Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek V Nemčiji bo prvi vlak na gorivne celice vozil leta 2021, Domel je zraven
Strani: 1
sporočil: 4.311
Gorivne celice na vodik res ne proizvajajo drugih izpuhov kot vodno
paro. Je pa en hakeljc, novinarjem sicer nedostopen, vodik se
namreč pridobiva iz ogljikovodikov, recimo metana po metodi "steam
reforming", en.wikipedia.org/wik..._reforming
Seveda je končni stranski produkt ravno CO2. Pa še obilno je treba
"kurit" med mešanjem pare in metana, da reakcija sploh
teče....
Podoben rezultat bi se dobilo, če bi vlak poganjal metan.
Podoben rezultat bi se dobilo, če bi vlak poganjal metan.
sporočil: 2.599
Znano je, da so Nemci idioti, domačijski mencigerjanci pa
najpametnejša rasa na svetu.
Petroleum use and emissions are lower than for gasoline-powered internal combustion engine vehicles. The only product from an FCEV tailpipe is water vapor but even with the upstream process of producing hydrogen from natural gas as well as delivering and storing it for use in FCEVs, the total greenhouse gas emissions are cut in half
Petroleum use and emissions are lower than for gasoline-powered internal combustion engine vehicles. The only product from an FCEV tailpipe is water vapor but even with the upstream process of producing hydrogen from natural gas as well as delivering and storing it for use in FCEVs, the total greenhouse gas emissions are cut in half
sporočil: 143
Mogoče bi bilo za lažje razumevanje raznih skeptikov fino dodati,
da je razlog v izkoristku:
Steam reforming of natural gas is approximately 65–75% efficient.
Je pa seveda potrebno vedeti tudi izkoristek gorivnih celic, ko vozimo avto, ki je trenutno ne precej višji od bencinarja - 45%.
Skupno je izkoristek na rangu bencinarja - 22% (tank-to-wheel). Ima pa potencial, da se zviša.
Ni pa v ta ozir vzeto, koliko energije se porabi, da se pridobi bencin.
In smo zopet v začaranem mešanju megle.
Steam reforming of natural gas is approximately 65–75% efficient.
Je pa seveda potrebno vedeti tudi izkoristek gorivnih celic, ko vozimo avto, ki je trenutno ne precej višji od bencinarja - 45%.
Skupno je izkoristek na rangu bencinarja - 22% (tank-to-wheel). Ima pa potencial, da se zviša.
Ni pa v ta ozir vzeto, koliko energije se porabi, da se pridobi bencin.
In smo zopet v začaranem mešanju megle.
sporočil: 4.311
[BlazVo]In znano je tudi to, da se psihologi regrutirajo iz tiste sorte populacije, ki ji je naravoslovje španska vas! Pa še razumejo ne, kar je napisano.
Znano je, da so Nemci idioti, domačijski mencigerjanci pa najpametnejša rasa na svetu.
Petroleum use and emissions are lower than for gasoline-powered internal combustion engine vehicles. The only product from an FCEV tailpipe is water vapor but even with the upstream process of producing hydrogen from natural gas as well as delivering and storing it for use in FCEVs, the total greenhouse gas emissions are cut in half
sporočil: 2.624
V članku je lepo prikazano, da imajo tudi naši ljudje nekaj znanja
in sposobnosti. Vsako stvar je potrebno izpiliti in dodelati. Žal
pa tukaj nastane problem, ker nimajo dovolj denarja. Zato bi lahko
naša vrla politika iz filozofke fakultete naredila miselni preskok
in ugotovila, da filozofiranje ne naredi denarja ampak nova znanja
in predmeti. Če uspe ta projekt razviti do konca smo zmagali in na
Slovenskih železnicah bodo vozili novi vlaki na ta pogon. Takšne
ljudi je potrebno podpirati in jim ne metatipolena pod noge.
Strani: 1