Strani: 1

0126Bacis sporočil: 3.030
[#2773084] 06.05.19 09:47
Odgovori   +    5
Dodajam še:

Danes je električno omrežje dimenzionirano za povprečno moč 1KW/gospodinjstvo.
Z uvedbo električnih avtov (5KW) in toplotnih črpalk (5KW) se bo prikljuna moč dvignila na 10KW.

Povzeto iz študije EIMV o prenosu elektrike do porabnikov.(*)

Tule je krajši povzetek:
www.nas-stik.si/1/No...rezja.aspx

Redukcije in kamena doba niso daleč :=))))

(*) g. Hočevar ste že prebrali?
anon-180464 sporočil: 4.080
[#2773113] 06.05.19 13:28
Odgovori   +    7
kaj lahko naredi Slovenija
Na kratko: nič.
Le kaj lahko naredi 0,02% onesnaževalcev?
Zato je skrajni čas, da se ekoteroriste pri nas ostavi od javnih financ in odvzame vse pravice.
aimon sporočil: 1.924
[#2773638] 09.05.19 17:09
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: aimon 09.05.2019 17:10
"V Sloveniji imamo dobre možnosti, saj je iz fosilnih goriv proizvedena le približno tretjina naše električne energije."
Na www.electricitymap.o...tryCode=SI je podatek za Slovenijo: 22% elektrike iz fosilnih goriv, 20% iz hidroelektrarn in 27% iz nuklearne elektrarne.

Za primerjavo:
Francija dobi 0% elektrike iz fosilnih goriv, 11% iz hidroelektrarn in 64% iz nuklearnih elektrarn. www.electricitymap.o...tryCode=FR

Norveška dobi 0% elektrike iz fosilnih goriv, 0% iz nuklearne elektrarne in 91% iz hidroelektrarn. www.electricitymap.o...ode=NO-NO2
samen sporočil: 342
[#2781409] 28.06.19 11:14
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: samen 28.06.2019 11:15
Dokler se ne bo reševalo težav zaradi naraščanja emisij CO2 iz prometa (predvsem iz tranzita), do takrat bo Slo neuspešna pri zasledovanju ciljev. Zapiranje TEŠ nima nobene osnove, če mislimo te emisije, ki bi jih zmanjšali z zaprtjem TEŠ nadomestiti z emisijami iz tranzitnega prometa.
Podpora povečanju tranzita je seveda največja s strani države, ki lepo kasira trošarine in se temu denarju težko odpove. Je pa skrajno noro, da bomo državljali plačevali dražjo elektriko (če bomo zaprli TEŠ; jo bo verjetno treba uvažati, kar bo dražje), hkrati se bo ljudi "sililo" v elektromobilnost (kar je itak dražje kot danes) ter v javni transport (manj komoditete), po drugi strani pa naj bi tranzit še naraščal.
Torej... kako omejiti tranzit? Kaj imamo državljani od tega?

Strani: 1