Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Kaj je na slovenskih cestah pokazal električni dostavnik MAN
Strani: 1
sporočil: 4.311
MAN pravi:
Dve možnosti polnjenja
Baterije se lahko polnijo z eno- ali dvosmernim tokom, način polnjenja pa vpliva tudi na potreben čas, da se baterije napolnijo. Pri enosmernem priključku se lahko polni z do 7,2 kilovata, polnjenje do popolne napolnjenosti pri 360 voltih traja pet ur in 20 minut, če bi kombi polnili na klasični domači 230-voltni vtičnici, pa 15 ur. Ob priklopu na izmenični tok je mogoče polnjenje z do 40 kilovati, da se baterije napolnijo do 80 odstotkov, pa je potrebnih samo 45 minut.
In v okviro splošnega vedenja je 40kW hitra polnilnica enosmerna (DC), www.evexpert.eu/tips...ing-direct
Charging times vary. A 40 kW charging station fills a battery up to 80 percent in 45 minutes. The MAN eTGE can be restored to full opera-tional capacity after just under five and a half hours on an alternat-ing current wallbox. Approximately nine hours are needed for a full charge with 220V AC.
Na podlagi gornjih kontroverznih navedb bi svetoval novinarju malce samoizobraževanja
sporočil: 14.456
medtem ko je začetek serijske proizvodnje pri večini proizvajalcev še nekoliko odmaknjen. To pa ne velja za MAN, katerega serijski izdelek smo že lahko zapeljali po ljubljanskih ulicah.Zakaj pa na spletni strani MAN v slovenščini za eTGE piše, da bo ta serijski izdelek" na voljo od leta 2022?
www.van.man/si/si/mo...ecial.html
Zmogljivost baterij v eTGE je enaka zmogljivosti pet tisoč baterij iphona 8.Lahko za cca 85% uporabnikov smartfounov, ki imajo androidne mašine, navedete tudi primerljiv ne-jabolčni podatek? Filen dank!
Domnevam, da pri ICE verzijah tovornjakov zapisujete primerjave velikosti rezervoarja s tistim v Pony Expressu ali Zippo vžigalniku. Pričakovati primerjavo podatkov s kakšnim konkurentom, ki je že na trgu, npr. z Renault Master Z.E., bi bilo čisto preveč, anede.
sporočil: 6.899
[pobalin]Nc se jezit, pac jasno jim je kdo je ciljna publika :-)
> medtem ko je začetek serijske proizvodnje pri večini proizvajalcev še nekoliko odmaknjen. To pa ne velja za MAN, katerega serijski izdelek smo že lahko zapeljali po ljubljanskih ulicah.
Zakaj pa na spletni strani MAN v slovenščini za eTGE piše, da bo ta serijski izdelek" na voljo od leta 2022?
www.van.man/si/si/mo...ecial.html
> Zmogljivost baterij v eTGE je enaka zmogljivosti pet tisoč baterij iphona 8.
Lahko za cca 85% uporabnikov smartfounov, ki imajo androidne mašine, navedete tudi primerljiv ne-jabolčni podatek? Filen dank!
sporočil: 48.253
[MarijanMacek]Da o "dvosmernem toku" ne govorimo.
Na podlagi gornjih kontroverznih navedb bi svetoval novinarju malce samoizobraževanja
sporočil: 14.456
Zadnja sprememba: pobalin 22.05.2019 11:24
[MarijanMacek]Strinjam se. Dvosmerni tok pa to. Dodajam še en citat MANa:
Na podlagi gornjih kontroverznih navedb bi svetoval novinarju malce samoizobraževanja
Full charge to 100 percent in 5 hours 20 minutes using the AC wall box (7.2 kW) or quick DC charge to 80 percent in 40 minutes using the Combined Charging System (CCS) connector (40 kW). Alternatively, it is possible to charge the vehicle using any normal 230 V socket.V info: Renault je februarja 2018 za Master Z.E. garantiral za 70% moči baterije v 5 letih oz. do 100.000 milj (= cca 160.000 km, sem pač našel brexitanski dokument).
MAN provides a warranty for eight years or 160,000 km, whichever occurs first, for the proper functioning of the high-voltage battery. A reduction of 30 % in the capacity of the battery performance within the warranty period is due to the components used and does not constitute a warranty claim within the meaning of this warranty. A capacity of at least 70 % is guaranteed during the warranty period.
www.van.man/si/media..._4c_SI.pdf
www.renault.co.uk/co...y-2018.pdf
Pisatelj ni napisal, da MAN eTGE (in Renault Master Z.E.) pri nas še nista v prodaji, zato tudi ne piše, zakaj je tako. Ker ne napiše cene tega nemškega elektročudesa, si mora kletna publika pomagati sama. Furgon Renault Master Z.E. v Nemčiji očitno stane neokroglih 71.281 EUR z DDV in brez subvencij.
www.renault.de/model...er-ze.html
V Franciji pa od 57.120 EUR brez davkov in z obveznim jurjem cušlaga za "konverzijo", kar je skoraj toliko kot dva dizelska komada...
www.renault.fr/vehic...er-ze.html
P.S.: Cene za MAN nisem našel. Kurtz jih gleda.
sporočil: 14.456
[NemirniTujec]White van man aka arhetip mojedeželnega kmetskega rokodelca, ki bere Finance in/ali Business Media in se počuti nadvse belosvetsko. :-)
Nc se jezit, pac jasno jim je kdo je ciljna publika :-)
sporočil: 2
Zadnja sprememba: bostjanpauser 22.05.2019 14:09
Podatek na MAN-ovi spletni strani je napačen. Prve dobave modela
eTGE v Sloveniji bodo že prihodnje leto.Renault Master Z.E. v Sloveniji ni na voljo.
Podatki o časih polnjenja so iz tehnične dokumentacije vozila. Na spletu se res pojavljajo tudi druge številke, a naj bi bili po zagotovilih zastopnika podatki iz specifikacije edini točni.
sporočil: 4.311
[bostjanpauser]Kakšen je potem namen hitrih polnilnic (DC), če polnijo počasneje kot izmenične (AC) na domačem priključku 220V preko usmernika v avtomobilu?
Podatek na MAN-ovi spletni strani je napačen. Prve dobave modela eTGE v Sloveniji bodo že prihodnje leto.
Renault Master Z.E. v Sloveniji ni na voljo.
Podatki o časih polnjenja so iz tehnične dokumentacije vozila. Na spletu se res pojavljajo tudi druge številke, a naj bi bili po zagotovilih zastopnika podatki iz specifikacije edini točni.
Me prav zanima, kje pišejo take bedarije, Man-ova uradna stran, www.mantruckandbus.c...23328.html podaja številke, ki sem jih navedel
Dve možnosti polnjenja
Baterije se lahko polnijo z eno- ali dvosmernim tokom, način polnjenja pa vpliva tudi na potreben čas, da se baterije napolnijo. Pri enosmernem priključku se lahko polni z do 7,2 kilovata, polnjenje do popolne napolnjenosti pri 360 voltih traja pet ur in 20 minut, če bi kombi polnili na klasični domači 230-voltni vtičnici, pa 15 ur. Ob priklopu na izmenični tok je mogoče polnjenje z do 40 kilovati, da se baterije napolnijo do 80 odstotkov, pa je potrebnih samo 45 minut.
Bi človek pričakoval, da novinar ve o čem piše!
Charging times vary. A 40 kW charging station fills a battery up to 80 percent in 45 minutes. The MAN eTGE can be restored to full opera-tional capacity after just under five and a half hours on an alternat-ing current wallbox. Approximately nine hours are needed for a full charge with 220V AC.
PS.: pa brez zamere!
sporočil: 14.456
[bostjanpauser]Hvala, da ste se oglasili. Bolj verodostojno bi sicer bilo, če bi se oglasil MAN in pojasnil napako na svoji spletni strani (ter jo tudi odpravil).
Podatek na MAN-ovi spletni strani je napačen. Prve dobave modela eTGE v Sloveniji bodo že prihodnje leto.
Renault Master Z.E. v Sloveniji ni na voljo.Ja, hvala, to sem napisal že jaz.
Podatki o časih polnjenja so iz tehnične dokumentacije vozila. Na spletu se res pojavljajo tudi druge številke, a naj bi bili po zagotovilih zastopnika podatki iz specifikacije edini točni.Že MarijanMacek je napisal, da je citiral MAN, in tudi jaz sem navedel samo podatke s spletne strani firme MAN.
Ker so Finance kakor nekakšen poslovni medij, in ker ob vašem imenu piše Business Media, me zdaj še bolj čudi, da ste poslovno-uporabniško-stroškovno plat tega čuda povsem preskočili celo v tej svoji repliki.
Sicer bi bilo pa fino, če bi v članku dovolj jasno odgovorili vsaj na vprašanje iz naslova
Kaj je na slovenskih cestah pokazal električni dostavnik MANin elaborirali konec tretjega odstavka,
MAN, katerega serijski izdelek smo že lahko zapeljali po ljubljanskih ulicah.saj jaz najdem samo en stavek, ki podaja izkušnjo z vožnje.
Električni TGE je zelo prijeten za vožnjo, razumljivo je hrup v kabini zmanjšan le še na piš vetra med vožnjo.Vse ostalo je samo opis s parkirišča ali prospekta.
Strani: 1