež seveda ni dojel, da se postajo res podre čez noč (je bilo narejeno), ni pa upošteval ureditve cestišča etc....

No, ne vem za ceno, ampak obseg del po podrtju postaj je bil npr. v Brezovici vsekakor neverjeten. Kot da gre za z radiacijo kontaminiran material, ki ga je treba vsega izkopati iz zemlje do globine enega metra. Časa pri tem pa so si vzeli, kot da gre za arheološka izkopavanja.
Če bi vedel, da se mor vsakih 25-30 let zamenjat tamponska plast na cesti, se ne bi čudil, če so malce kopali v globino, še zlasti, ker je zadeva na barjanskih tleh.

V nasprotju s tem pa se npr. v trojanskih tunelih razpadajoče betonsko vozišče čez noč poflika z asfaltom in nikome ništa.
O gradbeništvu nimaš pojma, pa nakladaš 100 na uro. Sam nisem gradbenik, če pa kaj ne vem pa povprašam med kosilom.



> ... noben strokovnjak vse do sofinancerjev iz EU in bank pa ceni dosedaj ni oporekal, bile so nasprotno pripombe, da je cena nekoliko prenizka.

Ne vem za strokovnjake iz EU, so to isti romunski študentje, ki so prej merili globino luknje v bankah...
Jaz ne vem kako so merili globino bančne luknje, jaz vem da so naredili primerjalno študijo gradnje tunelov. In jaz sttrokovnim zadevam verjamem, še zlasti če se dokaj ujemajo s poznanimi podatki, če ne mojim pa dobljenimi med kosilom. seveda pa pristaši teorije zarot in podobna gaža nikoli ne verjamejo strokovnjakom, to jim je pač prirojeno, bog jim pomagaj, pa verjetno ne more, se lahko le razjoče.

Kaj pa recimo tole, poglavje 4:
www.itf-oecd.org/fil...n=a3A8uYBP
Moram priznat, da ne najdem nič pametnega (domača stran itf, driverless road fright, itf summitblockchain and beyond, Road itf-oecd,....). pošlji link, da bom našel na kaj se sklicuješ.
najobj sporočil: 26.759
[#2782740] 07.07.19 14:47 · odgovor na: macon (#2782613)
Odgovori   +    0
[macon]
> [MarijanMacek]
> > [Inside]
> > Ker so videli da Slovenija noče posodobiti železnico je normalno da so iskali plan b.
>
> Tega pa ne bo priznal noben državljan K in njegovi podporniki. Sicer pa imaš povsem prav, kdo se bo pa zanašal na obljube neke vlade, če pa lahko vsak državlan K minira njene odločitve tako rekoč do neskončnoti.
Pri drugem tiru hoče režimska levica vsem na očem pokrasti več sto milijonov Eurov, kdorkoli, ki je proti temu, se obnaša odgovorno in državotvorno.

Nikoli ni bil nihče proti drugemu tiru kot takemu. Vi lažete, da gre za namerne zaviralce napredka in ignorirate odkrito sistemsko krajo.
... ja, ker Janšatov pajac Državljan K s številnimi pritožbami na različnih sodiščih in organiziranjem referenduma nikoli ni bil proti drugem tiru, ampak na totem forumu vsi dobro vemo, da bi SDS drugi tir zgradil praktično zastonj, pa Kučan s prevarami na volitvah največji opozicijski stranki ne dovoli, da bi vodili vlado in posledično za državo vitalne infrastrukturne projekte ...

P.S.: ker ne spremljam prvih v službi resnice, bi lahko ti povedal, kakšni so v SDS-u odzivi ob nedavni nesreči, ko se zna zgoditi, da več kot sto tisoč ljudi na Obali ostane brez pitne vode, če nam Hrvati ustavijo dobavo svoje ...
jani1974 sporočil: 3.771
[#2782766] 07.07.19 18:33 · odgovor na: MarijanMacek (#2782738)
Odgovori   +    0
[MarijanMacek]
> [jani1974]
> > [MarijanMacek]
> > Ta tvoj odgovor me spominja na enega forumaša na tem forumu, ki je trdil, da se da cestninske postaje podreti za krepko manjši denar, kot je plačal DARS. Eksplicitno je zapisal, da jo lahko podre čez noč. Revež seveda ni dojel, da se postajo res podre čez noč (je bilo narejeno), ni pa upošteval ureditve cestišča etc....
>
> No, ne vem za ceno, ampak obseg del po podrtju postaj je bil npr. v Brezovici vsekakor neverjeten. Kot da gre za z radiacijo kontaminiran material, ki ga je treba vsega izkopati iz zemlje do globine enega metra. Časa pri tem pa so si vzeli, kot da gre za arheološka izkopavanja.

Če bi vedel, da se mor vsakih 25-30 let zamenjat tamponska plast na cesti, se ne bi čudil, če so malce kopali v globino, še zlasti, ker je zadeva na barjanskih tleh.
Prav, saj pri Vranskem je nevemokoliko kilometrov avtoceste narejene na novo, pa niso barjanska tla. Ampak to potem ni "podiranje cestninskih postaj", ampak izgovor za pokurit kup denarja. In z zastoji jebat ljudi v glavo, ker je to kao v njihovo dobro.
> V nasprotju s tem pa se npr. v trojanskih tunelih razpadajoče betonsko vozišče čez noč poflika z asfaltom in nikome ništa.

O gradbeništvu nimaš pojma, pa nakladaš 100 na uro. Sam nisem gradbenik, če pa kaj ne vem pa povprašam med kosilom.
Potem pa mi po kosilu povej, zakaj je bil asfalt pred leti vnetljiv in ni smel biti v predorih, sedaj pa ni več vnetljiv? Ali pa kako vpliva nenadoma spreminjajoči se torni koeficient na varnost v prometu? In zakaj je na odsekih ob cestninskih postajah denar za vse zamenjat, za zamenjat vse v predorih ga pa ni?
> > ... noben strokovnjak vse do sofinancerjev iz EU in bank pa ceni dosedaj ni oporekal, bile so nasprotno pripombe, da je cena nekoliko prenizka.
>
> Ne vem za strokovnjake iz EU, so to isti romunski študentje, ki so prej merili globino luknje v bankah...

Jaz ne vem kako so merili globino bančne luknje, jaz vem da so naredili primerjalno študijo gradnje tunelov. In jaz sttrokovnim zadevam verjamem, še zlasti če se dokaj ujemajo s poznanimi podatki, če ne mojim pa dobljenimi med kosilom. seveda pa pristaši teorije zarot in podobna gaža nikoli ne verjamejo strokovnjakom, to jim je pač prirojeno, bog jim pomagaj, pa verjetno ne more, se lahko le razjoče.
Preveč dela "strokovnjakov" sem že videl, da bi kar dol padel, ko se kdo razglasi za kaj takšnega. Ali pa slepo zaupal.
Mimogrede, tudi za boga je kup strokovnjakov, ki vsak po svoje razlagajo, kako in koliko lahko pomaga ;-)
> Kaj pa recimo tole, poglavje 4:
> www.itf-oecd.org/fil...n=a3A8uYBP

Moram priznat, da ne najdem nič pametnega (domača stran itf, driverless road fright, itf summitblockchain and beyond, Road itf-oecd,....). pošlji link, da bom našel na kaj se sklicuješ.
Sorry, poskusi tole: www.itf-oecd.org/new...port-koper
MarijanMacek sporočil: 2.192
[#2782769] 07.07.19 18:58 · odgovor na: jani1974 (#2782766)
Odgovori   +    0
[jani1974]
> [MarijanMacek]
> > [jani1974]
> > > [MarijanMacek]
> > > Ta tvoj odgovor me spominja na enega forumaša na tem forumu, ki je trdil, da se da cestninske postaje podreti za krepko manjši denar, kot je plačal DARS. Eksplicitno je zapisal, da jo lahko podre čez noč. Revež seveda ni dojel, da se postajo res podre čez noč (je bilo narejeno), ni pa upošteval ureditve cestišča etc....
> >
> > No, ne vem za ceno, ampak obseg del po podrtju postaj je bil npr. v Brezovici vsekakor neverjeten. Kot da gre za z radiacijo kontaminiran material, ki ga je treba vsega izkopati iz zemlje do globine enega metra. Časa pri tem pa so si vzeli, kot da gre za arheološka izkopavanja.
>
> Če bi vedel, da se mor vsakih 25-30 let zamenjat tamponska plast na cesti, se ne bi čudil, če so malce kopali v globino, še zlasti, ker je zadeva na barjanskih tleh.

Prav, saj pri Vranskem je nevemokoliko kilometrov avtoceste narejene na novo, pa niso barjanska tla. Ampak to potem ni "podiranje cestninskih postaj", ampak izgovor za pokurit kup denarja. In z zastoji jebat ljudi v glavo, ker je to kao v njihovo dobro.
ti sam sebe jebepš v glavo. Sem že napisal, da mora biti Ac obnovljena vključno s tamponskim slojem nekako na 25 let, odvisno od prometa. dela na Ac za cestnisnko postajo nimajo nobene zveze z odstranitvijo cetsninske postaje in ureditvijo cestišča na območju bivše postaje. Se pač dela racionalno, vse ob istem čas. lahko pa pričakuješ, da bo potrebno v bodoče na AC letno okoli 70 km obnov (cca 10%AC) v manjšem ali večjem obsegu, saj je potrebna preplastitev asfalta vsakih 10 let (se pravi okoli 70km omrežja letno + okoli 30 km generalnih remontov. Če ti ni všeč, si poglej ceste v kakšni Bolgariji ali Romuniji, nekaj let nazaj jih niso vzdrževali, luknje pa zapolnili z vejami. Prijetno stanje v vrsti!

> > V nasprotju s tem pa se npr. v trojanskih tunelih razpadajoče betonsko vozišče čez noč poflika z asfaltom in nikome ništa.
Slovenski gradbeniki imajo težave z betonom v tunelih, problem je hrapavost betona, zato morajo uporabiti dodatne trde kamenine, na žalost pa se jim ta trši agregat poseda v beton iz apnenca... izgleda, da so obupali in se naročnik zadovoljuje z asfaltom.
>
> O gradbeništvu nimaš pojma, pa nakladaš 100 na uro. Sam nisem gradbenik, če pa kaj ne vem pa povprašam med kosilom.

Potem pa mi po kosilu povej, zakaj je bil asfalt pred leti vnetljiv in ni smel biti v predorih, sedaj pa ni več vnetljiv? Ali pa kako vpliva nenadoma spreminjajoči se torni koeficient na varnost v prometu? In zakaj je na odsekih ob cestninskih postajah denar za vse zamenjat, za zamenjat vse v predorih ga pa ni?
Glej gornji odgovor, asfal res ni primeren za tunele, toda v sili vrag muhe žre.... Bomo videli kaj bo, če se zgodi požar v tunelu.

> > > ... noben strokovnjak vse do sofinancerjev iz EU in bank pa ceni dosedaj ni oporekal, bile so nasprotno pripombe, da je cena nekoliko prenizka.
> >
> > Ne vem za strokovnjake iz EU, so to isti romunski študentje, ki so prej merili globino luknje v bankah...
>
> Jaz ne vem kako so merili globino bančne luknje, jaz vem da so naredili primerjalno študijo gradnje tunelov. In jaz sttrokovnim zadevam verjamem, še zlasti če se dokaj ujemajo s poznanimi podatki, če ne mojim pa dobljenimi med kosilom. seveda pa pristaši teorije zarot in podobna gaža nikoli ne verjamejo strokovnjakom, to jim je pač prirojeno, bog jim pomagaj, pa verjetno ne more, se lahko le razjoče.

Preveč dela "strokovnjakov" sem že videl, da bi kar dol padel, ko se kdo razglasi za kaj takšnega. Ali pa slepo zaupal.
Mimogrede, tudi za boga je kup strokovnjakov, ki vsak po svoje razlagajo, kako in koliko lahko pomaga ;-)
Le strokovnjak česa si, iz napisanega bi rekel da nisi nič drugega kot "samospoznani "strokovnjak". Jaz se na gradbeništvo spoznam kot rečeno potom debat med nedeljskimi kosili, imam pa najboljšo možno naravoslovno izobrazbo z najvišjimi nazivi in mi tehnično razmišljanje ni tuje. In roko na srce, prenekateri "strokovnjak" me zaprepašča. Zato običajno preverim reference tistega ki kaj napiše.

> > Kaj pa recimo tole, poglavje 4:
> > www.itf-oecd.org/fil...n=a3A8uYBP
>
> Moram priznat, da ne najdem nič pametnega (domača stran itf, driverless road fright, itf summitblockchain and beyond, Road itf-oecd,....). pošlji link, da bom našel na kaj se sklicuješ.

Sorry, poskusi tole: www.itf-oecd.org/new...port-koper
Povedal bi mi naslov in mi ne bi bilo potrebno iskati. Poznam te študije, in če pogledaš naprimer stran 37, Tabela 2.4 boš našel, da študija napoveduje leta 2030 1,1-1,8 m TEU prometa. Lani so pretovorili malenkost manj kot 1 M (988,501 TEu9 ali okoli 9 M ton...., pa je bilo šele leto 2018.... Rast se je v zadnjem času sicer nekoliko umirila, vendar prevozniki povečujejo pretovor kontejnerjev in uvajajo nove vlakovne povezave, o čemer seveda novinarji ne poročajo, poročajo pa o vsakem vlakcu iz Trsta.... Ko se toliko govori o dobrih železniških povezavah Trsta bom pa povedal samo to, famozna Pontebanna je skoraj brez potniškega prometa in tovornih vlakov je manj kot v Koper na industrijskem tiru.
FIN-311684 sporočil: 19.140
[#2782771] 07.07.19 19:16 · odgovor na: MarijanMacek (#2782769)
Odgovori   +    0
[MarijanMacek]
> [jani1974]
> > [MarijanMacek]
> > > [jani1974]
> > > > [MarijanMacek]
> > > >...famozna Pontebanna je skoraj brez potniškega prometa in tovornih vlakov je manj kot v Koper na industrijskem tiru.
Torej, na kolesa, deluje lepo in izzivalno...www.e-fotopotep.si/p...a,413.html

Strani: 1 2