Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Ryanair naročil 32 Boeingov 737

Strani: 1

anon-39471 sporočil: 3.127
[#6372] 03.10.06 14:22
Odgovori   +    0
Z 30% večjo floto bodo povečali število potnikov za 100%? Glede samih letal pa me zanima ali je Boing na modelu 737 do sedaj odpravil tistih "nekaj" konstruktorskih napak, zaradi katerih tu in tam ti avioni strmoglavijo... Če se jim na starih avionih ne splača odpraviti teh napak in bi raje plačevali odškodnine svojcem žrtev, upam da se jim pri novih avionih to splača.
anon-25761 sporočil: 1.456
[#6380] 03.10.06 14:46
Odgovori   +    0
Izdajalec! Namesto Airbusov pa konkurenco ;)
anon-10743 sporočil: 2.011
[#6407] 03.10.06 15:43 · odgovor na: anon-39471 (#6372)
Odgovori   +    0

abe4d2 wrote:
Z 30% večjo floto bodo povečali število potnikov za 100%? Glede samih letal pa me zanima ali je Boing na modelu 737 do sedaj odpravil tistih "nekaj" konstruktorskih napak, zaradi katerih tu in tam ti avioni strmoglavijo... Če se jim na starih avionih ne splača odpraviti teh napak in bi raje plačevali odškodnine svojcem žrtev, upam da se jim pri novih avionih to splača.

737 ima soliden safety record in je sploh najbolj popularen potniski avion. Ce se ti zdi, da 737 padajo z neba v neproporcionalno velikem stevilu je to zaradi tega, ker jih je veliko v uporabi.
anon-9939 sporočil: 17.846
[#6409] 03.10.06 15:46 · odgovor na: anon-10743 (#6407)
Odgovori   +    0
Kaj boš ti v Vladi LK? Minister za promet?
anon-10743 sporočil: 2.011
[#6412] 03.10.06 15:48 · odgovor na: anon-9939 (#6409)
Odgovori   +    0

0219K21 wrote:
Kaj boš ti v Vladi LK? Minister za promet?

Rajsi povej kaj te moti na moji oceni varnosti 737?
anon-9939 sporočil: 17.846
[#6422] 03.10.06 16:05 · odgovor na: anon-10743 (#6412)
Odgovori   +    0
..dol mi visi. Iz principa bi kot evropska letalska družba kupil AIRBUSe, saj je veliko več verjetno, da se bodo z mojimi letali prevažali evropski potniki, ki bodo tako ali drugače udeleženi tudi pri izdelavi teh istih Airbusov. Že Henry Ford je iz svojih mezdnih delavcev delal potrošnike, le našim lobotomiziranim MBAjevcem, ki jih je treba pred strelski vod, pade na misel kaj takega ogabnega,mkot je kupovanje sranja od Boeinga, ki ga itak ZDA government izjemno bogato podpira z vojaškimi pogodbami, da bi ja lahko civilni letaksi program bil čim cenejši.

D.
anon-53475 sporočil: 1.009
[#6424] 03.10.06 16:19 · odgovor na: anon-9939 (#6422)
Odgovori   +    0
Ryanair je ocitno ze zacel s 737 in z njimi tudi nadaljuje. Tako se da zelo fino znizati stroske vzdrzevanja, saj ni treba skladisciti vseh razlicnih rezervnih delov. To se vsak novodobni MBA-jevec nauci na primeru druzbe Southwest, ki je ena redkih dobickonosnih druzb v ZDA. Seveda pa racionalnost poslovanja ne gre skupaj z domacijskim idiotizmom.
anon-9939 sporočil: 17.846
[#6443] 03.10.06 17:54 · odgovor na: anon-53475 (#6424)
Odgovori   +    0
Sicer pa kaj se bi jezili. Svoje izrazito negativno mnenje do MBA tečaja in tečajnikov sem večkrat izražal (zato tudi bil kaznovan) in pri tem vztrajam. Nenazadnje se moje mnenje s časom tudi širše izkazuje kot pravilno in primerno.

MBA tečajniki ne poznajo osnov (makro)ekonomije.

OK, nekdo bi lahko vprašal zakaj naj bi kupec 32 letal sploh "moral" poznati makroekonomijo? OK, mu je ni treba, je pa koristno, saj s svojim nakupim pomembno vpliva na agregatna povpreaševanja in agregatno ponudbo. To pa SO makroekonomski kazalci.

Kupec 32 letal, namreč, s svojim nakupom ustvari povečanje ponudbe na eni strani, saj sam dvigne povpraševanje. Vsaka ponudba naprej ustvari novo povpraševanje itn. Gre za znani Sajev "zakon trga", ki je v marsičem pravilen (čeprav je kasneje dopolnjen še s drugimi dognanji).

Ryanair s svojim nakupom ustvari povpraševanje v ZDA. Na relaciji ZDA - EU bo šlo za neto uvoz.

Ne spomnim se, da bi kakšen pomembni (največji?!) letalski prevoznik v ZDA imel v svoji floti AIRBUSe. Jih ima?! Ne vem, naj mi kdo pove, če se motim. A nakup 32 letal je dovolj pomembna zadeva, da je pač Ryanairu mogoče še kako drugače povedati, da naj o nakupu premisli še enkrat.

D.
anon-53475 sporočil: 1.009
[#6449] 03.10.06 18:15 · odgovor na: anon-9939 (#6443)
Odgovori   +    0
JetBlue ima 95 A320, kar se mi zdi primerljivo s sedanjimi 107 Ryanairovimi 737.

http://en.wikipedia.org/wiki/JetBlue_Airways#Fle et

To je ravno tako poceni prevoznik v USA. A zdaj bos pa rekel, da zakaj pa tadva rajsi ne zamenjata vlogi, pa naj Americani letijo z Boengi p aEvropejci z Airbusi? :)
jeanmark sporočil: 2.903
[#6451] 03.10.06 18:26 · odgovor na: anon-53475 (#6449)
Odgovori   +    0

crn1 wrote:
JetBlue ima 95 A320, kar se mi zdi primerljivo s sedanjimi 107 Ryanairovimi 737.

http://en.wikipedia.org/wiki/JetBlue_Airways#Fle et

To je ravno tako poceni prevoznik v USA. A zdaj bos pa rekel, da zakaj pa tadva rajsi ne zamenjata vlogi, pa naj Americani letijo z Boengi p aEvropejci z Airbusi? :)

TO! To je prava rešitev. In Evropska komisija mora vložiti vse napore da se to doseže. Američanom pa se sladko jebe, in vmes, ko evropa procesira svoje blodnje, peljejo razvoj.

(In zapirajo online casinoje PRESS)
anon-53475 sporočil: 1.009
[#6453] 03.10.06 18:35 · odgovor na: jeanmark (#6451)
Odgovori   +    0

jeanmark wrote:


TO! To je prava rešitev. In Evropska komisija mora vložiti vse napore da se to doseže. Američanom pa se sladko jebe, in vmes, ko evropa procesira svoje blodnje, peljejo razvoj.

(In zapirajo online casinoje PRESS)

Tujega nocemo, svojega ne damo ali iz riti v usta PRESS...
anon-28836 sporočil: 3.657
[#6496] 04.10.06 01:58 · odgovor na: anon-9939 (#6409)
Odgovori   +    0

0219K21 wrote:
Kaj boš ti v Vladi LK? Minister za promet?
Drzavni sekretar za simulatorje letenja in sportnih iger :-)

LP MMM
anon-24733 sporočil: 1.050
[#6517] 04.10.06 07:37 · odgovor na: anon-39471 (#6372)
Odgovori   +    0

abe4d2 wrote:
Z 30% večjo floto bodo povečali število potnikov za 100%? Glede samih letal pa me zanima ali je Boing na modelu 737 do sedaj odpravil tistih "nekaj" konstruktorskih napak, zaradi katerih tu in tam ti avioni strmoglavijo... Če se jim na starih avionih ne splača odpraviti teh napak in bi raje plačevali odškodnine svojcem žrtev, upam da se jim pri novih avionih to splača.
 
Pozdravljeni!
Boeing 737 je najbolje prodajan model letala,ki je v uporabi-do sedaj čez 6000 prodanih letal.Safety record za 737 je daleč najboljši-prosil bi strokovnjaka,da mi razloži čisto konkretno za katere konstrukcijske napake gre?NTSB ima praktično vse nesreče teh  letal v svojih arhivih tako,da si lahko vsakdo pogleda vzroke nesreč.Novi modeli 737-od 200 pa do 900ER  so ravno tako popularni,kot so bili prejšnji modeli.
anon-9939 sporočil: 17.846
[#6520] 04.10.06 07:48 · odgovor na: anon-24733 (#6517)
Odgovori   +    0
Letala ne prodaja "safety record".
anon-24733 sporočil: 1.050
[#6816] 05.10.06 08:14 · odgovor na: anon-9939 (#6520)
Odgovori   +    0

0219K21 wrote:
Letala ne prodaja "safety record".
 
Letala prodaja,kot prvo merilo-Varnost in zanesljivost mašine pod polno obremenitvijo!-Tj-Vzlet in pristanek.Safety record za določen model pa je tisti pokazatelj,ki priča o varnosti in zanesljivosti.....Še vedno čakam odgovor "strokovnjaka" na vprašanje katere konstrukcijske napake povzročajo,da tu in tam padajo z neba!
Nekaj pololnoma drugega je slabo vzdrževanje,neupoštevanje predpisov o vzdrževanju-tako proizvajalca,ki veže vzdrževanje na določeno število ciklov,kot tudi države v kateri je operator oz upravljalec letal.Floto je najlaže vzdrževati,če je enotna-pomeni-enak tip letala.Popolnoma razumljivo je,da nizkocenovniki kupujejo samo en tip letal.
Če še vedno misliš,da letala ne prodaja safety record pa predlagaj naj se kupuje iljušin ali kaj podobnega,lahko pa ga narediš tudi sam!

Strani: 1