Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Kaj imajo jastrebi prometne politike z enotno vozovnico
Strani: 1
sporočil: 21.898
"Občasno na ministrstvu za infrastrukturo omenijo, da bo treba
spremeniti metodo obračunavanja nadomestil za prevoz na delo in
denar usmeriti k izvajalcem javnega prevoza."
to je napacna logika. ja, potrebno je nehati obracunavati nadomestila za prevoz na delo, a na drugi strani zvisati place.
ne more folk na minimalcu subvencionirati avtobusnih prevoznikov! kvalitetni javni potniski promet mora subvencionirati celotna drzava. ne se bat, ce bo zadeva dobro narejena, bodo potniki ze prisli.
in ja, tudi vozne rede bo potrebno objaviti.
to je napacna logika. ja, potrebno je nehati obracunavati nadomestila za prevoz na delo, a na drugi strani zvisati place.
ne more folk na minimalcu subvencionirati avtobusnih prevoznikov! kvalitetni javni potniski promet mora subvencionirati celotna drzava. ne se bat, ce bo zadeva dobro narejena, bodo potniki ze prisli.
in ja, tudi vozne rede bo potrebno objaviti.
sporočil: 6.775
Nov režim bi dejansko preusmeril veliko sofinanciranje avtomobilov
v sofinanciranje izgradnje boljšega javnega prevoza, kar brez dvoma
koristi širšemu spektru. Istočasno bi pa gospodarstvo imelo manj
stroškov, saj bi optimiziran prevoz bil cenejši.
Se pa bojim, da je možnost realizacije približno enaka tisti, da se ukine dopolnilno zavarovanje.
Se pa bojim, da je možnost realizacije približno enaka tisti, da se ukine dopolnilno zavarovanje.
sporočil: 10.519
Rabimo vse omenjeno in še dosti več. Poleg modernizacije in
dvotirnosti praktično vseh železniških prog še mogoče 100 km novih
prog, pa 200 km avtocest in hitrih cest, pa nekaj 100km popolne
rekonstrukcije in novogradenj regionalnih in ostalih cest, vključno
z več 10km predori na teh cestah (npr. predor Kranjska Gora -
Bovec!!!). Mislim, da bi do leta 2035 vse to lahko imeli za kakšnih
10 milijard. Ampka Slovenij aje zakotna vukoj****a, kajne?
sporočil: 10.519
Popolnoma logično je, da se bo povečeval cestni in železniški
potniški in tovorni promet, notranji in tranzitni. Rabimo torej 700
- 800 milijonov letno za naložbe v novogradnje infrastrukture. Kar
niti ni pretirano.
sporočil: 21.898
Nov režim bi dejansko preusmeril veliko sofinanciranje avtomobilov v sofinanciranje izgradnje boljšega javnega prevoza, kar brez dvoma koristi širšemu spektru. Istočasno bi pa gospodarstvo imelo manj stroškov, saj bi optimiziran prevoz bil cenejši.nisem preprican. ker pri ukinitvi dodatnega zavarovanje bi izgubile elite, ce bodo porihtali javni prevoz, pa bodo izgubili vsi tisti, ki so fuknili gnar v nov pleh, za te se pa nihce ne sekira.
Se pa bojim, da je možnost realizacije približno enaka tisti, da se ukine dopolnilno zavarovanje.
Strani: 1