Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Vsemogočna tehnika, ki motoriste varuje pred padci
Strani: 1
sporočil: 18.363
Zadnja sprememba: bigl 15.06.2018 08:10
Pri textu pod prvo fotografijo gre za učinek zelo podoben zaviranju
z zadnjo zavoro v ovinkih, v nagibih, kar je že sedaj pomemben
element varnje vožnje, ki pa ga pozna in prakticira, premalo
motoristov.Efekt prikazan na fotki z dodatnim pritiskom pa deluje le, če se gas (plin) ne popušča. Če se ga, sledi pri drsenju zadnjega kolesa naprej zaradi krčenja - stiska -amortizerja, high side, "raketa " je 100% - na. Verjetno so tudi to rešili? Lep dan.
sporočil: 1.628
Tudi pri zaviraju z zadnjo zavoro v zavoju se plina ne spušča, da
ne bi prišlo do blokade kolesa in posledično zdrsa.
Ob primerno odprtem plinu in ob kontrolirani uporabi zadnje zavore motocikel spraviš v ekstremni manever (pri nižjih hitrostih), npr. zavoj za 180 stopinj na majhnem prstoru, oz. v t.i. U-Turn.
Ob primerno odprtem plinu in ob kontrolirani uporabi zadnje zavore motocikel spraviš v ekstremni manever (pri nižjih hitrostih), npr. zavoj za 180 stopinj na majhnem prstoru, oz. v t.i. U-Turn.
sporočil: 18.363
[abrame]
Tudi pri zaviraju z zadnjo zavoro v zavoju se plina ne spušča, da ne bi prišlo do blokade kolesa in posledično zdrsa.
Ob primerno odprtem plinu in ob kontrolirani uporabi zadnje zavore motocikel spraviš v ekstremni manever (pri nižjih hitrostih), npr. zavoj za 180 stopinj na majhnem prstoru, oz. v t.i. U-Turn.
Tako je!!! Lep dan.
sporočil: 1.628
Problem se pojavi, če je zadnja zavora slabo "naštelana", oz. pri
nekaterih proizvajalcih slabo = neprecizno delujoča. Med
posameznimi proizvajalci so precejšne razlike in odstopanja.
Sicer si pa motorist bistveno poveča možnosti preživetja, ko se resnično nauči uporabljati zadnjo zavoro!
Najbolje se je obrniti na kakšno šolo varne vožnje, potem se pa to vadi in vadi in vadi.
Sicer si pa motorist bistveno poveča možnosti preživetja, ko se resnično nauči uporabljati zadnjo zavoro!
Najbolje se je obrniti na kakšno šolo varne vožnje, potem se pa to vadi in vadi in vadi.
Strani: 1