8 ur
Najbolj brani članki danes
9 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
10 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
11 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
11 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
11 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
11 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
12 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
13 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
13 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
14 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
14 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
14 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
14 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
15 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
15 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
16 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
16 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
16 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
17 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[jani1974]
> [MarijanMacek]
> Ta tvoj odgovor me spominja na enega forumaša na tem forumu, ki je trdil, da se da cestninske postaje podreti za krepko manjši denar, kot je plačal DARS. Eksplicitno je zapisal, da jo lahko podre čez noč. Revež seveda ni dojel, da se postajo res podre čez noč (je bilo narejeno), ni pa upošteval ureditve cestišča etc....

No, ne vem za ceno, ampak obseg del po podrtju postaj je bil npr. v Brezovici vsekakor neverjeten. Kot da gre za z radiacijo kontaminiran material, ki ga je treba vsega izkopati iz zemlje do globine enega metra. Časa pri tem pa so si vzeli, kot da gre za arheološka izkopavanja.
Če bi vedel, da se mor vsakih 25-30 let zamenjat tamponska plast na cesti, se ne bi čudil, če so malce kopali v globino, še zlasti, ker je zadeva na barjanskih tleh.

V nasprotju s tem pa se npr. v trojanskih tunelih razpadajoče betonsko vozišče čez noč poflika z asfaltom in nikome ništa.
O gradbeništvu nimaš pojma, pa nakladaš 100 na uro. Sam nisem gradbenik, če pa kaj ne vem pa povprašam med kosilom.



> ... noben strokovnjak vse do sofinancerjev iz EU in bank pa ceni dosedaj ni oporekal, bile so nasprotno pripombe, da je cena nekoliko prenizka.

Ne vem za strokovnjake iz EU, so to isti romunski študentje, ki so prej merili globino luknje v bankah...
Jaz ne vem kako so merili globino bančne luknje, jaz vem da so naredili primerjalno študijo gradnje tunelov. In jaz sttrokovnim zadevam verjamem, še zlasti če se dokaj ujemajo s poznanimi podatki, če ne mojim pa dobljenimi med kosilom. seveda pa pristaši teorije zarot in podobna gaža nikoli ne verjamejo strokovnjakom, to jim je pač prirojeno, bog jim pomagaj, pa verjetno ne more, se lahko le razjoče.

Kaj pa recimo tole, poglavje 4:
www.itf-oecd.org/fil...n=a3A8uYBP
Moram priznat, da ne najdem nič pametnega (domača stran itf, driverless road fright, itf summitblockchain and beyond, Road itf-oecd,....). pošlji link, da bom našel na kaj se sklicuješ.

Vse ocene tega sporočila:

Ni nobene :(