Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Zmanjševanje izpustov onesnažil: kaj lahko naredi Slovenija in kaj e-mobilnost
Strani: 1
sporočil: 3.030
Dodajam še:
Danes je električno omrežje dimenzionirano za povprečno moč 1KW/gospodinjstvo.
Z uvedbo električnih avtov (5KW) in toplotnih črpalk (5KW) se bo prikljuna moč dvignila na 10KW.
Povzeto iz študije EIMV o prenosu elektrike do porabnikov.(*)
Tule je krajši povzetek:
www.nas-stik.si/1/No...rezja.aspx
Redukcije in kamena doba niso daleč :=))))
(*) g. Hočevar ste že prebrali?
Danes je električno omrežje dimenzionirano za povprečno moč 1KW/gospodinjstvo.
Z uvedbo električnih avtov (5KW) in toplotnih črpalk (5KW) se bo prikljuna moč dvignila na 10KW.
Povzeto iz študije EIMV o prenosu elektrike do porabnikov.(*)
Tule je krajši povzetek:
www.nas-stik.si/1/No...rezja.aspx
Redukcije in kamena doba niso daleč :=))))
(*) g. Hočevar ste že prebrali?
sporočil: 4.080
kaj lahko naredi SlovenijaNa kratko: nič.
Le kaj lahko naredi 0,02% onesnaževalcev?
Zato je skrajni čas, da se ekoteroriste pri nas ostavi od javnih financ in odvzame vse pravice.
sporočil: 1.924
Zadnja sprememba: aimon 09.05.2019 17:10
"V Sloveniji imamo dobre možnosti, saj je iz fosilnih goriv proizvedena le približno tretjina naše električne energije."Na www.electricitymap.o...tryCode=SI je podatek za Slovenijo: 22% elektrike iz fosilnih goriv, 20% iz hidroelektrarn in 27% iz nuklearne elektrarne.
Za primerjavo:
Francija dobi 0% elektrike iz fosilnih goriv, 11% iz hidroelektrarn in 64% iz nuklearnih elektrarn. www.electricitymap.o...tryCode=FR
Norveška dobi 0% elektrike iz fosilnih goriv, 0% iz nuklearne elektrarne in 91% iz hidroelektrarn. www.electricitymap.o...ode=NO-NO2
sporočil: 342
Zadnja sprememba: samen 28.06.2019 11:15
Dokler se ne bo reševalo težav zaradi naraščanja emisij CO2 iz
prometa (predvsem iz tranzita), do takrat bo Slo neuspešna pri
zasledovanju ciljev. Zapiranje TEŠ nima nobene osnove, če mislimo
te emisije, ki bi jih zmanjšali z zaprtjem TEŠ nadomestiti z
emisijami iz tranzitnega prometa.Podpora povečanju tranzita je seveda največja s strani države, ki lepo kasira trošarine in se temu denarju težko odpove. Je pa skrajno noro, da bomo državljali plačevali dražjo elektriko (če bomo zaprli TEŠ; jo bo verjetno treba uvažati, kar bo dražje), hkrati se bo ljudi "sililo" v elektromobilnost (kar je itak dražje kot danes) ter v javni transport (manj komoditete), po drugi strani pa naj bi tranzit še naraščal.
Torej... kako omejiti tranzit? Kaj imamo državljani od tega?
Strani: 1