Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[bostjanpauser]
Podatek na MAN-ovi spletni strani je napačen. Prve dobave modela eTGE v Sloveniji bodo že prihodnje leto.
Renault Master Z.E. v Sloveniji ni na voljo.
Podatki o časih polnjenja so iz tehnične dokumentacije vozila. Na spletu se res pojavljajo tudi druge številke, a naj bi bili po zagotovilih zastopnika podatki iz specifikacije edini točni.
Kakšen je potem namen hitrih polnilnic (DC), če polnijo počasneje kot izmenične (AC) na domačem priključku 220V preko usmernika v avtomobilu?

Dve možnosti polnjenja
Baterije se lahko polnijo z eno- ali dvosmernim tokom, način polnjenja pa vpliva tudi na potreben čas, da se baterije napolnijo. Pri enosmernem priključku se lahko polni z do 7,2 kilovata, polnjenje do popolne napolnjenosti pri 360 voltih traja pet ur in 20 minut, če bi kombi polnili na klasični domači 230-voltni vtičnici, pa 15 ur. Ob priklopu na izmenični tok je mogoče polnjenje z do 40 kilovati, da se baterije napolnijo do 80 odstotkov, pa je potrebnih samo 45 minut.
Me prav zanima, kje pišejo take bedarije, Man-ova uradna stran, www.mantruckandbus.c...23328.html podaja številke, ki sem jih navedel

Charging times vary. A 40 kW charging station fills a battery up to 80 percent in 45 minutes. The MAN eTGE can be restored to full opera-tional capacity after just under five and a half hours on an alternat-ing current wallbox. Approximately nine hours are needed for a full charge with 220V AC.
Bi človek pričakoval, da novinar ve o čem piše!

PS.: pa brez zamere!

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen