Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Ryanair naročil 32 Boeingov 737
Strani: 1
sporočil: 3.127
Z 30% večjo floto bodo povečali število potnikov za 100%? Glede
samih letal pa me zanima ali je Boing na modelu 737 do sedaj
odpravil tistih "nekaj" konstruktorskih napak, zaradi katerih tu in
tam ti avioni strmoglavijo... Če se jim na starih avionih ne splača
odpraviti teh napak in bi raje plačevali odškodnine svojcem žrtev,
upam da se jim pri novih avionih to splača.
sporočil: 2.011
abe4d2 wrote:
Z 30% večjo floto bodo povečali število potnikov za 100%? Glede samih letal pa me zanima ali je Boing na modelu 737 do sedaj odpravil tistih "nekaj" konstruktorskih napak, zaradi katerih tu in tam ti avioni strmoglavijo... Če se jim na starih avionih ne splača odpraviti teh napak in bi raje plačevali odškodnine svojcem žrtev, upam da se jim pri novih avionih to splača.
737 ima soliden safety record in je sploh najbolj popularen potniski avion. Ce se ti zdi, da 737 padajo z neba v neproporcionalno velikem stevilu je to zaradi tega, ker jih je veliko v uporabi.
sporočil: 2.011
0219K21 wrote:
Kaj boš ti v Vladi LK? Minister za promet?
Rajsi povej kaj te moti na moji oceni varnosti 737?
sporočil: 17.846
..dol mi visi. Iz principa bi kot evropska letalska družba kupil
AIRBUSe, saj je veliko več verjetno, da se bodo z mojimi letali
prevažali evropski potniki, ki bodo tako ali drugače udeleženi tudi
pri izdelavi teh istih Airbusov. Že Henry Ford je iz svojih mezdnih
delavcev delal potrošnike, le našim lobotomiziranim MBAjevcem, ki
jih je treba pred strelski vod, pade na misel kaj takega
ogabnega,mkot je kupovanje sranja od Boeinga, ki ga itak ZDA
government izjemno bogato podpira z vojaškimi pogodbami, da bi ja
lahko civilni letaksi program bil čim cenejši.
D.
D.
sporočil: 1.009
Ryanair je ocitno ze zacel s 737 in z njimi tudi nadaljuje. Tako se
da zelo fino znizati stroske vzdrzevanja, saj ni treba skladisciti
vseh razlicnih rezervnih delov. To se vsak novodobni MBA-jevec
nauci na primeru druzbe Southwest, ki je ena redkih dobickonosnih
druzb v ZDA. Seveda pa racionalnost poslovanja ne gre skupaj z
domacijskim idiotizmom.
sporočil: 17.846
Sicer pa kaj se bi jezili. Svoje izrazito negativno mnenje do MBA
tečaja in tečajnikov sem večkrat izražal (zato tudi bil kaznovan)
in pri tem vztrajam. Nenazadnje se moje mnenje s časom tudi širše
izkazuje kot pravilno in primerno.
MBA tečajniki ne poznajo osnov (makro)ekonomije.
OK, nekdo bi lahko vprašal zakaj naj bi kupec 32 letal sploh "moral" poznati makroekonomijo? OK, mu je ni treba, je pa koristno, saj s svojim nakupim pomembno vpliva na agregatna povpreaševanja in agregatno ponudbo. To pa SO makroekonomski kazalci.
Kupec 32 letal, namreč, s svojim nakupom ustvari povečanje ponudbe na eni strani, saj sam dvigne povpraševanje. Vsaka ponudba naprej ustvari novo povpraševanje itn. Gre za znani Sajev "zakon trga", ki je v marsičem pravilen (čeprav je kasneje dopolnjen še s drugimi dognanji).
Ryanair s svojim nakupom ustvari povpraševanje v ZDA. Na relaciji ZDA - EU bo šlo za neto uvoz.
Ne spomnim se, da bi kakšen pomembni (največji?!) letalski prevoznik v ZDA imel v svoji floti AIRBUSe. Jih ima?! Ne vem, naj mi kdo pove, če se motim. A nakup 32 letal je dovolj pomembna zadeva, da je pač Ryanairu mogoče še kako drugače povedati, da naj o nakupu premisli še enkrat.
D.
MBA tečajniki ne poznajo osnov (makro)ekonomije.
OK, nekdo bi lahko vprašal zakaj naj bi kupec 32 letal sploh "moral" poznati makroekonomijo? OK, mu je ni treba, je pa koristno, saj s svojim nakupim pomembno vpliva na agregatna povpreaševanja in agregatno ponudbo. To pa SO makroekonomski kazalci.
Kupec 32 letal, namreč, s svojim nakupom ustvari povečanje ponudbe na eni strani, saj sam dvigne povpraševanje. Vsaka ponudba naprej ustvari novo povpraševanje itn. Gre za znani Sajev "zakon trga", ki je v marsičem pravilen (čeprav je kasneje dopolnjen še s drugimi dognanji).
Ryanair s svojim nakupom ustvari povpraševanje v ZDA. Na relaciji ZDA - EU bo šlo za neto uvoz.
Ne spomnim se, da bi kakšen pomembni (največji?!) letalski prevoznik v ZDA imel v svoji floti AIRBUSe. Jih ima?! Ne vem, naj mi kdo pove, če se motim. A nakup 32 letal je dovolj pomembna zadeva, da je pač Ryanairu mogoče še kako drugače povedati, da naj o nakupu premisli še enkrat.
D.
sporočil: 1.009
JetBlue ima 95 A320, kar se mi zdi primerljivo s sedanjimi 107
Ryanairovimi 737.
http://en.wikipedia.org/wiki/JetBlue_Airways#Fle et
To je ravno tako poceni prevoznik v USA. A zdaj bos pa rekel, da zakaj pa tadva rajsi ne zamenjata vlogi, pa naj Americani letijo z Boengi p aEvropejci z Airbusi? :)
http://en.wikipedia.org/wiki/JetBlue_Airways#Fle et
To je ravno tako poceni prevoznik v USA. A zdaj bos pa rekel, da zakaj pa tadva rajsi ne zamenjata vlogi, pa naj Americani letijo z Boengi p aEvropejci z Airbusi? :)
sporočil: 2.903
crn1 wrote:
JetBlue ima 95 A320, kar se mi zdi primerljivo s sedanjimi 107 Ryanairovimi 737.
http://en.wikipedia.org/wiki/JetBlue_Airways#Fle et
To je ravno tako poceni prevoznik v USA. A zdaj bos pa rekel, da zakaj pa tadva rajsi ne zamenjata vlogi, pa naj Americani letijo z Boengi p aEvropejci z Airbusi? :)
TO! To je prava rešitev. In Evropska komisija mora vložiti vse napore da se to doseže. Američanom pa se sladko jebe, in vmes, ko evropa procesira svoje blodnje, peljejo razvoj.
(In zapirajo online casinoje PRESS)
sporočil: 1.009
jeanmark wrote:
TO! To je prava rešitev. In Evropska komisija mora vložiti vse napore da se to doseže. Američanom pa se sladko jebe, in vmes, ko evropa procesira svoje blodnje, peljejo razvoj.
(In zapirajo online casinoje PRESS)
Tujega nocemo, svojega ne damo ali iz riti v usta PRESS...
sporočil: 3.657
0219K21 wrote:Drzavni sekretar za simulatorje letenja in sportnih iger :-)
Kaj boš ti v Vladi LK? Minister za promet?
LP MMM
sporočil: 1.050
abe4d2 wrote:
Z 30% večjo floto bodo povečali število potnikov za 100%? Glede samih letal pa me zanima ali je Boing na modelu 737 do sedaj odpravil tistih "nekaj" konstruktorskih napak, zaradi katerih tu in tam ti avioni strmoglavijo... Če se jim na starih avionih ne splača odpraviti teh napak in bi raje plačevali odškodnine svojcem žrtev, upam da se jim pri novih avionih to splača.
Pozdravljeni!
Boeing 737 je najbolje prodajan model letala,ki je v uporabi-do sedaj čez 6000 prodanih letal.Safety record za 737 je daleč najboljši-prosil bi strokovnjaka,da mi razloži čisto konkretno za katere konstrukcijske napake gre?NTSB ima praktično vse nesreče teh letal v svojih arhivih tako,da si lahko vsakdo pogleda vzroke nesreč.Novi modeli 737-od 200 pa do 900ER so ravno tako popularni,kot so bili prejšnji modeli.
sporočil: 1.050
0219K21 wrote:
Letala ne prodaja "safety record".
Letala prodaja,kot prvo merilo-Varnost in zanesljivost mašine pod polno obremenitvijo!-Tj-Vzlet in pristanek.Safety record za določen model pa je tisti pokazatelj,ki priča o varnosti in zanesljivosti.....Še vedno čakam odgovor "strokovnjaka" na vprašanje katere konstrukcijske napake povzročajo,da tu in tam padajo z neba!
Nekaj pololnoma drugega je slabo vzdrževanje,neupoštevanje predpisov o vzdrževanju-tako proizvajalca,ki veže vzdrževanje na določeno število ciklov,kot tudi države v kateri je operator oz upravljalec letal.Floto je najlaže vzdrževati,če je enotna-pomeni-enak tip letala.Popolnoma razumljivo je,da nizkocenovniki kupujejo samo en tip letal.
Če še vedno misliš,da letala ne prodaja safety record pa predlagaj naj se kupuje iljušin ali kaj podobnega,lahko pa ga narediš tudi sam!
Strani: 1